sobota 10. října 2015

Gallery update 48.3: Three photos from the set of Woody Allen's movie

Okej... dala jsem si pár dní pauzu. Vím, že jsem psala o tom, jak tu moc nebudu převážně první půku týdne kvůli nepříznivému rozvrhu a nakonec jsem tu nebyla prakticky vůbec tenhle týden, což mě mrzí, ale ony nějak nebyly novinky a té školy toho bylo nějak moc, takže jsem se k psaní článků nějak nedostala. Ve škole toho teda nebylo zase tak moc, spíš je to zase takové nové a tak jsem měla trochu problém to nějak skloubit. Hlavně včera jsem měla jen jeden seminář, pak jsem šla do kina, pak do práce a pak ještě na oslavu narozenin jedné kamarádky, takže jsem byla doma asi půl hodiny :D Dneska jsem si konečně našla trochu času a taky jsem objevila něco nového, takže mám pro vás článek. Wow! :D No, taky vás teda plánuji oběhnouti, snad mi odpustíte, že jsem to tenhle týden trochu flákala. Já nějak ztrácím pojem o čase, ani nevím, kdy jsem u koho byla na posledy, mám to nějaké zmatené. Jinak vím, že jsem tvrdila, že Kristen už ten film Woodyho Allena dotočila, ale pořád zůstávala v New Yorku, takže to bylo takové zvláštní, že to dýchalo tím, že se přeci jen bude něco buď dotáčet nebo přetáčet nebo něco. A měla jsem správný pocit, protože před dvěma dny byli Jesse a Kristen zachyceni na place filmu. Nejdřív byly jen tři fotky z dálky, ale nakonec se objevilo dalších 9 ve vysoké kvalitě, skoro spíš, jak kdyby to byly oficiální fotky z natáčení, protože vypadají, jakoby byly focené vážně zblízka, i když ve skutečnosti nejspíš jen byly focené velkým objektivem :D Můžete na nich vidět i samotného Woodyho Allena a musím říct, že se mi ty fotky opravdu neskutečně líbí :) Je jich celkem 12, určitě koukněte i na ostatní v galerii. Miluju tu plyšovou pandu, co má Kristen při natáčení té scény, ta je prostě perfektní :D
* * * * * * *
Okaaay. Few days off... I know I wrote about how I won't be here mainly first half of week and then I wasn't here almost at all. But there are almost no news about Kristen. There were not almost any news, so... Anyway, I will visit you all tomorrow, I am sorry I didn't, but I was really busy and tired this first week of school. Right now I have for you something quite new. Three photos from the set of Woody Allen's movie, which were taken two days ago on October 8, 2015. I know, I know, I told you that it's a wrap for Kristen already... it was announced like that, but she was still staying in New York, so that was weird a bit, so I kind of expected that there might show up something during next few days or weeks. And it really did. They probably had to re-tape one scene or manage something before it will be possible to film it. You can see her there with Jesse Eisenberg and very cute plushy panda which I want home :D You can also see Woody Allen in these photos, it almost seem like official photos, it looks like it is from very close distance, which is not, probably, but I really love these phots :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. S každými novými fotkami jsem na tenhle film čím dál tím víc zvědavá! Kristen ten styl 20.let hrozně moc sluší a na tyhle nové fotky se prostě nemůžu vynadívat ♥ Vypadá to, že ona a Jesse budou v tomhle filmu manželé, protože oba mají prstýnky na tom správném prstu No neskutečně se těším! :)

    OdpovědětVymazat
  2. já se taky nemůžu na film dočkat, vypadá to tak zajimavě a určitě bude, protože Kristen je skvělá herečka a Woody skvělý režisér, takže skvělá kombinace! Kristen je na fotkách zlatá. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je v pohode ja som na net v poslednej dobe nemala čas tiež len som sa snažila doplniť všetky články ale neobiehala som takže v pohode to sa chápe
    mno tak to si teda mala poriadne dobrého tušáka ale to sa niekedy proste stáva, že je potrebne niečo dotočiť
    a teda ako pozerám človek sa tu niekoľko dní neukáže a zase to tu vyzerá inak      ale zase je to krásne spravené

    OdpovědětVymazat