úterý 7. dubna 2015

Interview with Kristen and Juliette Binoche with Rolling Stone

Ahoj lidiiii. Kolem Kristen se toho teď tolik děje a já jsem z toho naprosto nadšená, jen to tak trochu nestíhám :D Nejdřív jsem vám chtěla říct jinou věc, ale nakonec jsem se rozhodla to trochu posunout a zveřejnit jako první to video, protože kvůli tomu nemusím odhlašovat blog a přihlašovat se do galerie :D Mám pro vás krátký tří minutový rozhovor Juliette Binoche a Kristen s Rolling Stone. Dost mě mrzí, že je jen tak krátký, ale i tak je vážně skvělý, hrozně se mi líbí. Mluví tam samozřejmě o Clouds of Sils Maria. Moc toho říct nestihnout, ale Juliette tam mluví o tom, že ji fascinuje, že Kristen přijde na plac, projede scénář a jde rovnou na věc, aniž by si to nějak víc zapamatovávala. Kristen vysvětluje, že je to proto, že má ráda ten pocit toho prvního okamžiku. Že nechce své repliky znát tak dobře, protože jí to pak nepřipadá skutečné, zkrátka tak trochu hledá ta slova v hlavě, tak, jak je to i doopravdy, když něco říkáte. Potom sdílí i jednu historku, kdy Kristen omylem při natáčení řekla na konci scény úplný opak toho, co měla říct a tím to podělala, celou tu docela náročnou scénu. Ale já mám dokonce pocit, že ta scéna v tom filmu zůstala, ale nejsem si tím jistá. Pak se ten moderátor ptá, že se zdá, že se mají rády i doopravdy a Kris na to říká: "Nah... she drives me fucking crazy." :D
* * * * * * * *
Hi guuuuys. So much is happening right now around Kristen, I am so so so excited about everything. First of all, I have for you new interview with Rolling Stone. Kristen and Juliette Binoche made this interview together. And it's really great interview. It's not long, but really great. They talk about Clouds of Sils Maria, about what they learned from each other or where surprised about, about the making, share some stuff. And I love it. Kristen looks amazing.

2 komentáře:

  1. Tak tohle byl hodně příjemný rozhovor. Ta část o tom, že Kristen si scénář přečte jen jednou a jde na věc mě docela zaujala. Moje teorie je, že buď během natáčení improvizuje nebo má fotografickou paměť a proto se nemusí tolik učit. Taky se mi líbilo, jak Juliette řekla, že ona by něčeho takového nebyla schopná, hlavně kvůli tomu, že angličtina není její rodný jazyk. Mně vždycky přijde, že zahraniční herci, co prorazí v Hollywoodu umí anglicky špičkově, takže bylo hezké slyšet, že angličtina u nich není nadřazená jejich rodnému jazyku :) Jo a pak se mi ještě líbí na začátku, jak vtipkují o tom, že se podívaly na všechny Twilight filmy

    OdpovědětVymazat
  2. Ta část s tou improvizací mě opravdu zaujala, ale chápu, že to určitě něco k hereckému výkonu přidá, záleží, co každému herci vyhovuje. A to, že v jedné scéně řekla úplný opak mě pobavilo. Moc příjemný rozhovor a moc se mi líbí Kristen účes ♥

    OdpovědětVymazat