neděle 19. dubna 2015

Tribeca Film Festival - Press Reel 2015: First look at Kristen in 'Anesthesia'


Ahojte všichni. Jsem zpátky! A mám toho hodně co říct o mém výletě do Holandska, ale myslím, že o tom buď napíšu samostatný článek anebo o tom budu postupně psát až v těch dalších, protože v tomhle mám moc co na srdci :D Každopádně to bylo skvělé, až na tu cestu :D Miluju Nizozemsko, je to jedno z těch nejúžasnějších míst, ne kterých jsem měla to štěstí být. Nicméně. Mám pro vás dneska tři informace. Respektive mám pro vás dneska mnohem víc věcí, ale ty tři v tomhle článku. Jistě se už divíte, proč jsem nezveřejnila rozhovor Kristen s Jamesem Cordenem v jeho Late Late Show. Je to jednoduché - Kristen tam totiž nebyla. Její účast byla na poslední chvíli zrušena, z nějakého důvodu, který neznáme, ale pravděpodobných je několik možností... vzhledem k tomu, že se nějakou chvíli neobjevila na veřejnosti, tudíž jí nezachytili paparazzi, je možné, že vůbec není v LA, nebo je nemocná, protože i slavní lidé můžou mít chřipku :D Ale pravděpodobně zkrátka musela být někde jinde. Mimochodem jsem zas znovu víc naštvaná na paparazzi a lidi, kteří tyhle fotky komentujou, protože se opět spustila debata o tom u jedněch fotek z nedávna, jestli s Alicií něco má nebo ne, po té, co byly vyfoceny, jak se objímají... to bylo v den, kdy se konal smuteční ceremoniál za Richarda Glatzera, režiséra filmu Still Alice, který minulý měsíc bohužel podlehl komplikacím své choroby. A oni řeší, že Kris je lesba u fotek, kdy je chvíli po tom. Já bych se z těch lidí vážně posrala. Kromě toho, že je to stále naprosto a pouze její věc. No nic, nebudu se rozčilovat. Zpět k věci. Kristen tedy 15. u Jamese nebyla, ale NEMĚJTE STRACH! Podle mých informací byla její účast pouze přesunuta na jiný den. A to konkrétně na 21. dubna 2015, kdy tam spolu s ní bude Betty White, což bude naprosto skvělé :D a hudebník Mark Ronson. Tak doufám, že to tak vážně bude. Další věc, Kristen bude pravděpodobně přítomna na premiéře jejího filmu 'Anesthesia', který debutuje na filmovém festivalu Tribeca v New Yorku, což mi přijde takové krásně symbolické, že se to natáčelo v New Yorku a poprvé to lidi uvidí právě tam. No... každopádně bylo zveřejněno oficiální video k tomuto festivalu, ve kterém je i kraťounká scéna práve z tohohle filmu a ta kraťounká scéna z tohoto filmu je právě s Kristen v roli Sophie, protože Kristen je zkrátka v tomhle filmu tahák, i když tam má jen menší roli. Dobře ví, jak nalákat lidi. Já bych tam šla hnedle :D Nevíme teda bohužel ani, co říká, protože je to jen scéna, bez zvuku, je tam v pozadí hudba, ale nevadí. Můžete zkusit odezírat:D Doufám, že tahle kraťoučká ochutnávka může znamenat, že se brzy dočkáme i traileru. Tahle scéna je přibližně ve 2:47. Jinak... věděli jste, že Camp X-Ray byl promítán na FebioFestu? Já jsem o tom vůbec nevěděla, jen o Still Alice a docela mě to štve. Mimochodem Still Alice je od čtvrtka 16. v českých kinech, takže si rozhodně zajděte na Kristen do kina. Já se chystám příští týden. Ale teda o tom CXR jsem vůbec nevěděla a dost mě to štve... málo se o tom mluvilo, i jsem ten program projížděla, ale nenarazila jsem tam na to :( To je na prdlačku. No co se dá dělat. Zatím se mějte.
* * * * * * * *
Hello everybody. I am back! And I have many things to say about my trip, but I will probably write and extra article. But it was soooo beautiful, I love the Netherlands, it's one of the greatest place in the world. Well... at least in the part of the world I had the luck to be. I have two things for you. The thing about James Corden's show. Well, Kristen should be appearing on this show on April 15, but she... obviously, wasn't. Her appearence was cancelled that day, for some reason, which we can't know... but it was. But DON'T WORRY! She's going to be there, her appearence was just re-scheduled. According to my information, she is supposed to be there on April 21st, with Betty White (which is gonna be amazing :D) and Mark Ronson (that's a musician). So I hope it's true. The second thing. Kristen is probably going to show up on Tribeca Film Festival, because her film Anesthesia is going to premiere there. That should be on April 22, 2015. One video was published and it is official video about film festival, where are some scenes from (i thing) all the movies that will have a screening there and so on... and there is also a short, really, really, really short shot from 'Anesthesia' and it's a scene with Kristen's character - Sophie! I love the way it looks, but we don't even know what she's saying, there is music in the background. But I am really, really curious. One more thing. Did you know that Camp X-Ray had a screening on Febio Fest? I didn't! And I am so mad at myself :'(

3 komentáře:

  1. jsem moc ráda, že spřátelíš :) Jdu si tě přidat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že sis návštěvu Nizozemska užila. Určitě o tom udělej nějaký článek, hrozně mě zajímají všechny tvé dojmy :)) Viděla jsem nějaké fotky na Instagramu a plně chápu, proč je Nizozemsko jednou z tvých nejoblíbenějších zemí - mě jsi teda nalákala a jednou bych se ráda do Amsterdamu taky mrkla :)
    Co se Kristen týká, taky jsem byla zmatená, že se neobjevila žádná videa z té talkshow, tak jsem ráda, že se to aspoň její účast u Jamese Cordena přesunula - s Betty White to určitě zabijí :) K tomu ti chci ještě poděkovat za odkaz na tu supr čupr stránku! Teď už aspoň budu vědět, kde kdo bude
    Co se filmu Anesthesia týká, taky doufám, že se brzo objeví nějaký trailer. Ta tří-vteřinová ukázka byla děsně krátká! A zrovna tahle scéna vypadá tak zajímavě! No podívala jsem se na celé to video a docela mě zaujal film Bleeding Heart s Jessicou Biel nebo ten film o Kurtu Cobainovi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že se u Jamese objeví, i když to bude se zpožděním. A diskuze bulváru snad ani nemá cenu komentovat.
    A jsem moc ráda, že sis to v Nizozemsku užila ♥ Těším se na článek.
    Mimochodem, ten článek z Jaguar Magazine je už v angličtině → http://londonphile.tumblr.com/post/116834372531/with-eternal-thanks-to-stephen-graham-the

    OdpovědětVymazat