úterý 7. dubna 2015

Gallery update 41.6: New photos for Chanel + BTS video

Znovu se hlásím. A znovu s Chanelem :D Máte radost? Já rozhodně mám... protože nejen, že se objevily dvě nové fotky a jedna dá se říct nová, která byla před tím jen v hrozivé kvalitě, ale zároveň bylo zveřejněno oficiální video z focení tohohle nádherného photoshootu, které sice není nijak dlouhé, ale je vážně skvělé. Konečně se kolem téhle kampaně děje něco oficiálně :D Musím teda říct, že ačkoliv leklou rybu Karla nemám ráda, tak musím uznat, že má vážně skvělé nápady a je skvělý fotograf, i když jako osoba mě nijak zvlášť neoslovuje :D Ty nové fotky jsou parádní, tak doufám, že se vám taky líbí :) Mně hrozně. A to furt není ta nejdůležitější informace dne :D takže se těšte :D Kurňa, jsem doma ani ne hodinu a už je skoro půlnoc, abych šla spát, hrozný :D
* * * * * * * *
Here again. And again with Chanel. Are you happy? :D I actually am... because not just that I have three new photos from this marvelous campaign, but I have for you also one video. It was officially released today (or maybe yesterday, I am not sure about that), from behind the scenes of this amazing photoshoot. The video has got just something around one minute, but it's freaking amazing. As much as these three new photos, I love them so much. I don't like Karl, but I have to admitt, that he's really amazing photographer.


imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. súhlasím s tebou sú to nádherné fotky a Kris na nich vyzerá fantasticky a veľmi sa mi zapáčila ta druhá fotografia podľa mňa tam vyzerá fakt drsne

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné video a tento photoshoot vypadá úchvatně, opravdu nádherný ♥

    OdpovědětVymazat