sobota 4. dubna 2015

Gallery update 41.4: Chanel glasses campaign photos in HQ

Co jsem to před pár dny říkala? Jak je na nic, že tyhle fotky nebyly zveřejněny jako oficiální kampaň a jediné, co máme, jsou fanouškovské fotky? No... a teď je pro vás mám ve vysoké kvalitě :D Ha ha. Kdybych věděla, že si stačí postěžovat a hned se objeví, tak to udělám dřív :D Budu to zkoušet časteji. No nic. Jsem z celé téhle kampaně hrozně nadšená, protože ty fotky jsou zkrátka geniální. Perfektní kombinace retro stylu a moderna a zkrátka z nich úplně taju. Miluju je, přímo zbožňuju. No, ta první fotka je jen vyměněná za HQ, ta druhá je úplně nová, dosud neviděná a ta třetí už sice jednou fanouškem zachycena byla, byla to ta úplně první fotka z Řecka, kdy jsme se dozvěděli, že Kris tuhle kampaň nafotila, ale tehdy byla opravdu ve velmi špatné kvalitě, takže je to trochu, jakoby byla úplně nová :D
* * * * * * * *
What was I saying like two days ago? So bad, that this campaign was not officially released... and I have for you now those photos in high non scan quality. Ha ha. I just had to ask for them and they released some of them. That was simple :D I will be trying that more often. I am pretty excited about this whole glasses campaign, because these photos are absolutely amazing. Perfect combination of retro and modern in the same time. I love it. LOVE LOVE LOVE. Well, the first photo is just the one from before in a better quality, the second one is a new one and the last one was already spotted in Greece once, but just in very very bad quality.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Já jsem se do těchhle promo fotek pro Chanel úplně zamilovala! Všechny ty fotky vypadají opravdu skvěle a doufám, že se jich v budoucnu objeví ještě víc :) No nejvíc se mi líbí ta první fotka. Ta je naprosto skvělá ♥

    OdpovědětVymazat
  2. tak to možno budeme skúšať všetci ale možno to funguje len u teba     
    tiež som rada za kvalitnejší materiál ako som už písala vtedy vyzerá na nich skvelo a aj mne sa veľmi páčia
    no a dosť sa mi ešte páči ako ma upravené vlasy to jej tiež sekne

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že se objevily další fotky a ve skvělé kvalitě! :) Tento photoshoot je hodně zajímavý a opravdu nádherný. Líbí se mi z jakého profilu jsou focené, takový neobvyklý photoshoot, ale hrozně moc pěkný, ještě k tomu když jsou ty fotky černobilé, nevím jestli bych si ho uměla vybavit barevný, takto má to své kouzlo :).

    OdpovědětVymazat
  4. Zkus si ještě něco přát, třeba se to opět povede. A máš pravdu, tyhle fotky jsou vážně nádherné, radost pohledět ♥

    OdpovědětVymazat