pondělí 27. dubna 2015

Gallery update 42.2: Scans from Harper's Bazaar UK June 2015 issue

Ahoj všichni. Jak se máte? Je tu někdo, kdo sleduje Hru o trůny? Protože já jsem z té nové série hrozně nadšená, že to ani nedokážu vyjádřit, jak moc. Možná i trochu víc právě proto... že u některých příběhových linek nevím úplně přesně, co čekat, protože se to začíná stále víc odklánět. Lidé na to hodně nadávají, ale já to naopak beru tak nějak... celkem v pohodě, protože mi přijde, že je svým způsobem fajn, že se tam děje sem tam něco trochu jiného, než v knížkách, protože člověk neví přesně, co se stane. Jsou to prostě dvě koexistující entity. A jsem hlavně zvědavá, jak to bude se Sansou, mou oblíbenou postavou, které připsali linku někoho jiného, aby nemusela z nové série úplně vymizet. V 6. sérii už se třeba vrátí ke své originální lince, kdo ví, jak to všechno bude... Každopádně jsem zvědavá. No, ale to jsem trochu mimo téma. Mám pro vás tři scany, dva z nich jsou tedy se stejnou fotkou, jen jeden je v lepší kvalitě, ale zas useklý tak trochu, z červnového čísla Harper's Bazaar UK. Photoshooty pro tenhle časopis jsou vždycky úchvatné a já se hrozně těším, až uvidím trochu víc :) Tyhle dvě fotky, které byly zveřejněny jako ukázka, jsou naprosto perfektní, hlavně ta v té houpací síti. Nemůžu se dočkat celého photoshootu. Jestli si pamatujete tuhle fotku, tak ta byla pořízena právě během focení tohohle photoshootu. Mimochodem, víte o tom, že se Ian Somerhalder oženil a vzal si Nikki Reed (Rosalie z Twilight), to mě docela dostalo. Ale i potěšilo, oni jsou spolu děsně cute :D
* * * * * * *
Hello everybody. How are you? Is there someone who watch Game of Thrones? Because I am so excited about this new season, I can't even express how much. Maybe a little bit... more because there are plot twists, so I don't actually DON'T know what's gonna happen. Some people are mad that it's by going different ways in TV Show than in the books, but I... kind of like it, you know, you don't know what to expect. Especially with my favorite character. I am really curious what's next for Sansa. Anyway, that's out of topic. I have for you now two new photos, three scans, but one is with the same photo, just in better quality. They are just previews for now, because this issue of Harper's Bazaar is coming out in June, but I love it so much, so so so so much. I can't wait to see more and to read the article, it looks awesome. Wears Chanel, of course. Do you remember this photo? Well, it's from behind the scenes of this photoshoot.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. Kristen to tam nesmírně sluší, ona je prostě od přírody dokonalá ♥ :) Jak píšeš, že se nemůžeš dočkat celého photoshootu, tak to tě naprosto chápu, sama bych byla napjatá jako struna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já jsem docela vášnivý fanoušek Game Of Thrones - dokonce jsem začala hrát i hru GoT od Telltale games Každopádně pátá řada se mi zatím moc líbí :) Jsem nadšená z těch nových postav! Mám radost, že Jon Snow je teď vůdce Noční hlídky a co se Sansy týče tak té je mi hrozně moc líto... Já doufám, že si Ramsayho nevezme :/ Jo a taky mám radost, že Margeary (nevím, jak se to píše ) už je konečně královna! Tak aspoň trochu upla Cersei tipec! A ještě mám radost z toho, že se v téhle řadě hodně objevuje Briannne ♥ :) To úplně zbožňuju ♥
    O Ianovi a Nikki jsem četla a moc jim to přeju. Ale trochu se bojí, aby to manželství brzo neskončilo - neznají se ani rok. Ale oni jsou tak krásný pár, že jim to snad vydrží :)
    Teď už ke Kristen. Už se hrozně moc těším na celý photoshoot a rozhovor! Ty obálky vypadají skvěle :) Kristen to na těch fotkách moc sluší :) A ta fotka v tom houpací sítí je překrásná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, krásný photoshoot, nemůžu se dočkat dalších fotek. Hlavně ta na té síti je nádherná ♥

    OdpovědětVymazat