středa 22. dubna 2015

Kristen on 'Late Late Show' with James Corden (April 21, 2015)

Ahoj lidiiii. Jak se máte? Já jsem vážně nadšená! Mám trochu dilema, jestli chodit do práce nebo ne, ale není mi nějak dobře, myslím, že zůstanu doma a do práce půjdu zítra. Trochu to odkládám, já vím, ale tak nějak bych byla ráda, aby byl můj volný den opravdu volný. Anyway. Mám pro vás konečně rozhovor Kristen z Late Late show Jamese Cordena, kde byla Kris včera. Původně jsem hlásila, že tam bude s Betty White, ale věci se opět změnili. Nakonec tam byl tedy hudebník Mark Ronson a herec Ben McKenzie, který je pravděpodobně nejznámnější svou rolí v seriálu, který jsem neskutečně žrala, když mi bylo asi tak 12 :D A jmenoval se O.C., kde jsem Bena samozřejmě milovala. Aktuálně září v seriálu Gotham, který je prý úchvatný, slýchám o něm poměrně často, hoooodně často, protože můj kamarád ho naprosto zbožňuje a neustále mě přesvědčuje, abych se začala koukat... jenže já nechci :D Aktuálně jsem plně zpátky v koukání se na Teen Wolf. Psychicky se připravuju na konec 3. série :D Ale zatím jsem teprve ve druhém díle 3B :D No to je trochu mimo téma. Ten rozhovor je vážně skvělý. Líbí se mi na něm asi nejvíc to, že jsou tam všichni najednou. Myslím si, že pro Kristen je tohle trochu příjemnější, než když je tam sama a pořád musí mluvit ona a tak. A i mně to přijde lepší, protože pak vznikají různé situace v reakci na něco, co řekl některý z ostatníh. A vážně se mi to líbí. Není to celý díl, chybí tam úvodník Jamese Cordena, ale ten možná bude ještě dodán... a není to v úplně top kvalitě, hlavně v tom prvním videu se sem tam stane, že zvuk úplně nesedí k obrazu :D Ale i tak je to skvělý rozhovor. Kristen samozřejmě mluví o Césarovi, pak mluví o svých tetováních, o tom, že v její rodině jsou všichni potetovaní a že byla dlouho toho názoru, že ona to nepotřebuje, že zůstane bez nich, ale pak si řekla, sakra, mně se to líbí :D a zavolala mámě, jestli by jí nedohodla tetování u její tatérky :D Tak to mě docela pobavilo. Ještě teda říká, jak vzniklo to tetování, které si s sebou vzala z Clouds of Sils Maria. Říká, že měla to umělé na ruce dva měsíce... a pak nějak, když už tam nebylo, zjistila, že jí to chybí, a tak si ho nechala udělat doopravdy. Asi je fakt pravý, i když nás tim dlouho trollila :D Anyway. O čem ještě mluví... jo, je tam zmíněno, že Kris bude hrát ve filmu Woodyho Allena, tak povídá o tom, že dělala normálně konkurz a že měla pocit, že to nebylo dobré, že se jí to fakt nepovedlo, ale očividně teda povedlo. Pak mluví o tom, jak si vybírá projekty, jestli nad tím moc přemýšlí a ona samozřejmě, jako už několikrát říká, že u ní to není tak, že by si říkala: Ah, tohle bude dobré pro mou kariéru... ale že jde prostě do projektů, které jí nadchnou. Hmm... co ještě :D Jo, mluví tam o tom, jestli někdy potkali někoho, koho vážně hodně obdivují a jak v tu chvíli reagovali a ona vypráví o tom, jak se setkala s Jenny Lewis a že tehdy nemohla ani pořádně dýchat, že ji prostě zbožňuje. A a a.... já už ani nevím, abych pravdu řekla, koukněte se, rozhodně to stojí za to :) Přidám možná časem ještě nějaká extra videa :) Jo, mimochodem, Kristen to neskutečně moc sluší, vypadala překrásně!!! :)
* * * * * * * *
Hello guuuuys. How are you? I am really excited. I have quite a huge dilema, if I should go to work or not, but right now, I have for you something amazing. Kristen was on James Corden's Late Late Show yesterday, which is awesome. And I have for you full interview. It's not in very good quality, but It's fine and most importantely, it's amazing interview. Well, Betty White wasn't there in the end, for some reason, but it was great anyway. Those guys who are there with her is a musician Mark Ronson and an actor, Ben McKenzie, who is probably best known for his role in quite old TV Show O.C., whch I loved when I was like... 12 years old. And right now, he's a star of Gotham TV show, which my friend loves so much and he's still telling me to watch it :D but I didn't see a single episode of it yet. Right now I am fully back in watching Teen Wolf. Anyway. Enjoy this interview, I love James Corden, I love Kristen in it, I think she feels more comfortable when they are all there together, I think it's a great way how to make this show and of course, I have to say, that she looked absolutely gorgerous!

Edit: Našla jsem celý rozhovor v celku v jednom videu:
Edit: Video bylo smazáno, tak zpět k těm třem.

7 komentářů:

  1. jo, taky jsem koukala na O.C taky jsem to milovala, a Kristem byla ve videu naprosto úžasná, ta bíla k ní sedí

    OdpovědětVymazat
  2. Gotham je naprostá dokonalost! Koukám na něj a miluju ho a Ben je tam naprosto dokonalý a není díl, který bych nehltala! A Kris vypadala opět božsky, ty bílé šaty jí moc slušely :) A to její tetování se mi moc líbí, sice bych Kris tipovala na něco menšího, ale i tak :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je skvelé, že je jej celá rodinka tak potetovaná      ja nad tým rozmýšľam tiež a aj by som celkom chcela aspoň jedno
    Kris to veľmi pristane je skvelo oblečená od hlavy až po päty

    OdpovědětVymazat
  4. Hey honey, look at this -> http://lorenzo-von-matterhorn.blog.cz/Am I crazy enough?.. I guess, I am! Já jak se teď učím tak si k tomu pouštím furt PLL nebo TVD a říkala jsem si, že akorát slintám na Damonem nebo nad Ezrou.. Takže jsem šla na sledujuserialy a klikla jsem na první seriál a je to děsná blbost ale pak sem si řekla, že chci zkouknout všechny seriály a někam si to psát, abych věděla o čem je jaký díl, kdybych se někdy chtěla kouknout na nejlepší díl nebo tak a udělala jsem tohle... No zabij mě! Matura a příjimačky na krku a já přemýšlím na jaký seriál bych se podívala..
    jenže už jsem ze všeho unavená a vůbec mě to učení nebaví :(

    OdpovědětVymazat
  5. Sakra, nestihla jsem si to, už to bylo odstraněno. Podívám se na internetu, snad to někde najdu. Podle toho, co píšeš, to zní opravdu zajímavě a zábavně

    OdpovědětVymazat
  6. Oh yeees konečně jsme se dočkali Tak nakonec tam přece jenom přes všechny komplikace dorazila, ale teda že tam mají pěkný bordel s těmi hosty, ale i tak tahle partička nebyla vůbec k zahození A Ben páni toho jsem od O.C. a mé tehdejší posedlosti jak jim tak Adamem neviděla, možná bych ten Gotham mohla zkusit, půjdeme do toho spolu Ajjinko? Taky se mi líbí ten koncept show, jak jsou tam po kupě, ono je to hned lepší, je fajn, že kromě Grahama to dělá i James, který si jinak vede velmi dobře A Kristen to určitě ubralo trošku nervozity,i když i tak je vidět, že v klídku nebyla, to její klepání nohou, to stejně dělá já Je tak rozkošná, jak je v rozpacích A mimochodem šíleně krásná, nemohla jsem z ní spustit oči (joo trochu creepy) Teda událo se tam toho tolik, že ani nevím, co vstřebat a komentovat dřív Utkvěly mi v hlavě tetování a že mám konečně jakýsi přehled,jak to s nimi má A pak taky Woody samozřejmě Hohooo na tenhle projekt se doslova klepu a Kris tam musela zaválet, ono je to vždy tak, když má člověk pocit, že to pokazil, tak to dopadne skvěle a naopak No příjemné pokoukání, místo pohádky na dobrou noc a teď budu mít zajisté hezké spaní

    OdpovědětVymazat
  7. Show Jamese Cordena naprosto zbožňuji, je to skvělý moderátor

    OdpovědětVymazat