pondělí 6. dubna 2015

Gallery update 41.5: New picture for Chanel

Já vím, začínám být s články tohoto typu... Ale mám pro vás zkrátka jednu další :D Ale je tak skvělá, že jsem ji prostě musela dát do vlastního článku, aby si každý všimnul, že je nová :D Mám pro vás další fotku z brýlové kampaně Chanelu. Miluju jí, vážně jí zbožňuju, ty fotky jsou prostě perfektní, tohle je nejlepší kampaň Chanelu za celou dobu, co Chanel existuje. Ty fotky jsou dokonalé :D Zrovna pracuju na překladu rozhovoru, který je naprosto skvělý, ale na druhou stranu dost dlouhý, takže mi to bude chvíli trvat, tak se mnou mějte trpělivost :D Je vážně skvělý :)
* * * * * * * *
I know, I am kind of being ridiculous with news like this. But I have for you one more :D But it's so beautiful, that I wanted to publish it in a new article, for you to notice there is one more. I have for you one more photo from that campaign for glasses. I love it, so much. Kristen looks so beautiful there. So beautiful. I am working on a translation of one long, but really great interview with Kristen, so I hope that you will have patience with me, because It will take a while, but I will work on it.

¨imagebam.com

1 komentář:

  1. Nemáš za co se omlouvat, na takové fotky se dívám ráda. Tahle kampaň je opravdu úžasná, Kristen vypadá dokonale ♥

    OdpovědětVymazat