pondělí 13. dubna 2015

Gallery update 41.8: Photos from 'Conan' show

Tenhle článek tak trochu zveřejňuju proto, abych něco zveřejnila, abych se přiznala. Nejsem zrovna moc v blogové náladě, je pár věcí, které musím udělat, takže nemám moc času. Včera jsem měla spoustu času, ale pak jsem zjistila, že unikly první 4 epizody Hry o trůny, takže jsem se i přes výčitky svědomí samozřejmě koukala :D Chvíli jsem odolávala, ale nakonec jsem podlehla :D Cítím se hrozně :D No nic. Pro můj blog o Sophie Turner nadchází ten krásný čas 10 týdnů, kdy budu každé ponělí jako jedna z mála zveřejňovat proma na další díly 5. série, takže každé pondělí přes 80 návštěvníků, juhů :D Ale to je od věci. Zpět ke Kristen. Mám pro vás 3 fotky ze show Conana O'Briena, u kterého byla Kristen před několika dny, 8. dubna. Kristen to tam naprosto nehorázně slušelo, což už víte z toho videa, které jsem přidávala hned ve čtvrtek 9., ale teď mám pro vás aspoň těch pár fotek. Nejlepší je ta druhá, protože ten Conanův obličej je nejlepší :D Ta první je pak ze zákulisí před rozhovorem :)
* * * * * * *
I am publishing this article kind of just to publish something, to be honest. I am not very in a blogging mood, there is a lot of stuff I have to do, so I don't have much time. Yesterday, I had plenty of time, but I spent it watching Game of Thrones, season 5 :D First four episodes leaked and despite the fact I told myself I am not going to watch it... I did. And I feel so bad about it, but... I just did :D Anyway, there is a nice time for the blog I have about Sophie Turner, because everyone is looking for promo videos I publish every Monday, so like last year, even this year I have over 80 visitors per day :D Well. Back to Kristen. You had an opportunity to see full interview with Kristen, who was on 'Conan' last week on April 8, 2015, but I did not publish photos from this event. I have just three in a high quality, but very, very beautiful. Two from the show, one from the backstage. She looked really gorgeous, I love these pictures. The best is the second one, Conan O'Brien's face is the best part :D :D :D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

6 komentářů:

  1. jop ako som písala už v predošlom článku mne sa tiež veľmi páčilo čo mala na sebe oblečené a tá prvá fotka tak tam jej to nehorázne pristane aj celkovo ten pohľad     
    tak to sa dá pochopiť je to v pohode ja tiež niekedy premýšľam keď sa mi nechce či si pozriem seriál alebo dám článok na blog ale väčšinou sa premôžem a zvládne oboje

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj kdysi jsem ti psala o sprateleni, tak se chci zeptat jestli teda spratelis?

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to nejsi jediná, taky poslední dobou nemám vůbec náladu, až teď se k tomu nějak dokopávám .Tuto show taky znám, ale abych pravdu řekla, nijak moc ji nesleduji .
    Kristen to zde opravdu moc slušelo, ta černá jí opravdu moc sluší :).

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem to říkala, ale Kristen účes je prostě úžasný. A celkově vypadá skvěle ♥

    OdpovědětVymazat
  5. tak k tvému druhému blogu miluju GOT takže si budu muset přidat i tvůj blog o Sophii přidat a Kris u Conana vypadala dokonale! :) viděla jsem i skoro celou show a pobavila jsem se :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadala úžasně, měla skvělý outfit :)

    OdpovědětVymazat