úterý 28. února 2017

Teaser fo New 'Chanel' Handbag Campaign


Ahoj ahoj ahoj. Jak se máte? Teď jsem si uvědomila, že jsem ještě nevečeřela, asi bych mohla. No... Tak jsem po jídle :D A teď už k věci. Koukali jste se někdo na Oscary? Já mám totiž hroznou potřebu se svěřit ohledně některých záležitostí, takže pokud vás to nezajímá, tak přeskočte až k poslednímu odstavci, protože ten se týká Kristen :D Ale před tím pár poznatků o letošních Oscarech. Já jsem se koukala živě. Proč jsem něco takového dělala? Já vám ani nevím, ale tak nějak jsme si s bráchou vytvořili tradici. Nakoupíme chipsy, uděláme nějaký jídlo a koukáme se spolu, i když to začíná ve 2:30 a je to do šesti :D Taky jsme chtěli udělat z Trumpa chlastací hru, ale pak jsme si říkali, že bychom asi umřeli :D A oni nakonec jeho jméno ani mockrát neřekli, tak to byla škoda. Každopádně mě to teda moc nebavilo. Jimmy Kimmel byl skvělej, o tom žádná, ale zkrátka mě to nějak nebralo, což bylo pravděpodobně tím, že byla tak nekřesťanská hodina. Letos se tedy celebrity vytáhly s outfity, tedy především dámy. Já jsem si naprosto zamilovala některé outfity, např. Hailee Steinfeld vypadala naprosto úchvatně. A nebyla jediná. Mně se třeba hrozně líbily šaty Ginnifer Goodwin, přestože někteří je zařazovali mezi nejhorší outfity večera. Ať si škubnou. Co bylo k popukání bylo tedy pokračující napětí mezi Mattem Damonem a Jimmy Kimmelem :D To je prostě vždycky sranda. Co se výherců týče, tak částečně vyhráli lidé a filmy, kterým jsem fandila, ale ne všichni nebo všechno. No v prvé řadě jsem byla hrozně ráda, že vyhrál Casey Affleck, protože ve filmu Místo u moře byl vážně úžasný. Ten film sám o sobě byl také výborný, ale byl hodně emocionálně náročný, nebo tedy alespoň pro mě. Mám z něj trochu depresi ještě teď, a to jsem ho viděla už před dvěma týdny. Co mě ale trochu naštvalo byly některé reakce, kterými zaútočili na akademii a na Caseyho samotného. No víme všichni, že akademie je plná páprdů, který nikdy neocení většinou nic, co není srdceryvné drama ze života, i kdyby si to ten film zasloužil, ale zkrátka se lidé začali ozývat, že Denzel Washington nevyhrál jen proto, že je to černoch. A mě to hrozně naštvalo. Já mám Denzela ráda a myslím si, že je to vážně skvělý herec, ale jak může někdo říct, že je akademie předpojatá proto, že je černoch, když už má doma ne jednoho, ale dokonce dva Oscary? Jak může někdo říct, že to je otázka barvy pleti? Obzvlášt, když obě vedlejší role vyhráli herci černé pleti, Viola Davis (z čehož mám ohromnou radost) a Mahershala Ali (za Moonlight, já jsem to sice přála víc Devu Patelovi, ale možná je to tím, že film Lion jsem viděla, ale Moonlight ne). Mahershalu můžete mimochodem znát z posledních Hunger Games a také jako vlastníka šílenějšího jména, než Benedict Cumberbatch, protože se celým jménem jmenuje Mahershalalhashbaz :D A to ani nevyslovím. No a nejlepší film vyhrál film o černošském homosexuálním chlapci, takže tolik k předpojatosti proti černochům. Přijde mi, že teď se vždycky všechno svádí na rasismus v takovýhle případech. Když člověk vyjádří nespokojenost s výhrou nebo obsazením černocha, hned je rasista, zatímco když vyjádří nespokojenost s obsazením bělocha nebo výhrou bělocha, nikdo neřekne ani popel, a tak by to prostě mělo bejt. Nesnáším tenhle dvojí metr. Já nejsem žádný rasista, jen ráda vyjadřuju svůj názor. Je pravda, že dneska jsem utekla před černochem, kterej mě sledoval až dovnitř do školy, ale to bych nejspíš zdrhla, i kdyby byl bílej nebo fialovej, to bylo fakt hodně divný a docela děsivý. Ale nemyslím si, že by rasa člověka definovala to, jak moc jsme lidé. Ale také si nemyslím, že by Denzel nedostal Oscara proto, že je černoch. To prostě není tenhle případ. To je stejný, jak kdybych řekla, že Mahershala ho dostal jen proto, že je černoch. Ale to není pravda, dostal ho, protože je skvělý herec a stejně tak Casey. Tak ať jdou všichni s tímhle přístupem někam. No nic.

Nejlepší herečku vyhrála Emma Stone, z čehož jsem měla opravdu neskutečnou radost! Trochu jsem se bála, aby cenu nezískala Isabelle Huppert. Ona je tedy jistě skvělá, ale já to zkrátka hrozně přála Emmě. Damien Chazelle vyhrál za La La Land nejlepšího režiséra, což je také úžasné. A celkově získal La La Land 6 Oscarů. Všichni víte, jak moc se mi La La Land líbil, byl to můj naprostý favorit, takže jsem byla nadšená z každého ocenění, které mu přistálo. Vyhrál nejlepší režii, nejlepší originální scénář... tak nějak se očekávalo, že vyhraje i nejlepší film. Buď La La Land anebo Moonlight. No... a vlastně... byly nejlepším snímkem chvíli oba dva filmy. Protože stal úplně největší WTF moment snad v celé historii Oscarů :D Nebo alespoň v poslední době :D Protože byl ohlášen nejlepším filmem La La Land a pak najednou zjistili, že měli špatnou obálku, vyhlašující to blbě pochopili a ve skutečnosti vyhrál Moonlight. Takže nastala dost divná situace, kdy lidé za La La Landem už dávali proslovy a pak najednou zjistili, že vlastně nevyhráli. Mě to teda mrzelo, protože jsem byla nadšená, když řekli La La Land a pak jsem nemohla uvěřit tomu, co se stalo, stejně jako nikdo jiný. Tvůrci Moonlightu si mysleli, že je to prank :D A jakoby.. vypadalo to tak. Ale k Warrenovi Beattymu se dostala druhá záložní obálka s výhercem předchozí kategorie, což byla Emma Stone za La La Land... Tak divně na to koukal, až to ukázal Faye Dunaway a ta si přečetla jen jméno filmu a řekla La La Land, protože to špatně pochopila a byl z toho průůůůůšvih jako vrata :D Takže tím bych asi shrnula letošní Oscary... co na vítěze říkáte vy?

No.. a teď ke Kristen. :D Vím, že můj výžblept o Oscarech byl poměrně na dlouho, ale už se dostávám k jádru pudla. No... mám pro vás jedno kraťoučké video, které je krátkou ukázkou k nové kampani Chanelu. Kristen je tváří této kampaně, která má být oficiálně vypuštěna na začátku dubna. Jde o kampaň zaměřenou na kabelky. Kristen to v tomhle videu neskutečně sluší a jen mě to nutí se hrozně moc těšit na celou kampaň. Doufám, že se dočkáme mnoha skvělých fotek a nějakých těch oficiálních reklam a videí. Nebo alespoň něčeho z toho :D Víte, já moc nejsem nadšená ze spolupráce s Chanelem, protože nemám ráda jejich oblečení, většinou se mi totiž nelíbí... nebo alespoň ne moc. Taky nemám ráda Karla leklou rybu Lagerfelda, což všichni, co mě znají dýl, dobře ví, protože mu říkám leklá ryba už roky :D ale teď mě naštval kvůli Meryl Streep, že o ní prohlašoval nějaké lži jen proto, že si na Oscary nevybrala šaty od Chanelu. Ale jsem ráda, že Kristen spolupracuje s tak známou módní značkou, protože když už nic jiného, dává nám to jistotu většinou skvělých fotek a skvělých videí a nějaké ty oficiální akce Chanelu... :)
* * * * * * * *
Hello hello hello. How are you? Was anyone here watching the Oscars? Or at least knows something about it? I would really like to share some thoughts about it in this article, so if you don't want to read it, just skip to the last paragraph, that one is about Kristen. Well, I was watching with my brother live, because it became some kind of a tradition. We bought some chips and stuff and we really wanted to make a drinking game out of the whole "Trump" situation, but in the end, his name wasn't mentioned much often. But we gave up before, because we thought they will mention him all the time and that we would die. Well... Jimmy Kimmel was hosting and he was really good, but when something starts at 2:30 a.m. with simultaneous translation, it's not as funny as when you are watching later. So I watched some parts on youtube. I love the Damon vs. Kimmel feud, it was hillarious. I was almost asleep when the last few categories came up. But I was so happy when Casey Affleck won for Manchester by the Sea, because he was amazing in it. That film was very, very emotionally strong for me, maybe even too much, but no one can deny that Casey was incredible in it. Well, some people are bitching about his win, because they wanted Denzel to win and they are making a race thing out of it, but that is just ridiculous. And I hate this whole race thing. Well, today, I basically run away from some black guy, but it was really creepy, he was following me for quite a while, even to my school. But I am not racist or anything and I believe that racism is a really really bad thing and I hate people, who think that color of our face defines how much of a human we are, but Denzel Washington has two Oscars already. Both supporting roles, male and female, were won by actors with black skin (Viola Davis, which I am sooo happy about and Mahershala Ali, who you can know from Hunger Games, for example, if not from Moonlight. I hoped for Dev Patel to win, but it's maybe just because I've seen Lion, but I haven't seen Moonlight). AND best picture is Moonlight. Movie about a black homosexual guy. But Denzel not winning is definitely about him being black, suuuuure. So for much to this part. I hate this kind of things... For example: I say that I don't like casting of some character in a movie. When I say it about character to which white person is cast, no one says a word, as it should be, I have right to have my opinion. But when I say such thing about a black actor, that was cast to the role, I am racist. Double standard. I like Denzel very much, but in this case, there is nothing wrong about Casey be the winner, I don't see reason for all the hate.

Well... and then Emma Stone won! Which is absolutely amazing and I am so happy about it! She deserved it so so so much! And Damien Chazelle won best director, which is also great. You know how much I loved La La Land. And then... the weird thing happened. And I couldn't quite believe what I've seen. La La Land was announced to be best picture after a long confused silence of the presenter Warren Beatty, who then showed the paper to Faye Dunaway, who got it wrong and annonced La La Land. But in reality, Moonlight won the best picture, Warren and Faye had wrong envelope with the previous winner, Emma Stone for La La Land. Warren was obviously confused and Faye probably read just part of the paper, so a huuuuge fail happened and I was confused. Everyone was. People behind Moonlight thought that they are being pranked and people behind La La Land were probably pissed, because they already made their speeches and stuff, but then found out they didn't win. I personally was quite sad, because I loved La La Land to pieces, I hoped it's going to win, so I was quite disappointed when the mistake was announced. But I didn't see Moonlight yet, so I cannot judge. But it was just... ridiculous. Well... it was at least interesting twist. It was a really weird moment. Okay. So... what do you think about this years Oscars winners?

So. That was long. Now, Kristen. It will be shorter. She didn't attend Oscars, unfortunatelly. We can at least remember 2013. But I have for you today at least something new. Short video of Kristen showed up. It is a teaser to the new Chanel handbag campaign I was talking about. It has just few seconds, but I love it. Kristen looks amazing here, she is so cute and sweet in it and I cannot wait to see the whole campaign. It should come out in the beginning of April. I am expecting an amazing photoshoot and amazing videos, I hope I will get at least some of it :D

4 komentáře:

  1. Jen k Oscarům. Za La La Land jsem taky šťastná, protože ten film prostě miluju. Za Emmu samozřejmě taky, zasloužila si to. Ale to vyhlašování nejlepšího filmu a následné sestavování vyšetřovací komise se mi vůbec nelíbilo. Zatím jsem to nevydýchala, protože jsem to La La Landu strašně moc přála.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejprve tedy k Oscarům - já jsem teda s moderováním Jimmyho byla spokojená a podle mého názoru byl stejně tak dobrý jako Ellen. Ale chápu, že se to nemuselo líbit všem. Podle mě to byl ale po těch dvou předchozích ročnících skvělý večer! V 2015 si z toho Neil udělal spíše takovou divadelní show a 2016 zase Chris Rock neustále mluvil o tom, jak nejsou nominovaní žádná černoši. U Jimmyho jsem se trochu obávala, že bude kritizovat Trumpa, ale on, oproti třeba Sethu Meyersovi nebo Stephenu Colbertovi, není tak radikální a mluvil o něm decentně :) Co se týče výhry hlavního herce, tak já bych to i tomu Denzelovi přála. Sice se mi film Fences moc nelíbil, ale jeho herecký výkon byl dobrý. Místo u moře mě teda taky dost překvapilo. Film se mi líbil a pak ten šokující moment, co všechno osvětlil! Já bych nikdy nic takového vymyslet nedokázala! Jo, Casey byl skvělý - akorát byla škoda, že jeho postava ze sebe nevydávala v podstatě žádné emoce - a tu cenu si nejspíš zasloužil. Akorát jsem teda zaregistrovala, že Caseyho v Hollywoodu asi moc lidí rádo nemá Myslím, že 2x nebo 3x mu cenu předávala Brie Larson a ta se nikdy netvářila moc nadšeně. A na Oscarech při jeho děkovné řeči manželka Johna Legenda spala a Alicia Vikander nahodila takový výraz typu "prosím, zabijte mě někdo". On měl totiž před pár lety sexuálně obtěžovat nějakou členku štábu u nějakého filmu a byla z toho docela velká kauza. Dokonce na něho i ta žena podala žalobu. A Brie zrovna někdo, kdo je proti násilím na ženách a jejich obtěžování. Tak se tomu ani moc nedivím. No jinak co se týče Titanicu, tak já jsem ho taky nikdy neviděla a zařekla jsem se, že se na něj ani nikdy nepodívám Ale fakt mě štve, že poslední roky vyhrávají takové filmy, co se sice zabývají silným tématem... Třeba 12 let v řetězech. Jo super silný snímek, v životě už to nechci vidět! Fakt doufám, že se tam jednou v té akademii vzpamatují a dají cenu zase nějakému optimističtějšímu filmu Dobře, teď už asi jen krátce ke Kristen. Taky se na tu novou kampaň moc těším a jsem zvědavá na všechny ty fotky a videa! Jen mě docela mrzí, že tahle ukázka má akorát 8 vteřin. Klidně bych brala, kdyby byla o něco delší

    OdpovědětVymazat
  3. Na Oscary jsem koukala (byla jsem pak pěkně unavená a rozhodila jsem si spaní ), ale už na ně takhle koukáme pátým rokem. Moc se mi nelíbil moderátor, ani ty jeho show se mi nezdají nejlepší, ale já někdy ten americký styl humoru nemusím, je mi mnnohem bližší britský. Na Moonlight jsem se nestačila podívat a nechávala jsem si ho nakonec, protože mnoho lidí mi říkalo, že ten film není nic moc, což teda nemůžu posoudit, takže se na něj budu muset podívat. Ale mám trochu dojem, že je to jak minule se Spotlight. Kromě teda zmatku s oceňovaným filmem, jsem spokojená.Jak jsem psala u sebe na blogu, mně se nejvíce líbily snímky La La Land, Příchozí, Skrytá čísla a Místo u moře. Casey si to rozhodně zasloužil více než Denzel, tady může porovnat oba výkony a podle mě byl Casey lepší.

    OdpovědětVymazat
  4. Jinak ukázka s Kristen je skvělá, škoda jen, že je tak krátká

    OdpovědětVymazat