pátek 3. února 2017

Kristen on 'The Tonight Show' with Jimmy Fallon (February 2, 2017)

Nechci říct, že jsem zklamaná, protože to já nejsem nikdy, ale tak trochu jsem od tohohle videa čekala víc. Kristen byla včera hostem The Tonight Show Jimmyho Fallona, ale ten rozhovor byl takový docela rychlý a Kris toho vlastně pořádně ani moc neřekla. Doufala jsem, že se budou bavit o víc věcech, ale tak nějak se bavili převážně jen o Personal Shopper a ne, že bych měla něco proti, ale přišel mi ten rozhovor takový rychlý. No Kristen to opravdu moc slušelo, vypadala skvěle. Jimmy si z ní dělal legraci, že takhle vypadá její zimní outfit :D Po delší době zase vytáhla svoje oblíbené lodičky značky Jimmy Choo, na kterých nechápu, že si nezlomí nohu :D No a pak si teda samozřejmě zahráli hru a Kristen mě tedy docela překvapila svým uměním hodu míčem z amerického fotbalu :D Tak se určitě koukněte :)
* * * * * * *
I don't want to say I am disappointed, because Kristen is in it, but I kind of expected a little bit more from her appearance on The Tonight Show with Jimmy Fallon. I hoped Jimmy will mention her short that just premiered... they are basically talking just about Personal Shopper and then they play a game. I don't mind, it's fun, but Kristen is not talking very much, it was very brief interview for some reason. But whatever, I have for you full interview now with Kristen on The Tonight Show and the game too in the same video, so check it out. Kristen looks gorgeous. Jimmy is teasing her, that it's her winter outfit :D

2 komentáře:

  1. Já nevím, jestli je to jen můj subjektivní dojem, ale zdá se mi, že Kristen nemá tyhle veřejné rozhovory ráda. Chová se samozřejmě velmi mile, hezky odpovídá, ale nějak na mě působí nervozně (což bych chápala, já bych před něčím takovým týden zvracela ), ale  možná se mi to opravdu jen zdá

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně jsem si udělala čas, abych koukla na tohle interview Nějak mi to po večerech časově nevycházelo Musím teda s tebou souhlasit, že tam toho moc nenamluvili. No kecal hlavně Jimmy, což se sem tam stane Ale líbí se mi, že tak vychvaloval její filmy. Je vidět, že je fakt její fanoušek :) A u Kristen mě teda hodně potěšilo, že na ní skoro nebylo vidět, že by byla nervózní :) Taky mě teda na začátku pobavilo, jak Jimmy ohodnotil její outfit - vypadala ale skvěle Pak se mi líbilo, jak Jimmy říkal, že když kouká na její filmy, tak si říká "Tam bych se chtěl podívat, tam bych chtěl bydlet, apod." A překvapilo mě to o SNL. Oni jí to asi v minulosti už museli někdy nabídnout, co? To moderování. Ale je super, že se k tomu nakonec odhodlala, protože podle mě epizoda s ní měla fakt úspěch :) A ta hra byla samozřejmě taky skvělá! Mě teda nepřekvapilo, že byla Kristen tak dobrá v házení míče :) U Kristen bych někdy chtěla vidět Lip Sync Battle - to by byla určitě úžasná podívaná Nebo Box Of Lies. Snad na jednu z těch věcí někdy v budoucnu dojde :)

    OdpovědětVymazat