neděle 5. února 2017

Kristen hosting 'Saturday Night Live' - videos


Ach můj bože, konečně je to tady. Trvalo mi celý den napsat tenhle článek, takže doufám, že někoho potěší tak moc, jako všechno v něm potěšilo mě. Nekoukám na SNL nijak pravidelně, většinou zkrátka když je tam někdo, koho znám a mám hodně ráda, takže nemůžu říct, že tohle byl naprosto nejlepší díl ze všech! :D Ale já nejsem objektivní a pro mě byl prostě tenhle díl naprosto skvělý!! Bohužel jsem tedy nenašla celý díl nerozkouskovaně, takže mám pro vás pouze části, ve kterých se objevuje Kristen. Kristen včerejší díl hostovala, takže se objevila ve velkém množství skečí a tedy také samozřejmě měla úvodní monolog a tak vůbec. Mám pro vás i kraťoučká videa z momentů, kdy uváděla Alessiu Cara nebo i závěrečné rozloučení, to už jen tak pro úplnost. Naštěstí existují lidé, co kradou a umí to nahrát na místo, kde to nikdo nesmaže :D Kristen samozřejmě nebyla jediný člověk, kdo se ve včerejším díle objevil. Kromě Leslie Jones, kterou jsem zmiňovala už včera, tam samozřejmě byla stálice Kate McKinnon, objevil se tam Alec Baldwin jako Trump, tentokrát se ukázala dokonce i Melissa McCarthy, a mnoho, mnoho dalších. Hudebním hostem byla Alessia Cara. Ke každému videu mám komentář, což z tohohle článku udělá asi jeden z nejdelších článků vůbec, ale rozhodně doporučuju kouknout alespoň na některá z videí. Rozhodně to stojí za to!!!
* * * * * * * *
Oh my God. I am not watching SNL that often to say something like it was the best episode ever, but it was fucking great and I loved it so so so much. In my opinion, Kristen was a great host. Unfortunately, I don't have for you full episode but if I find it, I will publish it. But I have for you all videos Kristen is in, all skits she's in and of course the monologue, but also short parts like presenting Alessia Cara or the ending, I'm not sure if it's really everything, but definitelly all the skits and sketches that I love so so much. So... this is something I really want from every single one of you, watch at least one of these videos, but I highly recommend to watch ALL of them, because they are just amazing. Who thought it's going to be epic? I did and a lot of people did, so this is the result. This is Kristen Stewart hosting SNL for the first time and it is really worth watching, I hope she's coming back again soon. A lot of haters showed up again in the youtube comment section, but I don't care, I love Kristen and I hope you all do, when you are visiting my site so... check it out. Alec Baldwin was there to play Trump, also Melissa McCarthy showed up! I will write something about every single video I have for you, so lets start with the beginning.

Kristen's opening monologue:

6 komentářů:

  1. Než přejdu k podstatě článku, tak moc ráda budu sister! :)A jdeme na komentování, tak rozhodně jsem se těšila a zklamaná nejsem, ten potlesk hned na začátku, je vidět, jak je Kristen ráda a jak je nervózní, to je roztomilé a neskutečně ji to sluší, nevěděla jsem, že o nich Trump tweetoval, ale je skvělé, že si z toho nic nedělá, protože přeci jenom to nebyly hezké tweety, ach jak mi ta doba s Robertem chybí, včera jsem koukala v televizi na Stmívání a taková nostalgie, jsem si rovnou načetla můj blog z roku 2009, kdy jsem o Kris a Robertovi a celkově Twilight blogovala, takové změny, no vrátíme se k pořadu. Ta skeč je fantastická! Kristen to v té čapce tak sluší a jak má krásně natočené vlasy, tedy a jak pak sundá tu čepici, až jsem se zděsila, a jak to vypráví s takovým klídkem až jí to fakt věřím.  No musím říct, že Courtney je fakt šílená Ta reklama Tohle jsem nečekala To je snad nejvtipnější video, co se ze show objevilo.  A ještě, jak ukázalo, že ta kuchyně je vlastně hned za nimi a prostě nic Melissu jsem tam nepoznala! A musím říct, že Kristen v těch rolích vypadala pokaždé tak skvěle! :O Ve Family Feud mě fakt pobavil ten Bieber! Všichni to hrají skvěle a tady jsem odpadla z Kristen, nehorázně sexy! Ne, tak nejvtipnější je ta scénka parodující komedie, komentuji to vždy po dokoukání videa, to je tak skvěle vymyšlené, ty portréty na sloupu jsou vtipné a potom ten konec, no já nemohla Karlík a továrna na čokoládu také miluji a tohle bylo povedené! Také mi nevadí, když se paroduje, ale musí to být povedené a ne trapné, což tady se to povedlo :) Miluji tenhle díl! Řadí se k těm nejlepším, co jsem viděla! Jsem nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ráda si tě zapíšu mezi affiliates ♥Já si ty některé videa musím pouštět pořád dokola, Kristen je fakt úžasnej člověk a strašně mě baví ji sledovat! To třetí video je fakt super a navíc ta ofina ji neuvěřitelně sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí tyto skeče s ní. Je to zase něco trochu jiného. Nedávno jsem koukala na The Tonight Show Starring Jimmy Fallon a byla tam i Kris. No taky jsem se pobavila

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda jsem se koukla, videa s Kristen mě vždycky baví, a ikonku jsi udělala rychle! Já než se k tomu dokopu, tak bude nový měsíc!   Je nádherná! A jinak jsem na VŠE, Fakulta financí a účetnictví a můj obor je na Katedře veřejných financí, ale moc mě tam nebaví ta ekonomie, což je docela problém, ale uvidíme ještě ten druhý semestr, co účetnictví, které je tu také docela zásadní, uvidíme

    OdpovědětVymazat
  5. mno tak v prvom videu mala teda dosť zaujímavý outfit, mno a to s Donaldom ma teda dostalo poriafne ako tie tweety nemalí teda chybu , to druhé bolo skvelé tiež a nejme vidieť, že si to Kris poriadne užila túto roličku       , čo by nebolo zlé ju vidieť takéto niečo hrať vo filme, šlo jej to skvelo     , reklama bola pecka,pecka, pecka          ako vyvinulo sa to tena poriadne zaujímavo a niekedy sú chlapi aj takýto, že okrem športu nič nevnímajú      ale trochu ma sralo to, že ako často sa tam opakovalo Totinos, ako fakt často , Kate McKinnon teda dosť vtipne zahrala Justina to sa musí uznať   , romanticka koméfia ako mňa zaujalo to ako poškrtal ten zoznam adries        to by chlap nikdy nespravil      ale bolo to teda poriadne absorufné niekedy ale zábavné ,

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý, fakt super koncert!   

    OdpovědětVymazat