středa 22. února 2017

Layout no. 34

imagebam.com
January 21, 2017 - February 22, 2017

Vzhledem k tomu, že vážně nejsou v podstatě žádné novinky, které by stály za řeč, tak jsem se rozhodla, že konečně nastavím ten slibovaný nový design. Vytvořila jsem ho už před několika týdny, ale nechtěla jsem ho vyměnit dřív, než tu ten předchozí, ten 34., bude alespoň měsíc. Což se povedlo, byl tu přesně jeden měsíc a jeden den. Vydržela jsem to asi jen díky tomu, že ten nový vzešel z nudy a ne z toho, že by mě ten předchozí už štval. Předchozí laout jsem měla celkem ráda a bylo docela těžké ho nechat jít, ale měla jsem trochu problém s tím černým pozadím. Nevím, poslední dobou to nějak špatně snáším. Přijde mi, že i lidé raději přijdou na světlou stránku, než na depresivní černou :D Dřív jsem dělala černé nebo zkrátka tmavé layouty pořád a nikdo jste si nikdy nestěžoval, ale mě to zkrátka rozčilovalo :D Můžete si taky všimnout třeba toho, že barva pozadí stránky je v podstatě úplně stejná, jako u 33. layoutu. Což jsem nikterak nezamýšlela, zjistila jsem to až teď, když jsem koukala, od kdy přesně tu byl ten 34. a ten náhled na té stránce v podstatě splývá :D No nic. Doufám, že se vám tenhle nový líbí. Je v pořadí už 35. 35 layoutů za 5 let je podle mě docela slušné číslo, co říkáte. To je 7 layoutů na rok. Což mi přijde ještě i na mě docela málo. Je ale ravda, že dřív jsem layouty vyměňovala častěji, než je měním teď. No pro polovýroční layout jsem se rozhodla pro jiný styl, než obvykle... Je to tedy volně inspirováno stylem layoutu z této stránky. Tak doufám, že to holkám nebude nikterak vadit. Rosie mi ho schválila, tak jsem ho sem už konečně hodila no :D Doufám, že se vám alespoň trochu líbí a že není příliš obrovský, protože jsem to možná tou velikostí trochu přehnala. Trochu jsem uvažovala, že bych ukrouhla ten spodek s těma dvěma fotkama, ale to by mi zase přišlo takové moc prázdné :D Tak jsem zvědavá, co mi povíte.
* * * * * * * *
Since there are absolutely no news, I have for you at least a new layout. This layout was made few weeks ago, but I wanted to wait, until the previous one was here at least for one month. It did, it made it, it was here for one month and one day. I was kind of sorry to let it go, but I am not much of a fan of dark color on the site, I had a bit of a problem with it, I just couldn't get used to it, so I made the new one much more light. I will never be on the list of the best graphics, but I kind of like it. It is made from the new SNL photoshoot, that I fell in love with. Rosie approved, so I published it. I kind of have a thing for blue color right now, you can notice that the background color is exactly the same as it was in layout no. 33. Or at least very very similar. I didn't intent to do it, I just liked the color. As you can see, it is not my usual style, but I was kind of sick of that. I wanted to try something new and this is what came out of it. It is very simple, kind of inspired by this layout. I hope girls don't mind, I tried to do it a bit my way at least. And it doesn't look as good as yours :D Whatever. I hope you guys like it, I hope it is not too big for your computers... and I hope everything is working, I had a really hard time putting it on blog so it goes the way I intended :D

5 komentářů:

  1. Změna k lepšímu, perfektní lay...

    OdpovědětVymazat
  2. Hej, to už vážně ale přeháníš, nemyslíš?! Nechápu, že každý tvůj layout vypadá úplně jinak, je originální a ještě k tomu krásný. :) Tenhle se mi líbí strašně moc. ♥ To záhlaví je moc krásné, fakt povedené dost. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak si kdysi psala, že už ho máš připravený, jen ho zbývá nastavit, tak jsem byla napnutá  a musím uznat, že se mi nový layout moc líbí, ten předchozí také, ale je pravda, že asi pro čtení je lepší světlejší pozadí

    OdpovědětVymazat
  4. Já se teda přiznám, že mi to černé pozadí zpočátku taky vadilo Bylo to docela nezvyklé, ale časem mi to ani nepřišlo. Každopádně musím souhlasit, že světlejší a barevnější layouty jsou přeci jen lepší na koukání :) Co napsat k layoutu? Opět je to skvělá práce! O tom žádná. Na záhlaví mi akorát trochu vadí ta fotka s Kristen nad nápisem "Kristen Stewart", možná by to tam pak bylo prázdné, ale pro mě by tam snad ani nemusela být. Ale to je jen taková drobnost, na kterou si zvyknu ;) Hodně se mi líbí jaké jsi udělala záhlaví u toho pozadí :) Taky jsi udělala suprové popisky do menu! A celkově se mi líbí, že ses vrhla na nový typ layoutů! Jenom bych jako tu inspiraci uvedla tuhle stránku http://lenkamason.deviantart.com/ protože od Lenky máme ten layout. Tak aby si pak někdo nestěžoval ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Všude kam zavítám, jsou teď nové designy, no ono to možná bude asi hlavně i tím, že jsem tu teď dva měsíce nebyla, ale nevadí, baví mě to, baví mě, jak je každý úplně, ale úplně jiný a tenhle je také naprosto jedinečný a originální. Já jsem hlavně nadšená z těch použitých barev, ty odstíny modré jsou hezky pestré, hravé a příjemné, takové mám prostě ráda a k těm použitým živým fotkám, které jsou laděné úplně stejně, by si vhodnější vybrat snad ani nemohla. Je to úžasné, takové pozitivní a energické a vůbec mi teda to širší záhlaví nevadí, právě naopak, další vítané oživení. Líbí se mi teda šíleně moc a nadšení neopadá ani po těch několika dnech, co ho chodím okoukávat

    OdpovědětVymazat