sobota 18. února 2017

Gallery update 63.0: New/Old photos from The Rolling Stones music video filming


Jak jsem vám už avizovala, tak Kristen nemá zrovna moc novinek, mám ale náladu psát, tak mám pro vás alespoň nějakých pár fotek. Vlastně doslova pár, jsou totiž dvě. Vzpomínáte si ještě na ten klip k písni The Rolling Stones, ve kterém si Kristen zahrála? Píseň se jmenuje Ride 'Em On Down a podívat se na ten klip můžete tady, pokud jste ho ještě neviděli. Jsou to fotky z natáčení, obě dvě focené na tom stejném místě. Na první je Kristen s režisérem klipu, Francoisem Rousseletem a na druhé potom s hlavou oddělení hudebních videí Riff Raff Films. Obě fotky jsou vážně skvělé, hrozně se mi líbí. Kristen to na nich opravdu sluší. A na té první fotce mě docela pobavily vlasy toho režiséra, jak trčí do stany :D
* * * * * * * *
Like I told you, I don't have much to write about. But it's weekend, I have time and I have mood, so I have for you at least something. Two new photos from the filming of The Rolling Stones music video Ride 'Em On Down showed up. In the first picture is Kristen with the director of the clip, Francois Rousselet and in the second picture is Natalie Arnett, Riff Raff Films' Head of Music Videos. If you haven't seen the video yet, you can watch it here. I love both of these photos, Kristen looks really cute here.

imagebam.com imagebam.com

8 komentářů:

  1. Je mi líto, že teď nemáš moc, co přidávat - jsme na tom úplně stejně! Jennifer teď zase zmizela. Asi natáčí v interiérech nebo nevím. Prostě není k vidění Takže se taky pokusím vyždímat, co to půjde, aby blog nestál jak vloni v létě. Dvě nové fotky z natáčení klipu rozhodně potěšily. Líbí se mi, jak na té první jdou vidět její špinavá chodidla A ta druhá je taková prďácká :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kristen to opravdu hodně sluší, na obou fotkách vypadá hodně dobře.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten klip jsem si zamilovala! ♥ Kristen v něm byla úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  4. no tak kto by mohol zabudnúť na ten videoklip a kto si ho nepozrel tak nech to hneď napraví      lebo by to bola veľká škoda si ho nepozrieť, fotografie sú super a páčia sa mi rovnako takže asi by som si ani nevybrala ale pravda tie jeho vlasy ako ich má na bok tak to je úlet ale poriadne     

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky jsou dokonalé, nemůžu se rozhodnout, která je lepší a Kristen úžasně sluší ty brýle, a zrovna tenhle typ nesluší každému

    OdpovědětVymazat
  6. S těmi novinkami mě to moc mrzí, ani u Jakea to teď není nějak extra. :( Musím se přiznat, že ten videoklip jsem ještě neviděla. :O Nevím, jak je to možné, ale jdu se teď hned podívat, protože to bude určitě pecka! :) Ty dvě fotografie jsou skvělé. ♥

    OdpovědětVymazat
  7. S tými novinkami je to dosť blbé. Ako je zvláštne, že dosť ľudí teraz nemá novinky aj ked je teraz awards sezóna... Ku fotkám môžem povedať, že sú pekné hla vne sa mi páči tá s režisérom.

    OdpovědětVymazat
  8. Tu písničku jsem si dlouho neposlechla, takže jsem to musela hezky napravit, ani nevím, proč jsem si ji nestáhla do telefonu? :O Další náprava, jsem ráda, že se fotky objevily, Kristen to na nich sekne! A s Danielem toho také moc není, a na druhém blogu si nemohu stěžovat nikdy

    OdpovědětVymazat