středa 1. února 2017

Kristen on 'Saturday Night Live' Preview

A ano, jsme u toho zase, další řeč na téma Kristen a její hostování Saturday Night Live! Ne, nepřestanu s tím, dokud to neodvysílají a nejspíš o tom pak budu ještě mluvit :D Já doufám, že mi to nebudete mít za zlé. Ale hádám, že asi ne, protože mám pro vás první ukázku ze sobotního dílu! Wuhuu. No nic. Je to opravdu krátká ukázka, ale už teď vím, že to prostě bude skvělé. Hrozně moc se těším, jsem vážně nadšená! Určitě se koukněte, je to paráda! :)
* * * * * * * *
Talking about Saturday Night Live - no, I will not stop, until it airs - I have for you another article where I will talk about it. :D Sorry. But I am sure you won't mind. I have for you first official preview from this Saturday's episode of SNL that will be hosted by Kristen. Hell yeah! You don't even know how excited I am, I cannot wait. So check this out, it's very short preview, but it's great and I love it, I love Kris, I love SNL, I cannot wait!!! Okay, I am fine. I am not, I am so excited!!!

3 komentáře:

  1. Vůbec mě tím neotravuješ, je vidět, že z toho máš radost a já to s tebou musím sdílet, už teď se moc těším a také doufám, že se objeví jako tradičně i supr čupr photoshoot :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já se u tohohle proma opravdu zasmála Líbilo se mi, jak zazpíval její jméno, Kristen pak jeho a on na ni vyjel No jsem na ni hodně zvědavá, ale myslím si, že to bude opravdu skvělý díl, kterého už se nemůžu dočkat ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  3. už len tento maličký kúsoček ma poriadn pobavil takže sa budem tešiť na celú časť a Kris bola teda perfektná a páčilo sa mi ako dala jeho meno a potom jeho výstup     , mno proste paráda

    OdpovědětVymazat