pátek 10. února 2017

Gallery update 62.9: Photos from The Tonight Show with Jimmy Fallon


Tak jsem dneska zjistila, že zrušili českou premiéru filmu Billy Lynn's Long Halftime Walk. Prostě ten film u nás v kinech neuvedou a mě to hrozně naštvalo. Tedy, ve skutečnosti mě to pěkně nasralo, naštvalo není dost silné slovo. Těšila jsem se, že budu mít příležitost ten film vidět v té vizuální podobě, kterou tak hrozně propagovali, ale prdlajs, protože to neuvedou. Je teda pravda... že si nejsem jistá, kolik lidí by na to šlo v tom 3D... je to přeci jen film o americkém vojákovi, který se vrátil z války v Iráku, tohle je téma spíš pro Američany, než pro českého diváka. Nic ve zlém, ale prostě to tak je. Ten film i dostává dost velkou čočku na čsfd, ale zatím to hodnotilo jen dost málo lidí. Když jsem ale viděla další hodnocení od těch, kteří tam dávají odpad, tak se to nedá brát moc vážně upřímně. Ale jak jsem byla naštvaná, tak jsem si to hned stáhla a koukla jsem se na to :D Kristen v tom filmu byla skvělá, to je první věc. Jinak ten film... no nijak zvlášť mě neuchvátil, ale byl pěkný. Není to špatný film, to ani náhodou. Je to pěkný film, jen to není zrovna dějově strhující. O to v tom ale ani tak nejde. O filmu vám napíšu víc později, každopádně si rozhodně podle mě nezaslouží to špatné hodnocení a fakt mě naštvalo, že u nás nebude v kinech. Grr. No nic. Co se dá dělat. Mám pro vás teď nějaké zbytky, které jsem nestihla zveřejnit před těmi novinkami ze SNL. Je to 5 fotek z The Tonight Show s Jimmy Fallonem a jednu fotku z příprav, kterou zveřejnil Adir Abergel, je to detail na Kristenin účes, který se mi moc líbil :) Obecně to Kris moc slušelo. Na celé interview se můžete kouknout tady.
* * * * * * *
So I found out today, that Billy Lynn's Long Halftime Walk premiere in Czech cinemas was pulled off. They are not doing it. It will not be in Czech cinemas, it should be this month, but it's not going to be and I am really pissed about it. I was so pissed that I downloaded it right awa and watched it right now. I has just ended. Few people have seen it and they are giving it a hard time at CSFD which I really don't understand, because it is a nice movie. It's not the best movie ever, but it's a nice movie. But I kind of think that it is more a film for Americans than anyone else, but it is not a bad movie. Kristen is not there much, she has few scenes with Billy, but he is the main character. But Kristen was amazing in it, she was really great. Her part was so emotional, I loved it. I will write about it more later. Right now I have for you some photos that I didn't publish when they were new because all the stuff from SNL. I have for you 5 official photos from The Tonight Show with Jimmy Fallon where Kristen was on February 2, you can watch the full interview here. Kristen looked beautiful here so check out. I also have for you one detail to Kristen's hair style that day by Adir Abergel.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com

6 komentářů:

  1. Tak popravdě to mě taky docela dost naštvalo Propásla jsem v kině Cafe Society a byla bych strašně ráda, kdybych viděla Kristen přes celý plátno a né jenom na obrazovce mého mobilu Každopádně Kristen na fotkách vypadá opět úžasně ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je mi líto, že tě tak nasrali! Oni kolikrát tady některé filmy vůbec nedávají nebo je dávají o několik měsíců později! Doteď si pamatuju třeba případ s Teorií všeho. Všude jinde ve světě to dávali nějak v říjnu a listopadu a u nás až v únoru -_- To jsem se na to taky mohla vyprdnout! A je mi líto, že film má zatím takové nízké hodnocení na ČSFD. Ale to bude tím, že film ohodnotilo tak málo lidí. Jsem zvědavá na tvojí recenzi! Já si nejsem úplně jistá, jestli na film kouknu, ale třeba mě přesvěčíš A co napsat k fotkám? No Kristen vypadala fakt parádně! Ten její "zimní outfit" se mi vážně moc líbí, slušelo jí to a vypadala stylově :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je mi líto, že film nebude v kinech, ale ráda si přečtu tvoji recenzi a poté se rozhodnu, jestli se na film podívám a nebo ne, Kristen měla nádherný účes, jsem ráda, že se ta fotka objevila, protože na fotkách to vůbec nebylo vidět a i fotky rovnou ze show jsou skvělé, rovnou ta první, taková vtipná a hlavně zlatá zároveň :)

    OdpovědětVymazat
  4. To se mi stává často, těším se na film a najednou zjistím, že do českých kin nepůjde, někdy se poštestí, že vyjde na DVD, tak to aspoň člověk může vidět v HD, ale je velký rozdíl vidět film v kině a doma na počítači, takže tvé rozhořčení chápu Kristen to na fotkách opět moc sluší

    OdpovědětVymazat
  5. Musím souhlasit, že dějově mě film moc nezaujal.Ještě jsem ho teda neviděla , ale pokud se na něj kouknu, což mám v plánu, tak to bude čistě jenom ze zvědavosti, kvůli Kristen.Je docela na prd, že to u nás neuvedou v kinech, protože bych na to klidně šla, ale jak říkáš, asi by to tady nemělo takový úspěch jako v americe :) Mimochodem Kristen mě tímhle outfitem naprosto dostala.Vypadala parádně, ten účes se moc povedl ♥

    OdpovědětVymazat
  6. mno ako keby som na niečo take mala náladu tak by som si to pozrela alebo keby som sa nudila ale sama od seba by som si to skoro nepozrela a to aj napriak tomu, že tam hraje, ale to by bol asi aj dvovod, na uvažovanie aby som si to pozrela ale nehrnula by som sa do toho, ako si povedala je to viac pre Američanov ako pre nás, mno a ten účes čo mala bol skvelý hoc nič zložitého to až tak nebolo, a je super, že poskitol fotku lebo na tých zo show nie je vidieť mno a idem s vrhnúť na to video

    OdpovědětVymazat