čtvrtek 2. února 2017

POTM: March 2017

Ahoj ahoj. Dneska jsem měla docela náročný den. Jezdila jsem furt sem a tam jako idiot :D Ale zase jsem toho stihla docela dost. Ráno jsem si umyla vlasy, což je rozhodně informace, kterou všichni potřebujete vědět. Koukla jsem se na svou pravidelnou dávku emocí. A tím myslím Hawaii 5-0, ne Ordinaci v růžové zahradě. A potom jsem vyrazila za Žanet, aby mi dala nějaké knížky, pak jsem se vrátila domů, jela na sraz s kamarádkou T., pak se vrátila domů, vzala knížky, jela do knihovny, tam jsem se solidně nasrala, pak jsem šla do další knihovny, tam jsem náhodou na chodbě ve škole potkala kamarádku z dávných dob, kterou jsem neviděla už několik let a hrozně ráda jsem jí viděla no a potom jsem měla sraz se spolužačkama, šly jsme na pizzu a ztrestaly jsme tři lahvinky bílýho, takže řekněme, že zrovna trochu přemýšlím, jestli až si lehnu, budu zvracet, nebo jo :D Proto jsem i vzhůru, protože jak lehnu do postele, bude to v kelu :D A já vím, až moc informací, chápu. No dává mi to příležitost sem konečně hodit alespoň jednu z anket. Mám trochu dilemato ohledně outfit duelu, takže tentokrát první POTM na měsíc březen. Tentokrát byla volba poměrně jasná. Bylo jisté, že použiju fotky ze Sundance. Už ale nebylo tak jisté, které, protože se jich objevila vážně halda. Přemýšlela jsem, jestli vzít jeden set portrétů, nebo vzít různé portréty, nebo jen z premiéry. Nakonec jsem vybrala 4 z mých nejoblíbenějších fotek ze Sundance, jsou to tři portréty a jedna momentka z premiéry Come Swim. A zbytek už nechávám na vás. Doufám, že to pro vás nebude úplně snadná volba, protože já osobně sama nevím, kterou fotku bych si vybrala, takže ani asi neodkážu odhadnout, která fotka vyhraje. Mimochodem tedy zítra ani v sobotu asi nebudu mít moc čas. Zítra se tedy pokusím přidat video od Fallona, kde byla Kris dnes, pokud se nic nezměnilo, a v neděli potom přijde řada na nálož videí ze SNL. Mimochodem se objevila další ukázka, ale o té až později. Teď prosím hlasujte o fotku měsíce :)
* * * * * * *
Hello. I had a pretty busy day today. But pretty cool day actually. Started quite fine, then if got better, then a woman pissed me off in the library, like really badly, but then I met a friend by an accident, that I haven't seen for a really long time. Then I had a meeting with my friends from school and we kind of celebrated the end of winter semester. We had a pizza for dinner and then 3 bottles of wine, so... but I am fine, I am just not feeling very well and I am trying to overcome it before I go to bed. So I can write this article. I will not be here very much tomorrow and on Saturday, probably just in the evening. Kristen was on Jimmy Fallon today, if nothing has changed, so if I have a minute, I might publish that in the morning, but I am not sure. I have for you now finally this months photo of the month poll. Two days late, but whatever. It was for sure this time, that I just have to choose from photos from Sundance Film Festival. I just didnt know if I should choose from portraits or from events or what, so in the end, I just chose four of my top favorite photos from Sundance and I will let you choose the best. Three portraits and one photo from premiere of 'Come Swim'. So which one do you like the most? I kind of hope it's not gonna be an easy choice for you, because it wouldn't be for me. Let's see. By the way, another clip from SNL was published, but I will write about it later.

1 2
3 4

V minulé anketě to zezačátku nebylo zase tak úplně jasné, ale po nějaké chvilce začala vyhrávat 3. fotka a tak už to i zůstalo. Nehlasovalo tentokrát příliš mnoho lidí, aby vzniklo nějaké ultra drama, ale nebylo to zase o tolik. Nedivím se vám, ta 3. fotka je skvělá. Ale z toho klipu pro Rolling Stones jsou skvělé všechny. 3. fotka se ale stala vítězem pro měsíc únor.
* * * * * * *
Last poll was not so obvious in the beggining, but at one point, photo no. 3 started to win and it did in the end. I totally understand, because I love that winning picture so very much. But I loved all of them from the 'Ride 'Em On Down' music video by The Rolling Stones, they are all perfect, but you have chosen the third one to be your winner for February.


6 komentářů:

  1. Jsem vážně moc ráda, že sis umyla vlasy, taky jsem si je včera myla! Je super, že ses potkala s kamarádkou, kterou si dlouho neviděla. :) Jinak opět si vybrala vážně skvělé fotografie, to ty umíš! Mě se ale prostě nejvíce líbí dvojka, je krásná. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ted přesedlala v hospodách na pivo, protože po vínu mi bude zaručeně špatně, pak teda ještě po panácích ale mám to stejně, jakmile si lehnu, tak je to v háji a z fotek u mě vede dvojka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je super, že jsi měla nejspíš včera, když jsi tenhle článek psala chvíli po půlnoci, že? , takový aktivnější den. A je super, že ses potkala s kamarádkami a dala sis pizzu a víno. Mně teda víno nechutná - přijde mi hrozně kyselé To radši burčák, ale ten moc lidí nemusí Ale k POTM. Já jsem měla dneska jasno - JEDNIČKA! Já tu fotku prostě žeru ♥ Jednak se tu Kristen bezvadně tváří a pak se mi líbí, jak je hezky barevná ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jste s kamarádkami byli lehce ovíněné Tos měla takový pěkně akčni, společensky náročný den, co, takové jsou nejlepší Jinak tady v POTM teda jedním dechem hlasuju pro jedničku, mě se strašně líbí tay barevné efekty a i když ty ostatní fotky jsou skvělý, tohle prostě u mě nepřebije

    OdpovědětVymazat
  5. no tak to je paráda, činila si sa teda poriadne      ale aj tuto na blogu, že poriadne nestíham všetko prejsť lebo nie je poriadne času      ale kedy ho budem mať tak to Boh vie, mno ale v anketách musím proste zahlasovať lebo si použila skvelé fotografie, a tuto to padlo na fotku štvrtú, ja som si ju proste zamilovala a tak hlas bude jej

    OdpovědětVymazat
  6. Já hlasuju pro 2. Líbí se mi jak se Kristen usmívá.

    OdpovědětVymazat