středa 1. února 2017

Gallery update 62.7: Sundance Film Festival 2017 - more portraits


Vím, že to zmiňuji poměrně často, ale zkrátka se chci ujistit, že o tom budete všichni vědět. V podstatě to už všichni víte, protože jsem to napsala nejspíš do všech článků od chvíle, co jsem se to dozvěděla, ale to mi nebrání to znovu zopakovat. V sobotu bude odvysílána epizoda Saturday Night Live, kterou hostuje Kristen! A teď zrovna je v New Yorku a natáčí jí. Teda, teď zrovna možná ne, ale natáčela. Jak to vím? Protože se objevilo video z natáčení, na které se můžete kouknout tady. Bylo přidáno na twitter pořadu, takže ho nemůžu dát na blog. Potom je tedy ještě na instagramovém účtu SNL. Hrozně moc se těším. Nečtěte teda moc dopodrobna ty komentáře, protože všude samej hejt, tak to má bejt. To kecám, tak to být nemá, ale evokovalo mi to jednu hlášku z práce, až jsem se málem rozbrečela, protože už tam nepracuju :D Každopádně je tam ale i spousta nadšených reakcí a já rozhodně nadšená jsem a hrozně moc se na to těším. Kromě toho se Kristen už zítra objeví v The Tonight Show Jimmyho Fallona. To už jsem taky zmiňovala, já vím. No každopádně jsem nadšená. Mám pro vás dnes nějaké další fotky ze Sundance. Jde o další várku oficiálních portrétů. Sice mám ještě v rukávu něco málo ze Sundance, tak tyhle fotky patří mezi ty poslední, co se zatím objevily. Jde o dva nové sety fotek a dva dodatky do dříve přidaných setů. Všechny fotky ale vznikly během 20. a 21. ledna 2017. Je hrozné, že je zase únor, co? Já se musím vrhnout na POTM a outfit duel, ale dostanu se k tomu asi až zítra, protože jsem líná a trochu se mi seká photoshop, tak na to nemám nervy dneska. Každopádně první set je pro Getty. Druhý potom pro PEOPLE a tyhle fotky se mi líbí hrozně moc. Hlavně ta černobílá. Fotka na modrém pozadí s Joshem Kayem je pro IndieWire a poslední dvě potom pro LA Times, pro který vznikl i rozhovor, na ten se můžete kouknout zde. Doufám, že se vám fotky líbí. Některé z nich se nejspíš objeví v anketě o fotku měsíce :D
* * * * * * *
I know I am mentioning this really often, but I just want to make sure you all know about it. You probably do already, because I wrote it in every article since I found out, but you know... Kristen is going to host this Saturday's Saturday Night Live! They are now pre-taping the whole thing, filming scatches and stuff and I cannot wait! How do I know that? Well... click here. It's a video, I cannot publish it on blog.cz, but you can watch it on twitter. Or on SNL's official instagram account. But don't read the comments. A lot of great ones there, but also a lot of hate, so fuck it. But no one is going to spoil this for me, because I just cannot wait, I am going to love it and I hope you'll too. She's also scheduled on Fallon tomorrow. Ok, I am done now, I told you for the billionth time now. Anyway. I have for you now bunch of photos from Sundance Film Festival. It is still not everything I have from Sundance, but some of the last pictures I have for now. I have for you four sets of portraits. Two completely new, two additions to older sets. But they are all old, they all come from the same two days, January 20 and 21. First set is for Getty, second is for PEOPLE, these I love very much, they are my favorite. The third one is just an addition for Indiewire with Josh Kaye and the last two are for LA Times, also an addition, there was another one published sooner also with an interview.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com

imagebam.com

imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. Som dosť zvedavá ako bude vyzerať tá show keď ju bude moderovať Kristen ale myslím že fakt skvelo.A čo sa týka fotiek tak sa mi dosť páčia. Tie prvé dva albumy my prídu také rebelné alebo neviem ako to povedať a Kris tam je krásna♥

    OdpovědětVymazat