středa 6. července 2016

Summer 2016: Aneb kdy tu budu, kdy tu nebudu a co mám v plánu


Ahoj ahoj ahoj. Tak nějak jsem si říkala, že když už je téměř týden červenec, mohla bych vám konečně napsat, jaký mám program na léto, abyste věděli, jak to tu bude vypadat s blogem a kdy tu budu a kdy nebudu. Čtěte v podstatě jenom nebudu, protože tu opravdu moc nebudu :D Co mi začaly prázdniny, tak nebyl den, kdy bych byla celý den doma. A nejspíš ani nebude až do konce července. Myslím, že jsem to tyhle prázdniny s těmi plány tak trochu přehnala, ale vzhledem k tomu, že loňské léto se zrovna dvakrát nevydařilo, tak nějak jsem si toho naplánovala tolik, abych si to vynahradila. Je toho nakonec ještě víc, než jsem původně myslela. S tím, že téměř všechno je už jisté. Takže to bude vážně švanda. Ale asi se mi po druhém výletu už nebude nikam chtít, jak se tak znám. Občas je fajn být doma. Ale občas je taky fajn vypadnout. Nebudu to všechno okecávat, jen vám napíšu data, kdy tu nebudu. S tím, že na některé z těch termínu se pokusím buď něco přednastavit nebo i přidávat během toho, co nebudu doma, obzvlášť jeden týden, ten budu trávit v Čechách, takže pro mě bude snažší dostat se k internetu.

8.-9. července: Návštěva známých kousek od Rokycan; to ale úplně nepočítám, jakože tu nejsem
10. července v 15:30: Tandemový seskok... ano, slyšíte správně, teda spíš čtete, budu skákat padákem.
Mááágoooor.
Budu z toho pak mít video, tak kdyby někdo měl zájem, nahraju to na youtube... abyste se zasmáli, až budu celou dobu hlasitě křičet: "Kurvááááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" :D No nic. Máte s tím někdo zkušenosti?

12. - 17. července: Cesta do Londýna s nejlepší kamarádkou Emily
19. - 24. července (s tím, že není jisté, jestli vážně pojedu na celou dobu): Pár dní v jižních Čechách s rodiči
26. - 29. července: Návštěva Amsterdamu s kamarádem z vejšky
8. - 14. srpna: Tradiční týdenní pobyt v Brně
16. srpna: Koncert 'The Neighbourhood'!
18. - 21. srpna: Czech Masters - golfový turnaj, na který se chceme jet s mamkou podívat, protože tam bude náš oblíbený golfista, ale je možné, že tam nakonec nepojedeme
4. září: Koncert 'Red Hot Chili Peppers'!!!! Bože, jak já se těším!
Během září možnááááá, ale jen možnááááááá ještě pojedeme na týden s rodičema na dovolenou někam, kdo ví kam. Vzhledem k tomu, že ale budu muset opakovat zkoušku z latiny, nejsem si úplně jistá, jestli se to uskuteční. Ale uvidíme.

A v podstatě v těch dnech mezi tím, které se vám zdají volné, tak budu muset být v práci, abych to všechno zaplatila :D Respektive já už to zaplatila, ale abych pak měla v průběhu školního roku co jíst. Londýn mám částečně sponzorován rodiči jako dárek k narozeninám/za dokončení 2. ročníku vysoké, ale jinak... mé úspory docela krvácí, zvlášť poté, co jsem dneska zaplatila letenky do toho Amsterdamu. Co to znamená pro všechny tři moje blogy? V podstatě nic. Protože já mám času tolik, kolik si ho udělám. Je pravděpodobné, že během těch tří dnů v Amstru asi články psát nebudu. Znám, jak to chodí v Brně, takže ten týden zřejmě taky bude trochu ticho po pěšině, ale nezavrhuju úplně možnost, že pár slov ode mě během toho týdne uslyšíte. Během toho týdne v jižních Čechách si myslím, že budu na blogu asi normálně jako v běžné týdny, protože to není žádná spešl dovolená nebo něco, prostě jen jedeme na venkov. A Londýn nedokážu odhadnout, ale vzhledem k nějakým těm akcím, na kterých se má Kris objevit si myslím, že minimálně videa sem hodím, protože budeme mít wifi. Takže asi tak. Bude to tedy náročné, tak doufám, že se něco neposere :D

2 komentáře:

  1. tka toho máš celkom dosř ale je to určite skvelé veď na to je predsa leto aby si si to poriadne užila a nesedela doma no a ten skokk padákom tak to je teda poriadna pecka ako ja osobne by som sa na to si nedala ale je to asi dobré    jop potom to video určite sem daj rada si ho pozriem a koncer Red Hot Chili Peppers ti teda závadím tak si aj to poriadne uži

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, ty máš plánů! Doufám, že ti všechno vyjde a že budeš mít mnohem lepší prázdniny než minulý rok:)) A taky doufám, žes zvládla ten seskok! Já bych do toho nikdy nešla Určitě pak napiš, jaké to bylo!

    OdpovědětVymazat