středa 27. července 2016

Popcorn with Peter Travers (July 2016)

Tento článek je předpřipravený, ve skutečnosti tu nejsem. Jsem momentálně v Amsterdamu. Připravila jsem tento článek s pocitem, že možná připravím i další, přestože byly 2 hodiny ráno, ale v moment, kdy toto čtete nejsem schopná vám říct, jestli jsem jich opravdu víc nastavila :D Nevadí. Kristen udělala jeden poměrně dlouhý rozhovor, do kterého jsem se naprosto zamilovala a který nezapadá do ani jedné ze skupin propagace Café Society nebo propagace Equals, protože tam mluví o obojím. Jde o program jménem Popcorn with Peter Travers. Ten jeho knír je sice hrozně rozptylující, ale i přes něj jsem schopná naprosto s čistým svědomím prohlásit, že to je podle mě jeden z nejlepších rozhovorů tohoto roku. Je to 16 minut dlouhý rozhovor během kterého v podstatě mluví akorát Kristen a je to skutečně skvělých 16 minut a miluju každou z nich. Peter je podle mě vážně dobrý moderátor a má dobré otázky a dobře reaguje na to, co Kristen říká a přijde mi, že Kristen se tam cítí vcelku dobře, hodně se rozpovídala o všem možném a není tolik nervózní jak bývá, i to se mi na tom rozhovoru hrozně líbí. Je to vážně skvělý rozhovor, prostě se na něj kouknětě :D Nedokážu ani říct, o čem všem mluví, protože mluví úplně o všem snad :D Líbí se mi, když se Peter zeptá na spolupráci s Jessem a Kris vtipkuje, že se z nich možná stane Hollywoodský pár, jako tomu bylo ve starém Hollywoodu. Tehdy to dělávali hodně, lidé hráli v různých filmech stále spolu :D Mluví o Café Society, o Woodym Allenovi, o Jessem, o Equals, o svojí rodině, o tom, kde bydlí, o tom, jak Equals vznikal, zmíní se i o Personal Shopper krátce a zkrátka semelou tam živý mrtvý a naprosto ten rozhovr právě kvůli tomu žeru. Kristen se nesetkala s Peterem Traversem poprvé a nejspíš ani naposledy. Rozhovor pravděpodobně vznikl ve stejný den jako ten pro Good Morning America. Docela mě to pobavilo, že bylo takové haló o tom, že supér, bude v GMA a pak z toho byl 4 minutový rozhovor a o tomhle jsem ani nevěděla a je to našlapanej rozhovor, kdy většinu času z těch 16 minut mluví Kristen.
* * * * * * * *
This is a prepared article, I am actually not here, I'm in Amsterdam right now. I did prepare some articles, but by the time I wrote this, it was 2 a.m. in the night and I am not really sure about how many of them I will actually prepare. Maybe it's just this one. Whatever. Kristen did one quite long interview that doesn't really fit in 'Equals' or 'Café Society' promotion, because she's promoting both there. She was a guest on Popcorn with Peter Travers few weeks ago, actually probably the same day that she was on Good Morning America, so on July 11, 2016 I think. I am not sure about it, but the outfit seems to be quite similar. It is funny, it was such a "big" deal that she's going to be on GMA and then it was like 4 minutes long interview. I had no idea she's doing this interview with Peter Travers and yet it has like 16 minutes. It is really really great interview and I love it, it's great, so if you have free 16 minutes of your life, just watch it, it became one of my favorite video interviews in a while. She's so proud of her new projects, it is absolutely obvious when she talks about them. And I find that host really good actually, he has good questions and Kristen looks really confortable to me, it is one of the best interviews from this year, definitelly. Watch it, just please, do it, I really want you to watch it, it is sooo good. Kristen looks beautiful and she's so cool in this interview.

3 komentáře:

  1. jop je to vidieť, že je vo video veľmi v pohode a rozpráva sa jej dosť dobre a tiež súhasím, Peret je veľmi príjemný a zábavný chlapík     

    OdpovědětVymazat
  2. ultimate-lilycollins30. července 2016 v 2:28

    Jsem ráda, že jsem slyšela zase něco o Café Society. Miluju tu holku a tenhle rozhovor je senzační ♥

    OdpovědětVymazat