středa 20. července 2016

Gallery update 57.0: 'Cafe Society' Press Conference portraits

Ahoj všichni. V předchozím článku jsem psala, že jsem nastavila nějaké články. V tu chvíli jsem ještě netušila, že ty načaté už nestihnu dokončit a tak teď píšu z mobilu, protože mám teď trochu času. Co jsem stihla bylo hodit z galerie do článků náhledy fotek, protože to bych ani z mobilu ani z tabletu nedala. No nic. Mám pro vás dneska docela dost fotek z minulého týdne, kdy se konala tisková konference Café Society. Fotek je 66 a jsou opravdu perfektní :) hrozně se mi líbí. Za tou první fotkou stojí příběh. Kris v rozhovoru, který vàm snad i časem přeložím, řekla, že si večer před tím zašla na kulečník a zapomněla si občanku. Vyhazovač u baru jí proto načmáral na ruku křížek, že nemůže pít alkohol. To mě pobavilo :D
* * * * * * *
Hello everyone. I said in the previous article that I did write and prepared some articles. In that moment I did not know that I actually won't have enough time for it. So all I managed to do was that I saved pics in the gallery and I put them in new articles here, without text or anything, because that was somehing I wouldn't be able to do from mobile phone or tablet. I am able to write the article itself but it goes slowly. I have for you now a loooot of pictures from 'Cafe Society' press conference and they are absolutely amazing and gorgeous. I love every single one of them. The first one here has a story behind it. Kristen said in an interview that she went to play pool the other night and didn't have her ID with her and the bodyguard from that bar wrote a cross on her hand that she cannot drink alcohol :D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

8 komentářů:

  1. Ty fotografie nemají chybu, Kristen to na nich fakt sluší, líbí se mi její gesta, vždy to mám na fotkách z konferencí nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou skvělé fotky ♥ Kris to moc moc sluší ♥btw. jsem zpět na blogu ♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se moc líbí ty vlasy, jak má Kristen udělané :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tá jej tvár! Ja z nej umrem, ona je taká fotogenická proste! Krásna je ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jako to jsou parádní fotky, já prostě tiskové konfernece žeru. Kristen tady vypadala fakt skvěle, miluju její vlasy

    OdpovědětVymazat
  6. Tieto fotky nemajú chybu :) Kristen to na konferencií neskutočne pristane, tento "pánsky" štýl je parádny a Kris v tom vyzerá fantasticky ♥ naviac sa mi veľmi páči ten jednoduchý náhrdelník na jej krku, milujem takéto kúsky a líčenie je dokonalé, úplne jemné, prirodzené!

    OdpovědětVymazat
  7. Kristen toho má teď nějak hodně, a to je super! :) Vždycky se těším na její nové fotografie. ♥ Tady vypadala opět krásně, líbí se mi, jak měla udělané vlasy a to sáčko jí neuvěřitelně sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  8. tak to je teda perfektné, som si nemyslela, že by sa jej niečo také stalo      ale pekná storka ako mne sa to stáva tiež sa musím priznať a to už mám 23 takže je to niekedy až trápne   a k fotografiám tie sú skvelé a veľmi sa mi páči čo ma na sebe, palec hore

    OdpovědětVymazat