pátek 22. července 2016

Gallery update 57.1: 'Café Society' New York Premiere

Ahojte moji drazí. Jak se máte? Konečně jsem si našla trochu toho času, abych zveřejnila fotky z premiéry Café Society, která proběhla minulý týden. Kris tam samozřejmě nemohla chybět. Bohužel tam ale chyběl Jesse, to mě mrzelo. Můžete ale videt i pár fotek Blake Lively. Byla to spíše taková komornější premiéra. Kristen na sobě měla šaty od Chanelu, které jsou podle mě naprosto děsný :D fakt se mi hrozně moc nelíbí. Jsou divné, takové nafouklé, netuším, co to je za materiál, ale vypadá to jako záclony a co za smysl mají ty kožené rukávy??? Musím říct, že tentokrát se tedy Chanel předvedl v tom nejhorším světle, ve kterém ho vidím já :D Jsem zlá, já vím. Mně se ale fakt nelíbí. Co vám? Fotky jsou jinsk skvělé a usměvavé, make-up a účes taky super ale ty šaty za mě teda fakt ne :D
* * * * * * *
Hi guuuys. How are you? I finally found some time to publish this article. Last week, Kristen appeared at New York premier of Café Society movie. Woody Allen was there, Blake Lively and some other stars, unfortunatelly Jesse Eisenberg didn't come for some reason I don't know. Kristen had Chanel dress of course. I am not happy about that, because I hate that dress she had :D I am so sorry to say that but I don't like it at all, it is terrible :D Kristen looks great in everything, but the dress itself is just so weird and I don't like it at all. Those leather sleeves? Like... why? Whatever. What do you think? Photos are great but I am just not happy about the dressing choice.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

9 komentářů:

  1. Tak tentokrát se shodneme naprosto ve všem! Mně se ty šaty taky vůbec nelíbí! Teda ta sukňová část by ušla - možná by mohla být trochu kratší, ale ten vrch je naprostá hrůza... Ta kožená část rukávů mi přijde jako by byla dělená pro lukostřelce Ani nevím proč. Jinak teda se mi moc líbí ten účes, ten je naprosto parádní! A pěkný je i make-up - líbí se mi, že měla Kristen na spodním víčku ten zlatý stín :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou zajímavé, ale mně se prostě moc nelíbí no. :( Ale na Kris vypadají úžasně!♥

    OdpovědětVymazat
  3. No, musím s váma holky souhlasit, taky se mi tentokrát Kristen a její šaty nelíbily, připomínají mi nějaké šaty ze středověku, nebo tak něco. Trošku přešlap vedle. :( Ale líbí se mi její účes a jak byla namalovaná.

    OdpovědětVymazat
  4. ty šaty se mi taky nelíbí, ale líčení je skvělé ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já se přidám do počtu, taky se mi tu Kristen nelíbila Respektivě má supr účes a líčení, to snad jako vždy, a taky sandálky jsou krásný, ale ty šaty..no co to jeee. Nee, mě jen nezaualy Hlavně ty rukávý, ty to zkazily, líbí se mi ještě ta sukeň ale takhle ne. Působí na mě, jako noční košile Xeny Ale Kristen bod za to, že se toho nebojíA s tím teaserem na La La Land úplně souhlasím, já se právě taky bojim, že je blbej tah to dát do kin ve stejnej den jako Rogue One, na ten půjdou spíš ty masy lidí. Ale to ještě uvidíme jak nás nalákají svou propagací, třeba to nebude tak výrazný a přece jen to je úplně jiný typ filmu. Tomu spíš fandim, že se mu dostanou nějaké nominace, už teď s tím tak počítám A taky bych to klidně nechala jako trailer, je dokonalý, miluju trailery, které nám toho moc neprozradí, což už je teď docela vzácnost Ježiš, se zbláznim, až se začnou pomalu objevovat klipy z filmu apod., fakt a jako, já se na ten film šíleně těším, jestli to bude z poloviny tak dobrý jako Whiplash, tak to bude furt sakra boží

    OdpovědětVymazat
  6. ho ako keď som si prezerala ten jej outfit tak mmi to trochu prišlo ako z historiského filmu, možno keby to bolo z iného materiálu a ten spodok by bol kratší tak by to asi až tak zle nevyzeralo, inak make up a vlasy mla spravene naozaj super

    OdpovědětVymazat
  7. Za mě má teda ve všech směrech jedničku.. I za šaty, za líšení a za vlasy. Na můj vkus prostě vypadá skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já s tebou musím souhlasit. Má hezké vlasy i make-up, ale ty šaty jsou děsný! Ten spodek mi připomíná sukně, co jsem nosila jako malá, když jsem si hrála na princeznu:))

    OdpovědětVymazat