pondělí 25. července 2016

'Equals' movie: New featurette about filming

Trochu jsem se opila. A je mi blbě. Asi ani ne z chlastu jako takového, ale z toho, že jsem naposledy jedla asi v půl páté borůvkový koláč a pak jsem si dala dva cidery, piňacoladu a velkýho panáka tequilly. Není to moc, ale je to míchaný a na lačno, takže já sice nejsem opilá do němoty, to bych musela tý tequilly vypít o něco víc, ale je mi zle z té kombinace. Rozodla jsem se proto, že v rámci čekání na chvíli, až hodím, vám napíšu alespoň tenhle článek a potenciálně se dokopu i k připravení alespoň jednoho na příštích pár dní, kdy pro změnu budu pryč. Nejsem tady na blogu ani zdaleka tolik, kolik bych chtěla a nejspíš ani tolik, kolik byste chtěli vy, ale bohužel to momentálně nijak zvlášť neovlivním. Comic-Con mi klasicky naboural rozvrh, takže místo připravovaných článků jsem celou neděli čučela na panely a nové trailery a ve volných chvílích jsem ukládala fotky z Comic-Conu na blog o Sophie, takže na tenhle blog výjimečně vyzbylo času míň. Pořád ne nejmíň, na můj osobák jsem nenapsala článek už asi měsíc. Měla bych to napravit... možná na to ještě dneska dojde. Teď jsem se do toho tak opřela, že jsem úplně zapomněla na to, že se mi chce zvracet :D Trochu mě ten pocit přešel, ale nevím, jak dlouho mi to vydrží. Každopádně už přestanu mluvit hovadiny a raději přejdu k podstatě článku. Chtěla jsem vám konečně přidat ta videa z propagace Café Society a Equals a snad se mi podaří je nastavit na dobu, kdy tu zase nebudu, ale momentálně mám pro vás alespoň jedno video a to nové featurette k filmu Equals. Kromě nových scén a záběrů z filmu a natáčení, jsou součástí ještě i rozhovory s Kristen, Drakem Doremem a Nicholasem Houltem. To video je vážně super, mluví o Nie a Silasovi a o procesu, kterým film a ty postavy vznikaly a je to skutečně zajímavé, tak doporučuji shlédnout :)
* * * * * * * *
I am kind of drunk. And I am sick. So I have decided to stay awake until I feel better, because if I lie down, I will throw up. Maybe I should not eat that toast after all what I drink. Which wasn't much, but I don't usually drink at all and I didn't eat before, so I am quite drunk anyway. Whatever. I didn't actually wanted to go anywhere, because I didn't feel very well and because I am leaving tomorrow, but I cannot take it back, obviously. I am not drunk enough to not be able to write something, so I am writing this article. I know I am not here as much as you might expect me to be or as much as I wanted to be. It's not just because I am not home that much, but also because of Comic-Con. Not just that I was saving some stuff and publishing articles to the blog about Sophie Turner, but I also wasted my free time by watching all those freaking amazing panels and new trailers to everything. Ok, I am going to vomite now, I guess. Well I did not. There was a huge spider in the bathroom and I didn't have enough privacy to do it. Well, not really, the feeling just disappeared. I am talking too much when I have some alcohol in my vains, so I'm gonna stop now. I hoped to publish some videos from the Cafe Society promotion and the Equals promotion but I actually didn't find time for that yet, I will hopefully prepare it before I leave again, but I cannot be sure. I have for you now at least one video, it is a featurette for the Equals movie with some new footage and interviews with Kristen, Drake Doremus and Nicholas Hoult, they are talking about Nia and Silas and their relationship and the process of filming and I love it.

2 komentáře:

  1. tak to je teda dosť blbá kombinácia a keď je aj u vás tak teplo ako tu tak to je fakt pecka, človek toho potom ani veľa nepotrebuje a je mu na prd     , je skvelé, že si to tu dala vždy si takéto videá rada pozriem

    OdpovědětVymazat