neděle 27. prosince 2015

Gallery update 50.3: New personal photo from Christmas day

Ahoj. Táááák... jaké byly vaše Vánoce? Moje byly super. Dostala jsem spoustu skvělých dárků a nemůžu se dočkat hlavně toho, až se pustím do všech těch knih. Jediné co, tak mě docela unavují všechny ty návštěvy. Ve smyslu, že mě unavují fyzicky, ne ve smyslu, že mě unavují tak, že mi lezou na nervy. Dneska je první den, kdy tu nikdo nebyl a 29. a 30. jdeme zase na další návštěvy no a Silvestra trávím u nejlepší kamarádky v domě jejího dědy, takže teda taky nebudu doma, ale to bude určitě super. Dlouho jsem se neozvala s žádným článkem a tak mám pro vás alespoň jednu fotku ze Štědrého dne. Kristen byla 24. vyfocena v Los Angeles se CJejem a Aliciou a později se objevila i fotka, na které je Kris právě se CJ a zdá se, že strávila alespoň nějaký čas ten den právě s ním a s jeho rodinou. Ta fotka byla zveřejněna na instagramu jeho bratra a vzhledem k tomu, že sleduje skoro 400 lidí, není takovým překvapením, že se dostala ven, přestože je jeho účet soukromý. Napsal k tomu i krátkou zprávu: "Vánoce od Romerových. Sarah, mamka, Cj a jeho kamarádka K." Doufám, že si Kristen Vánoce užila v poklidu, rozhodně si to po natáčení Personal Shopper zaslouží. Ta fotka je skvělá, jen škoda, že má Kris ty sluneční brýle. Jako kdybysme jí s nimi nepoznali :D
* * * * * * *
Hello. Sooo... how was your Christmas? Mine was great. I got many amazing presents and I love them so much. I do have some struggles with all those Christmas visites, and I am sick of food already :D Kristen was spotted in Los Angeles on December 24 with Alicia and CJ and she then spent some time with CJ and his family, because CJ's brother posted this picture on his instagram account. "Christmas Day from the Romero's. Sarah, Momma, Cj and his friend K. #family #christmas". This photo easily leaked from his private account, because he's following almost 400 people and I doubt that every single one of them is his friend who can he trust with everything. Anyway, I love this picture and I hope Kristen had a wonderful time on Christmas day.

imagebam.com

4 komentáře:

  1. Jéé moc pěkná fotka

    OdpovědětVymazat
  2. ja som nebola nikde ha takže som mala pohov len jednu návštevu sme mali takže to bolo v pohode, mno a na Silvestra tak to budem zrejme niekde v meste a dúfam, že nebude veľmi mrznúť lebo to by ma veľmi nepotešilo
    mno tak to určite nie je prekvapenie, keď sa niekto snaží tak to proste vyšťára alebo to niekto aj tak zverejní ale dúfam, že si to pekne užila

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle fotku už jsem viděl jinde ale je skvělá.

    OdpovědětVymazat