úterý 1. prosince 2015

Outfit Duel no. 3

A spolu s anketou o fotku mesíce mám pro vás ještě další anketu, a to módní duel nebo duel outfitů, jak chcete. Tentokrát jsem zvolila dva ze čtyř outfitů, které Kris předvedla na módní akci Met Gala. Ani nevím, proč mě napadly zrovna tyhle dva, ale chtěla jsem, aby spolu ty outfity nějak souvisely, což souvisí. První z nich je z Met's Costume Institute Gala v roce 2013. Tento rok bylo téma PUNK a myslím, že Kris se ten outfit hodně povedl, tedy co se tématu týče. Měla na sobě overal od Stelly McCartney v nádherné bordo barvě, kterou naprosto zbožňuji, s krajkou po stranách a na rukávach. Pamatuju si, že když jsem psala o téhle akci před těmi dvěma lety, tak se mi ten outfit moc nelíbil, když se na něj ale dívám teď s odstupem, líbí se mi hrozně moc. Doporučuji ještě mrknout na detail bot tady. Protože ty jsou naprosto úžasné. Co se týče toho druhého outfitu, tak ten pochází z té samé akce Met's Costume Institute Gala, ale z roku 2014. Tenhle rok Kristen oblékla Chanel a ty šaty, co měla, jsem si zamilovala, přestože myslím, že nemít ta sukně tu spodní poloprůhlednou část, vypadalo by to líp. Tehdy se mi strašně líbil ten účes, Kris měla před natáčením American Ultra, nebo nějak tak kolem toho natáčení, tudíž měla ty soje oranžové boty, které jsou prostě perfektní a Adir si s nimi parádně pohrál a vytvořil úplně nádherný účes. Na detail se můžete kouknout na této fotce. Já sama nevím, který outfit bych si vybrala, takže to raději nachám na vás. Můj hlas přiletí až v případě, že by to byla plichta nebo kdyby to bylo tak jasné, že už bych tím nic nezměnila :D
* * * * * * *
And alongside with Photo of the Month I have for you another poll, a fashion duel, or outfit duel, as you wish. This time I've chosen outfits from Met Gala. I don't know why, I just... didn't know what else. I wanted these outfits to be related, so I've chosen these. First one is from Met's Costume Institute Gala in 2013. This year's topic was PUNK and Kristen was wearing Stella McCartney's bordo overall with laces on sides and sleeves. I remember that I didn't like this outfit that much for the first time. It's two years and my oppinion changed, I love it so much. Especialy the color. And I love those shoes so freaking much. Check them out here. So, the second outfit comes from Met's Costume Institute Gala in 2014. Kristen had dresses from Chanel, which I love and I always loved, everything about them, almost. I didn't like that half-transparent part of the skirt, I think it would look better without it. But what I loved was the hair. I loved her hairstyle that day, it was amazing. She was about to film American Ultra, so she had the orange hair. Check this outfit also from the back. And that beautiful braid. I personally do not know which one I prefer. So it's up to you. I will vote even if it's a tie in the end of the month.



A vítězem ankety o outfit měsíce prosinec se stává.... outfit číslo 2! Vlastně mě to nijak nepřekvapuje, přestože první outfit patří k mým oblíbeným v poslední době, tento druhý patří k mým asi nejoblíbenějším vůbec a bylo jasné, že vyhraje tenhle, když ho dám do souboje s čímkoliv :D
* * *
And the winner iiiiiis... outfit no. 2! Which is not very surprising I guess. I chose the first outfit because I really like it and it's Chanel, so it's quite unusual that I like it. But the second one is just better, I love it, I think it's one of my most favorite outfits and you obviously like it very much too :D


3 komentáře:

  1. Hlasujuu pro druhý outfit, strašně se mi líbí je úplně zvláštní, ale pěkný! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přiznám se, že tady se mi moc nelíbí ani jeden z outfitů, ale nakonec jsem dala hlas šatům od Chanela ;) Tak nějak mi přijde, že ty šaty jí sedly tak nějak víc :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tady jsou oba outfity skvělé, i když pro mě tehdy neměli takové WOW efekty jako jiné. Ale hlas nakonec dávám jedničce, zbožňuju tu barvu a vzory na overalu :)

    OdpovědětVymazat