čtvrtek 3. prosince 2015

Chanel's "Once & Forever" short film: Interview

Ahojte všichni. Jak se máte? Já jsem už unavená z toho říkat, že jsem unavená, ale bohužel je to pravda... měla jsem se dneska večer učit, ale nakonec jsem asi 3 hodiny bojovala s internetem, abych něco nahrála na uložto a mohla jsem to poslad spolužákům, myslela jsem, že mi z toho hrábne. Chtěla jsem dneska napsat hned několik článků, ale nakonec napíšu jen tenhle, protože ze sedmi hodin večer se najednou stalo deset večer a já si půjdu brzy lehnout. Každopádně mám pro vás teď rozhovor s Kristen, který vznikl během nebo po natáčení krátkometrážního filmu pro Chanel, ve kterém Kristen ztvárnila v podstatě hlavní roli a který jsem vám sem dávala v úterý. Než budu vůbec psát něco dalšího, tak musím říct, že Kristen to v tomhle videu neskutečně sluší, vypadá přímo nádherně. V rozhovoru mluví o Geraldine Chaplin, o spolupráci s ní a spolupráci s Karlem a zkrátka o tom, jak vytvářeli tenhle film a o roli, kterou v něm hrála. Řík tam, že nedostali žádný scénář nebo něco, že Karl pracuje velmi intuitivně a že to skoro vypadalo, jakoby to sypal z hlavy na místě. Je to moc příjemný rozhovor, ve kterém je spolu s Kris ještě i pár záběrů s Geraldine Chaplin, která zase nádherně mluví o Kristen, říká tam něco ve smyslu, že je hrozně zajímavé, že vlastně nikdo pořádně neví, jaká Coco byla v hodně mladém věku, ale že to, jak ji znázornila Kristen, že tomu úplně věřila a říkala si, jo, tohle mohla být Coco. Potom také říká, že když se jí podívá do očí, tak v nich viděla že uvnitř ní někdo žije naplno, že občas, když se dívá na jiné mladé herce, tak v nich nevidí vůbec nic, ale že Kristen je úžasná, což mi přišlo hrozně krásný:)
* * * * * *
Hello everybody. How are you guys? I am tired of saying that I am tired, but it's unfortunately true... I have to study this evening but first I want to write at least something. I am still trying to do something with the new desing, I like it, but I still feel like something is missing. Well, it will appear here on December 6, 2015, as Katie did guess correctly, because of blog's birthday. I actually wanted to publish more than just one article, but the thing is, that since I got home, I have terrible problems with internet, so I will probably publish just this. I have for you an interview with Kristen Stewart and Geraldine Chaplin about making Once & Forever movie for Chanel. I have to say, that Kristen looks beautiful in this video, I love it, I love it I love it. Gorgerous. She talks about working with Karl, about making the movie, about Geraline Chaplin and about many other things, so check out :)

0 komentářů:

Okomentovat