čtvrtek 10. prosince 2015

Gallery update 49.9: Two new Anesthesia stills + new info

Pořád jsem naštvaná. A asi mě to nějakou chvíli nepřijde... Jako... COO?? Takže nejen, že tedy byla na Zlatý Globus nominovaná Jane Fonda za vedlejší roli v Mládí, kde byla asi 2 minuty, což naprosto nepochopím, protože to fakt není vedlejší role, to je štěk... tak ještě k tomu na nejlepší film - drama byl nominován Mad Max: Fury Road? To se ti filmoví kritici totálně zhulili nebo jak? Ano, jsem předpojatá, ale ten film je nehorázný blockbuster, který natočili, aby vydělali spoustu peněz a málem jsem u toho umřela. Můj názor, samozřejmě, neodsuzuju lidi, kterým se to líbilo, ale za mě teda jedno velké NE. NE NE NE NE NE. Kouknout na to ve chvíli slabosti, fajn, ale Zlatý Glóbus? Whaaaat? No dobře, nebudu to prožívat. Ale tu Jane podle mě museli nominovat proto, že je to Jane Fonda a ne za tenhle film, protože Mládí se mi zaprvé vůbec nelíbilo a zadruhé tam prostě měla dvě scény, z nichž v jedný byla asi 30 vteřin a v druhý ty zbylý dvě minuty... Nepochopím. Asi to ani nechci chápat. No nic. Mám pro vás nějaké novinky ohledně filmu Anesthesia. I ten má pod palcem IFC Films, z čeho teď mám ještě menší radost než dřív, fakt je za tohle nesnáším, jednou mohli dopomoct někomu k úspěchu a vysrali se na to... Nevadí. Každopádně bylo prozrazeno, že trailer k tomuto filmu by měl být vypuštěn VELMI brzy, takže ho od té doby vyhlížím každým dnem. Doufám tedy, že velmi brzy neznamená 2 měsíce. Potom mám pro vás ještě 2 nové stillsky. Respektive takhle, ty stillsky nejsou nové, jen ta první byla původně zveřejněna černobílá a ta druhá hrozně nekvalitní, tak teď je mám pro vás obě barevné a obě ve velké kvalitě. Moc se mi líbí, tak doufám, že se líbí i vám :)
* * * * * * *
Still mad. Not going to get over it for some time. Like... what?! Really. I didn't like Youth... I really didn't like that movie and I really have no idea, how is it possible, that someone who appeared there for two fucking minutes, maybe three but definitely not more, could be nominated for Golden Globes. I would be surprised even if I wasn't expecting Kristen to be nominated. She would deserve it so badly, I am very sad. Whatever, I cannot do anything about it, I just don't understand. Really. I don't. They are not nominating her for this role, they cannot, they nominated her because it's Jane Fonda and she has brilliant film history, because if not, it's just madness. Whatever. I have for you some new information about Anesthesia movie, which is also under IFC Films... which I hate now even more than before. I hate them for this. But... we were informed few days ago, that the official trailer to Anesthesia movie will be released VERY soon, so I am expecting that every day and I hope that very soon does't mean three months. I also have for you two new stills photos. They are actually both old stills photos, but the first one was published in black & white and the second one in very very very low quality, so now both in color and both HQ. I love them, I hope you like them too.


imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat