čtvrtek 10. prosince 2015

Jsem naštvaná na filmové kritiky a IFC.


Jsem vážně naštvaná, abych pravdu řekla. Včera byly vyhlášeny avizované nominace na SAG Awards a dnes na Zlaté Glóby. A vzhledem k tomu, že jsem naštvaná, jste asi správně usoudili, že Kristen nakonec nominovaná nebyla, nehledě na to, že by si to skutečně zasloužila. To sice neznamená, že by třeba teoreticky nemohla být nominována na Oscara, ale pravděpodobné to opravdu není. Kritici jsou totiž idioti a kromě kritiků jsou teda taky idioti ti neschopní IFC Films, protože pro to, aby nějak Kristenin výkon zviditelnili nedělají vůbec, ale vůbec nic. Dělaj pro to hovno, i pro propagaci těch filmů dělali hovno a ano, jsem sice ráda, že je někdo koupil k distribuci, ale mnohem raději bych byla za někoho jiného. Nejhorší na tom je, že IFC nejen, že má pod palcem i film Anesthesia, ale i Personal Shopper, tudíž nás čekají další dvě chabé propagace skvělých filmů a z toho jsem v podstatě nepříčetná. Normálně bych si řekla, fajn, tak byla tam spousta lidí, kteří si tu nominaci zasloužili, nedá se nic dělat, ale tentokrát ne. Proč? Protože jednou z nominovaných na vedlejší roli je Jane Fonda...

Takhle, já nemám nic proti Jane Fonda, mám ji vlastně ráda a nijak tímhle nechci říct, že je snad špatná herečka, naopak, její filmová kariéra je neobyčejná a rozhodně si všema deseti zasloužila ty dva Oscary, které má. Ale NE ZA TENHLE FILM. Ne za Mládí. Tahle nominace je totálně zcestná. Přijde mi to jako výsměch. Jakoby prostě nutně chtěli nominovat někoho jiného, než Kristen. Vím, že to přeháním, ale já jsem ten film viděla. Viděla jsem film Mládí, za který byla Jane Fonda nominována a ano, byla tam skvělá, jako ve všech rolích, je to paní herečka, ale... byla v celém tom dvouhodinovém (možná i trochu delším) filmu asi tak 2... možná 3 minuty. To není "vedlejší role", to je štěk. A ať už je jakkoliv dobrá herečka, za dvě minuty ve filmu by prostě nominována být neměla, když mě z hlavy napadá hned několik skvělých hereček vedlejších rolích, které se letos v různých filmech objevili. Včetně Kristen. Zase se jednou ukázalo, že filmoví kritici nemají vkus a že mají potřebu mě neustále akorát srát svými rozhodnutími a že tyhle ceny vůbec nejsou o tom, kdo byl nejlepší... protože je spousta filmů, které prostě zůstanou zapomenuty i přes úžasné výkony, jako byl ten Kristenin. A to jen a pouze kvůli tomu, že nemají dostatečnou propagaci a jsou málo mainstream. Jsem fakt naštvaná, tohle jim fakt dlouho neodpustim... tohle fakt ne.

1 komentář:

  1. Wow! Tak tohle mě docela překvapuje. Nominace na SAG a Golden Globes jsem tenhle týden taky viděla, ale nějak jsem na Kristen zapomněla - to přiznávám. Ale myslím si, že máš fakt pravdu! Kritici si její herecký výkon v tom filmu chválili, já taky musím říct, že v něm byla skvělá, a ještě si za něj odnesla toho Césara (nebo jak se to píše) - myslím si, že zrovna tohle poukazuje na to, že by si minimálně nominaci na Globy zasloužila ;) A rozhodně s tebou souhlasím ohledně Jane Fonda. Já film Mládí teda neviděla, ale pokud v něm skutečně byla jen ty 2 minuty, tak je to cameo nebo že tam byla jako speciální host, ale rozhodně si nezaslouží nominaci "vedlejší herečka", to jako fakt ne! Vypadá to, že Kristen asi bude oceňovanější tady v Evropě než v USA...

    OdpovědětVymazat