pondělí 7. prosince 2015

Layout no. 25

imagebam.com
From: September 28, 2015
To: December 6, 2015

Ahojte všichni. Poslední dny bojuju s internetem, který mě naprosto vytáčí a ze kterého šílím. Vážně. Nenávidím ho. Dneska ráno měl málem nehodu, ve které jsem málem figurovala já a naše přibližně pětikilový bourací kladivo. Od té doby, co táta přines domů nový O2 modem, který dostal zdarma s tím, že bude rychlejší, to neustále padá, případně to nefunguje vůbec, i když tvrdí, že ano. Například dole v obýváku přestal fungovat. To znamená, že musím být v pracovně, jinak mi to nejede. A já nejsem zvyklá na to být v pracovně, vlastně to nemám ráda, protože v téhle místnosti trávím většinu té nejdepresivnější doby roku jménem zkouškové období... Nedá se tu nikde pořádně sedět, není tu pořádný světlo, protože jsme ho roztřískali a hlavně jsem tu sama. Po celém dni ve škole přeci jen mám nějakou určitou potřebu kontaktu s okolím, jsem ráda v obýváku, kde se sice nekoukám na televizi, ale rodiče třeba ano a já jsem tam s nima, protože jsem tam zkrátka s nima. Mamka je tu teď se mnou, ale jinak je tahle místnost taková... já nevím, má takovou divnou atmosféru. Poslední dobou mi trochu hrabe, takže ano, prožívám i to, kde bloguju. Nejsem zvyklá blogovat v pracovně, prostě ne, ale momentálně není zbytí. Snad s tím táta něco udělá, protože jestli ne, tak ze z té skoro nehody s kladivem stane úkladná vražda modemu od O2... No nic. Mám dnes pár věcí na srdci, které musím stihnout, než se mi vybije počítač, protože se bojím strkat šňůru do zásuvky, která je jediná na dosah pohovky, páč probíjí :D Jako první chci napsat tenhle článek, protože když to neudělám hned, tak na to zapomenu. Jde akorát o takovou tu klasickou formalitku, tedy o informování vás o novém designu a připomínka toho starého. Ten podzimní, co tu byl, jsem měla hodně ráda, nejspíš hlavně kvůli té úvodní fotce. Říkala jsem si ale, že to přeci jen už potřebuje trochu změnu. A když se blíží ty Vánoce, rozhodla jsem se pro světle modré barvy s trochou té červenorůžové do toho a jako podklad padající sníh, jelikož mě frustruje, že ve skutečnosti nesněží, tak alespoň na blogu :D Já letos zatím nějak nemám tu správnou Vánoční atmosféru. Těším se, to ano, ale není to takový ten pocit, jako mívám normálně, tak třeba mi ta vytvořená atmosféra na blogu trochu pomůře. Design jsem nastavila už včera v rámci oslavy 4. narozenin blogu [více zde]. Je to už celkem 25. design blogu, což si myslím, že je poměrně slušné číslo. Dělá to 6 designů na rok. V poslední době jsem neměnila designy tak často, jako dřív, ale myslím, že je to celkem dobře, bývala jsem v tomhle dost magor :D Ale i tak je 6 za rok podle mě docela slušné číslo, co myslíte? No doufám, že se vám design líbí, někteří už jste psali, že ano a za to vám moc děkuji a jsem ráda, že vás nový design potěšil :)
* * * * * * * *
Hello everybody. I am fighting with internet these days and it drives me crazy. Really. I hate it, I really do. My dad brought home new modem and from that day, it stopped working properly. I have to be in the room where it is to have internet and I hate being in this room alone. I am used to work on my computer from my room or the living room, mostly living room, this room is my parent's workroom, there is no place for me to sit comfortable and I feel weird here. My mom is here right now with me, but when she's not, I just feel alone here, I like to be down stairs with them, listening to them talking or to the television... I don't mind being alone in my room, but for some reason I hate being alone in this room. But last few weeks I kind of feel like a nutshell, so it's not anything weird that I am feeling weird. Whatever, why am I here today? Well, I have for you some articles, but first of all I want to have this one done, before I forget to write it. As you noticed I made a new design yesterday, because of blog's 4th birthday [more here]. I really liked the previous one, but I felt like it needs change and because I don't really feel the Christmas atmosphere yet very much, I decided to make a winter based design with some kind of hope it will help me with my Christmas mood. I've chosen light blue colors and I decided to put snowing gif in it, because I am sad that it's not snowing in Prague, so at least on this blog is. I hope you guys like it, some of you already said, that you and for that I thank you. This is 25th blog layout, which is pretty cool considering this blog runs 4 years. It makes 6 designs per year. I used to change designs more often than now, but I think that it's still quite a number.

2 komentáře:

  1. jááááááj :) já tu zase nebyla táááááák dlouho a ona má Angie nový layout! dokonalý, Vánoční a úžasný :) ♥ jeden z nejpovedenějších :) já nechápu, jak to děláš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jejdu, no já tu zas dlouho nebyla, ach jo, zas nic nestíhám Hele s tím internetem mám podobný problém, teď nám doma ani dva dny vůbec nešel, takže jsem zjistila, jaký jsem závislák, protože jsem chodila po baráku a nadávala...ale alespoň jsem dočetla dvě knížky A taky jak píšeš, že nejseš zvyklá blogovat někde jindě...já dokážu blogovat jen u sebe v pokoji na PC, na žádném jiném pc/laptopu mě to nějak nebaví....prostě tam, kde jsem zvyklá, mám uložené programy a záložky a všechno potřebný no, a je to zkrátka pohodlnější ... A k layoutu, no ty víš jak zbožňuju tvoje designy, vždycky jsem z nich úplně unešená! I z tohohle, je fakt překrásný, skvělá práce! Líbí se mi ty fotky, barvy a celkové provedení...no a ten sníh k tomu prostě nemá chybu Moc se ti povedl <3

    OdpovědětVymazat