úterý 1. prosince 2015

Chanel's "Once & Forever" full short film

Je to tady, dámy a pánové. Ne, že by těch pánů moc chodilo na tenhle blog. Každopádně mám pro vás celý krátký film Chanelu jménem Once & Forever, který vymyslel a natočil Karl Lagerfeld. Byl zveřejněn dneska v rámci módní show Chanelu, ze které vám jistě zítra zveřejním miliardu fotek, ale dneska už se dokopu jen k tomuhle, protože chci jít spát. Kristen v tomhle krátkém snímku nehraje Coco Chanel, respektive hraje, ale je to trochu složitější. Kristen hraje herečku, která má hrát ve filmu mladou Coco Chanel. Celý ten film o 11 minutách je o tom, jak natáčejí film o Coco Chanel, ale zjistíte, že ne všechno jde úplně podle plánu. Herečka, kterou hraje Kristen, není spokojená s režijí a obsazením mužského protějšku Coco a tak nějak každý má jinou představu o tom, jak by to asi mělo vypadat a herečka z toho není vůbec nadšená, naopak je spíš otrávená a trochu s tím bojuje. Na úplný závěr ale přijde jakési rozuzlení, to vše jen v 11 minutách a několika málo vteřinách, takže neváhejte a určitě si na to najděte čas, protože Kris je v tom skvělá. Je jasné, že tenhle film vznikl jako propagace Chanelu a oblečení Chanelu a tak vůbec, ale myslím si, že je to i docela pěkný krátký příběh a Kris svou roli hraje opět opravdu skvěle. Ta holka prostě umí hrát ať si říká kdo chce co chce. Jsem moc ráda, že do tohohle projektu šla a výsledek je podle mě skutečně povedený :) I když mi přijde škoda, že to není trochu delší :D Každopádně mám pro vás pak ještě jedno video a horu fotek, ale to, jak jsem říkala, až zítra. Teď mám pro vás ale alespoň tohle video. Jinak se můžete těšit na nový design, který, jak doufám, nastavím 6. prosince. Kdo ví, proč zrovna 6. prosince, má u mě zlatýho bludišťáka. Zatím se s vámi loučím.
* * * * * * * *
It is here ladies and gentleman. Full Once & Forever movie, a short movie created by Karl Lagerfeld, was published. It has something little over 11 minutes and I am not sure yet how I feel about it, but I kind of love it. I am really interested to know what do you think. Kristen plays and actress in this movie, who is supposed to be playing young Coco Chanel. This whole short is about how they are preparing and how they are making a movie which is quite interesting to see and I love Kristen in it, she's great, she's really really great actress, no one can deny it. And if someone tries, I will find him... :D Whatever, you can see in this movie about movie making, that not everything goes well, Kristen's character is not happy about the director and also not happy about her co-star who is supposed to be love of Coco's life but the actress doesn't like him for this role and that's quite funny part... :D Well, it's funny when you look at it like... oh, my babe Kris, she's brilliant and not at the character, because this part can sound a bit bitchy :D The actress is obviously not happy about how things go, but in the end... you watch. It's just 11 minutes of your life and it's worth it. Well, the point here is, of course, Chanel, the clouth, they want to show that dress and stuff, but I think it's even a good short story. If I have time, I will translate it to you tomorrow. By the way, you can expect a new design in few days. It will appear here on December 6, and who knows why exactly this date, has extra points. So, for now, enjoy the film and I am going to bed. I have for you many photos and another video, but that has to wait till tomorrow.

1 komentář:

  1. Tak musím říct, že tenhle filmeček se fakt povedl! Videa od Chanela mám moc ráda. Vždycky jsou strašně dobře udělaná :) Tenhle filmeček se mi teda líbil o něco víc než ten s Carou a Pharrellem (tady se aspoň mluvilo). Moc se mi líbilo, jak Kristen zpívala do "Coco Rico" nebo co :) To bylo super! A taky se mi líbilo, jak mluvila francouzsky, fakt jí to jde :) A moc se mi líbila ta scéna, kdy nadávám tomu postaršímu pánovi, že to chce dělat hrozně komerční. To bylo skvělé! Fakt se to povedlo :) A ani moc mi nevadilo to podivné obočí Nový layoutek? Tipuju si narozeniny blogu :) Jo a jsme maximálně zvědavá! :)

    OdpovědětVymazat