úterý 1. prosince 2015

POTM: January 2016

Přiznám se. Kdybych nešla ke Katie* na blog, vůbec bych si nevzpomněla, že mám vlastně 1. prosince něco přidávat. U Katie na mě ale vyskočila anketa o fotku měsíce a tak jsem hned zamířila i na svůj blog :D Což mi připomíná, že v tom šoku jsem zapomněla u Katie hlasovat :D K tomu se dostanu. Nicméně je pořád ještě 1. prosince (což je mimochodem hrozný, přijde mi, že to strašně letí) a já mám pro vás stejně jako zatím každý měsíc :D (pozor jako, už potřetí za sebou jsem to zmákla fakt udělat 1.!:D) anketu o fotku měsíce, tentokrát o fotku měsíce leden. Prosincovou fotku vyhrála fotka, pro kterou jsem já sice nehlasovala, ale potěšilo mě, že jste vybrali tuhle, ale k tomu se ještě dostanu v celém článku. Teď mám pro vás tu anketu na leden. Vzhledem k tomu, že zrovna teď probíhá módní show Chanelu, kde má probíhat premiéra krátkého filmu, ve kterém hraje Kristen - Once and Forever, rozhodla jsem se pro tento měsíc vybrat fotky, které se týkají Chanelu. Konkrétně tenhle photoshoot z roku 2014, který vyvolal dost vášnivé diskuze ohledně toho, jestli se lidem líbí anebo ne, protože hlavně to oblečení je takové zvláštní, ale já osobně mám tenhle photoshoot hrozně ráda. Možná, že se mi v době, kdy vyšel, ani nelíbil :D Ale teď už se mi líbí. Kdo by si ho chtěl připomenout celý, tak může tady. Já jsem vybrala čtyři fotky, z nichž mám jednoho favorita, ale hlasování je na vás, můj hlas padne až v případě, že bude plichta :D Myslím, že tentokrát ta volba nebude tak jednoduchá. Muheheheheeee :D
* * * * * * *
I will confess. I would totally forget about this, if I haven't seen it on Katie's blog. I know that it's December 1 already, I just totally forgot that I'm doing these polls too :D But, it's still December 1, 2015, so I am on time. Which is not what I expected, when I started these polls. I thought I will forget every time, but for now, I am on time. Third time now, we will see what happens next. I am pretty sure that I will forget on January 1st... :D The poll for December's photo of the month was about portraits from the Equals promotion. You've decided, which one wins and I am very happy you chose this one. But first I have for you another poll. Considering that today is Chanel fashion show and the premiere of Once and Forever movie made for Chanel, I've decided to chose some photos for Chanel. I've chosen this photoshoot, because I think it will not be that easy for you to choose, because I kind of remember that people didn't really like this photoshoot. I don't remember if I did, but I do now, so that's the second reason why I chose it. I am very curious which one wins. I have my favorite, but I'm not telling you :D




A vítězem ankety o fotku měsíce prosinec se stává.... fotka číslo 2! Jak jsem tak nějak očekávala, protože je boží :D
And the winner od POTM December 2015 iiiiiiiiiiiiis..... Photo number 2! As I expected :D


5 komentářů:

  1. tak to je super, že si zmenila názor lebo sú to skvelé fotografie a mne sa páčia a určite sa mi budu páči aj tie ostatné ktoré so pozriem hneď ako to tu dopíšem , a ani si neviem vybrať, a veľmi sa mi páči ako tu ma spravené vlasy veľmi, trochu mi tu Kros pripomína bojovníčku ak pominieme to oblečenie, že je novodobé ale aj s tým takto na mňa pôsobí
    tak jednoducho som teda dala trojku už sa mi tak dlho nechcelo nad tým rozmýšľať     

    OdpovědětVymazat
  2. Původně jsem chtěla hlasovat pro trojku, ale nakonec jsme dala hlas dvojce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotografie! :) Dávám hlas čtyřce, na první pohled mě okouzlila. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já dávám hlas trojce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem nakonec hlasovala pro čtvrtou fotku:)

    OdpovědětVymazat