pondělí 1. června 2015

Gallery update 43.2: Another new stills from American Ultra

Hroznej den. Měla jsem vážně hroznej, hroznej, hroznej den. Skoro jsem ani nespala, jsem unavená, je mi zle a bolí mě hlava. Jediné, co teď potřebuju, je si lehnout, kouknout se na Hru o trůny a nic nedělat. Ale ještě před tím, než to udělám, mám pro vás nejnovější fotky, které se opět týkají American Ultra. Jsou to další dvě stillsky ve vysoké kvalitě a jsou naprosto výborné. Obě dvě vychází ze scén, které byly v traileru, takže ani nic nespoilují. A jsou perfektní, obě dvě, já je prostě žeru. Budu žrát i ten film, vím to :D Možná z velkého procenta kvůli Kristen, ale i tak ho budu žrát a bude naprosto skvělej, chci tomu věřit :D
* * * * * * *
Terrible day. Really, really terrible. I am done. I almost didn't sleep, I am tired and sick and had so much things to deal with. All I need now is lie down and watch Game of Thrones. But before that, I have for you two new stills photos from American Ultra movie. Another two, and I love them so much. Especially... well... nah... both of them equaly. I love them. This movie is going to be really amazing, I can feel it. But I will probably enjoy it much more than people who are not such fans of Kristen, I know. Anyway, enjoy photos, hope you like them.

imagebam.com imagebam.com

6 komentářů:

  1. tak dúfam, že po zhliadnutí seriálu Hra o tróna sa to aspoň trochu napraví
    no a fotky sú perfektné na prvej mno skvele výrazy hlavne Kris a ten joint taaaak, a tá druhá neónová tak tá je tiež veľmi zaujímavá

    OdpovědětVymazat
  2. Tak snad ti je dneska líp, mnohem, mnohem líp!   
    Jsem tak ráda, jak vypadá propagace tohoto filmu, dávají si na ní záležet a těší fanoušky, sice skromně, ale moudře ty novinky dávkují, že se máme furt z čeho těšit¨No můžeme být spokojení!
    Ale fakt doufám, spíše se usilovně modlím, že se nic nepokazí, jak to tak ve většině případů chodí a stane se z tohoto unikátní snímek a letní filmový trhák! Já prostě nevěřím, že se tohle nepovede, to ani nejde, tohle je tutovka!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem strašně ráda, že si napsala o  spřátelení, určitě tě beru, hned si tě jdu zapsat! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Možná se budeš divit, ale zatím mě to pořád baví.. Už 3. den.. dobrý co? jenom škoda že Jenn má novinku 1x týdně, ale za to jsem docela ráda.. můžu se teď věnovat OUaT... no a co se toho týče, pojeď se mnou od začátku.. já jedu taky.. už jsem zkoukla 1. dva díly a řeknu ti... to mi tak chybělo.. mám za sebou příběh Sněhurky <3 No a vůbec Regina jako zlá protivnice proti Emmě... jo to byla parádička... když ty dvě spolu soupeřili a šlo jen o tu kletbu.. postupem času se kletba vyřeší a najednou se jede do země nezemě.. no prostě zase jsem ráda, že to jedu od začátku zvlášť protože jsem 4. sérii ještě neviděla a chci teď na to navázat..
    Hele ale taky jsou pohádky, které tě moc nebaví?
    Mě třeba moc nebaví Jeníček a Mařenka..

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že to bude co nejdříve dobře ♥
    A fotky jsou to pěkné, konečně se ty promo akce nějak rozjeli
    Chodím na Gymnázium Bohumila Hrabala v Nymburce (ten příběh o tom jméně by snad vydal i na nějaký film). A děkuji ti za povzbuzení a za pochvalu - Emma je roztomilé to stvoření. A Ex Machina opravdu stojí za to
    Já jsem kouzlu Eurovize úplně propadla *throws confetti & glitter*

    OdpovědětVymazat