středa 10. června 2015

Dustin O'Halloran will make 'Equals' score


Asi budu brečet. Tohle je tak skvělé, panebože! Jsem tak hrozně nadšená! Možná ještě víc, než z traileru na druhou část Mocknjay :D I když to těžko porovnávat :D Ale tohle prostě bude tak nehorázně epické, že to snad ani není možné. Mám pro vás nějaké novinky o filmu Equals, futuristickém love story, ve kterém hrají hlavní role Kristen a Nicholas Hoult a o kterém se dlouho žádné novinky neobjevily. Vypadá to, že na oficiálním scoru, tedy podkresové hudbě k filmu, bude spolupracovat skladatel Dustin O'Halloran. A já miluju Dustina O'Hallorana. Hrozně moc miluju Dustina O'Hallorana od chvíle, co jsem poprvé v životě viděla Now is Good, film s Dakotou Fanning, protože hudba, kterou k tomu udělal, byla zkrátka a dobře dokonalá. Takže jsem vážně nadšená, že právě on bude na hudbě pro Equals pracovat. Dustin dělala s Drakem Doremusem už dřív, dělal hudbu i pro jeho snímek Breathe In. Jeho skladby umí být vážně působivé hlavně v kombinaci s děním na plátně, takže věřím, že to bude skutečně úžasné. Dole mám pro vás tři ukázky z jeho tvorby.
* * * * * * * *
I am going to cry. This is so amazing, oh my god, I am so excited, so excited. Really. This is gonna be epic, I can't wait! I have for you some news about Equals movie, futuristic love story with Kristen and Nicholas Hoult in main roles. After a long long time, but amazing. I love this news and I am literally crying right now, because I am listening to one of Dustin O'Halloran's songs, that I love so much, one of my favorite melodies ever. And you know what? HE IS GOING TO WORK ON EQUALS SCORE. This is going to be so great, so amazing, I can't wait, it's just so so so cool. I love Dustin's work, really, truly, since I've seen Now is Good with Dakota Fanning for the first time... I fell in love with Dustin O'Halloran! This is so exciting. Just for you to listen to some of his songs, I have for you three of them. He cooperated with Drake Doremus on one of his previous films, Breathe In. And he's mostly doing some romantic and slow stuff, which can be really beautiful but also quite heartbreaking with what's going on in the movie.




8 komentářů:

  1. Tak to je opravdu skvělá zpráva! Dustina jako skladatele opravdu zbožňuji!

    OdpovědětVymazat
  2. tak ti děkuji, že teď budu poslouchat tohoto skladatele ty se mi taky umíš trefit do vkusu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ten film s Dakotou som nevidela a ani jeho meno mi nie je známe a tak som si to vypočula a sú to veľmi príjemné skladby, je super, že máš z toho veľkú radosť, že sa to tak vyvŕbilo

    OdpovědětVymazat
  4. naprosto tě chápu ;) a v lednu je můžu dělat, naše katedra si totiž zařídila to, že nemůžeme jít v září...a dozvěděli jsme se to v průběhu druhého týdne státnic, takže proto se mi o tom nechce nijak rozepisovat...teď prostě hledám práci, abych byla schopná si tu školu platit a k tomu sociálně-zdravotní...to víš, je mi 26 a bohužel studuji už dlouho bakaláře...vybrala jsem si tu nejblbější školu, a to UJEP. Napíšu ti statistiku našich státnic:  75 lidí přihlášených, z toho 30 lidí ani nedorazilo a udělalo to 18...možná méně!

    OdpovědětVymazat
  5. no já blbec tam vlezla podruhé, byla jsem totiž předtím na dvouoboru, kde jsem měla problémy s historií a čeština byla v pohodě, 2 roky jsem měla češtinu splněnou. Tak jsem se rozhodla jít na jen na jednoobor, největší chyba, co jsem udělala! Měla jsem si dát radši odvolání na Zemědělku do Prahy a nebo se na to totálně vykašlat, ale říkala jsem si, že přeci nepřijdu o 2 roky. Jenže po uznání předmětů následovaly zkoušky, které jsem neměla splněné, což jsem informovala (ten dědek a bába )...a natáhlo se mi to na další rok...prostě se mi tohle všechno podělalo no...a k těm statistikám, tam je to takhle normální...loni to bylo skoro to samé, možná ještě méně lidí, jenže měli opravy v září a dali to téměř všichni! A my teď prostě utřeme! To je prostě (s prominutím) k nasrání. Do toho bydlím s našima a doma dostávám nehorázný čočky od mámy, takže jsem dost psychicky v háji. A teď blog je asi to jediné, co mě na chvíli odvede od těch myšlenek...takže asi tak :(

    OdpovědětVymazat
  6. Nějaké jeho skladby jsem slyšela a jsem jeho volbou nadšená. Už aby se toho k filmu objevilo víc!

    OdpovědětVymazat
  7. Teda tak z tohodle jsem opravdu na větvi!!! Šílím štěstím, teda žila jsem v mylné představě, že na soundtracku pracuje někdo jiný, ale to je fuk, to vymažu raz dva, protože tohle je ještě mnohem mnohem lepší!! Miluji jeho tvorbu od doby Now is Good, to jsem jím byla tehdy posedlá a marně se snažila i něco málo hrát na klavír, no trága: Musím přiznat, že teď jsem na něj nějakou dobu zanevřela, ale moje posedlost mě teď při pouštění těchto skvěle vybraných ukázek opět chytá a zase nějakou dobu nebudu poslouchat nic jiného!   

    OdpovědětVymazat