sobota 30. května 2015

Gallery update 43.1: Two new stils from American Ultra


Dobré ránko všichni. No, vypadá to, že se Lionsgate opravdu snaží pracovat na nějaké větší propagaci American Ultra. Jsem z toho dost nadšená, protože tohle už mi vážně chybělo, nějaký pořádný kroky, aby se film zpropagoval :D U Still Alice to ještě ta nějak šlo, ale u Sils Maria a Camp X-Ray byla propagace skoro nulová, což mě dost mrzelo, vzhledem k tomu, jak skvělé jsou to filmy. No, American Ultra bude určitě tahač na peníze si myslím, vzhledem k tomu žánru, protože akční komedie lidi milujou a myslím, že i kvůli tomu v tom Lionsgate vidí potenciál no. A já jsem za to ráda, to rozhodně. Lionsgate vytvořili i oficiální stránku filmu, která se skrývá pod obrázkem nahože, takže se určitě koukněte :) Je vážně parádní, hrozně se mi líbí :) Takže si to tam určitě trochu prolezte, stojí to za to :D No a zveřejnili spolu s tím i dvě nové stills fotky. S Kristen je jenom jena, ale u American Ultra prostě musím zveřejnit všechno, co se objeví :D Obě fotky jsou skvělé, no hlavně ta první se mi hrozně moc líbí :) Jen pro zajímavost, Jesseho vlasy nejsou Jesseho vlasy :D Měl kvůli téhle roli paruku, ale přijde mi, že to nejde vidět, co myslíte? :D
* * * * * * * *
Good morning everybody. Well, it looks like Lionsgate is really working on the right promotion. I am so excited about that. They've already made official websites, that are absolutely awesome. Just click on the picture that is on the top of this article and you will get there. They also published two new stills photos from the movie. Just one of them is with Kriten, but I decided to publish all that show up, because I am excited because of everything what's new. I love them both. I love especially the first one. Just for the record, Jesse had a wig for this movie, but personaly I wouldn't notice that, if I didn't know that.

imagebam.com imagebam.com

8 komentářů:

  1. 1. Proč vždycky všechno smažu? - Já nevím! Já tohle dělám ve svém životě se vším. Mažu smsky, mažu konverzace, e-maily, mažu články, neustále obnovuju svoje sešity nebo každou chvíli něco upravuju.. Jsem posedlá tím, začít od znova a dokonale. Nikdy nic nedotáhnu do konce. Nikdy! Nic!.. Pořád dokola bloudím ve stejném kruhu a to samý i v životě. Je tu jeden kluk, moje první láska, se kterým se chvíli bavím a chvíli ho nenávidím.. Prostě jsem asi prokletá nebo nevím.. Nesnáším svoje písmo - každou chvíli ho měním, což se nelíbí mojí bance, protože po mě chtějí vždycky stejný podpis..
    Nesnáším svůj šatník.. Mám chuť všehno vyhodit a spálit, ale v čem bych potom chodila oblečená, že?..
    Nesnáším toho na sobě milion a každý den toužím zapomenout minulost a začít od znova s čistým štítem... :)
    Potřebovala bych psychiatra, ale ten by potom pravděpodobně spáchal sebevraždu 2. Trailer k AU - Miluju to! Má to všechno co chci. - Akci, romanci, záchrana ženy mužem, únos, neexistující schopnosti (vražda lžičkou? what? love it! ) .. No prostě čekala jsem fajn film, ale z toho traileru očekávám bombu na kterou se nemůžu dočkat! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že se věci kolem American ultra daly do pohybu :) Už bylo na čase! Ta oficiální stránka se mi moc líbí - hlavně to, jak se pohybuje ten kouř z Jesseho a Kristeniny pusy! To je hrozně stylový!

    OdpovědětVymazat
  3. Napadlo mě, jestli to není částečně moje OCD.. Protože mě už to taky nepřipadá normální

    OdpovědětVymazat
  4. v dnešnej dobe sú také parochne poriadne premakané, že človek nevidí rozdiel a ani tu to nevidieť joo mne sa tiež veľmi páči ta prvá fotka sú tam fakt roztomilí a filmu sa neviem jednoznačne dočkať   

    OdpovědětVymazat
  5. O filmu jsem ještě neslyšela , ale vypadá zajímavě, už se těším až vyjde :)

    OdpovědětVymazat
  6. To, že je to paruka nejde vůbec poznat. A po zhlédnutí traileru se na film už neskutečně těším! A máš pravdu,ty stránky jsou vážně super

    OdpovědětVymazat