úterý 23. června 2015

Gallery update 44.1: New personal photo with Juliette Lewis

Měla jsem vážně hodně zlej den... to si ani neumíte představit. Teda vlastně asi umíte, nebyl to ten nejhorší den v životě člověka, ale byl prostě fakt blbej... den blbec. Mám z toho úplně nervy v pytli. Krátká verze... Měla jsem mít jednu zkoušku v září, protože jsem to dneska tak trochu nezvládla a vůbec jsem na ní ani nešla. Tak jsem se přihlásila na září... a odpoledne jsem se dozvěděla, že byla přesunuta na čtvrtek. Na TENHLE čtvrtek... takže místo tří měsíců mám dva dny a to ještě ani ne celý. Na druhou stranu si říkám, že kdyby to byla nějaká chyba, že kdo ví, kam to posune zpátky... je pár dní v září, kdy tady nebudu, 7.-10. září konkrétně a já se jen modlím, aby to nevyšlo zrovna na ty dny. Možná by se s nim dalo nějak domluvit, ale nevím. Hlavně... pokud je to chyba a já se dozvím ve čtvrtek ráno, že se zkouška vlastně vůbec nekoná, tak se asi podělám a budu vážně hodně naštvaná, vzhledem k tomu, že tomu vážně hodlám věnovat dost značnou část dnešní a zítřejší noci. Takže už fakt nevím, co mám dělat. Jsem totálně na nervy. Řekla jsem si, že problémy budu řešit, až když nastanou, ale jestli se tohle posere ještě víc, než už to je, tak vážně nevim, co budu dělat. No nic, pokusím se to neřešit. Budu se holt učit a buď to bude nebo ne. Ale potřebovala jsem se z toho vypsat... A hlavně jsem teda narazila na tuhle novou fotku Kristen, která je tak hrozně roztomilá, že jsem jí sem hned musela dál. Kris to tam neskutečně moc sluší. Na fotce je s herečkou Juliette Lewis, která s Kristen dělala rozhovor pro Elle, na což se hrozně těším, myslím, že bude super :) A mohl by být i nějaký shootek, doufám. Juliette k tomu napsala i krátký komentář: "Užila jsem si hrozně zábavy při dělání rozhovoru s Kristen Stewart pro Elle UK! Můj pes Tedy dokonce zkusil, vy víte "ukázat jí svou nejhlubší náklonnost" (= obskočit :D), což jsem jí řekla, že je skutečný kompliment! LOL. Ale každopádně jsme se oba zamilovali do její upřímnosti a celkového hustokruťáctví." (nevím, jak přeložit badassery :D) Doufám, že se vám fotka líbí, mně hrozně moc :)
* * * * * * *
I had like really, really bad day... you can't even imagine. Well, probably you can, it wasn't the worst day of my life, but you know... it was kinda bad. Short version. I was supposed to have one exam in September, but our professor decided to move it... to this Thursday. So... I should have like... three months to study for that... now I don't even have two days. That is.. riddiculous. I don't know if it's some kind of joke or it is a mistake, but if it's a joke, it's definitely not funny. If it's a mistake, well, people make mistakes but if I'll spend whole day and night studying and then find out that the exam is not going to happen, I am going to be quite pissed. And if it's for real, it is really not... fair. It's total bullshit and I really don't understand that. But on the other hand, I am kinda afraid that he'll move it to some day in September in which I am not goig to be home... So I am... in a lap. Don't know what to do. Probably study. But I needed to write it down and with it, I have for you new photo of Kristen, which is so cute that I had to publish it right after I found it. She's there with Juliette Lewis, which is an actress. She made an interview for Elle with Kristen which I can't wait for. It will be interesting. She also write a short comment about it: Had so much fun interviewing #KristenStewart for @ELLEUK ! My dog Teddy actually tried to yaknow "show his deepest affection" for her which I told her was a real compliment! LOL But either way we both fell inlove with her honesty and general badassery.

imagebam.com

4 komentáře:

  1. no tak to je dosť na prd keby sa to stalo mne tak by som tak nadávala, že by mojej mamči zbeleli vlasy a to vie, že nadáva niekedy až veľmi ale toto by ju dorazilo, keď to nebude chyba tak ti držím palce aby si to zvládla aj napriek tomu prekvapeniu a nečudujem sa ti, že si nasraná a nervy v prdeli
    veľmi pekne o ne rozpráva ale nie je sa čo diviť je to zlatíčko a spolu na fotke vyzerajú skvelo a veľmi sa mi páči ako ma tie vlasy dopredu hodené

    OdpovědětVymazat
  2. Angie vůbec se nestresuj! Já osobně mám takovou zkušenost, že nakonec stejně všechno dobře dopadne! Ale přiznám se, že minulý týden u mě taky stál za prd. Už to vypadalo, že nebudu mít z čeho maturovat a prostě nedodělám školu, protože jsem chtěla maturovat z němčiny a učitelka se na mě v podstatě vybodla, ale pak jsem si našla doučování, takže už to snad bude v pohodě... Ale nervy teda děsný! No budu ti držet všechny čtyři palce, ale jsem si jistá, že to zvládneš! :)
    Jinak na ten rozhovor už se moc těším, určitě bude skvělý! A ta fotka je rozkošná :) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Fotka je skvělá! Juliette mám jako herečku moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. jako já už tohle měla taky několikrát se zkouškou...nám zase jednou dali dvě zk v jeden den, ale přitom ta zkouška vůbec neměla být...prostě komplikace...to je prostě organizace :-/

    OdpovědětVymazat