středa 3. června 2015

Gallery update 43.3: New (maybe) stills photo from American Ultra

Ahoj ještě jednou. Jak se máte? Já celkem dobře, jen jsem měla docela plnej den :D Ale po několik dnech jsem se dneska konečně pořádně vyspala :D Spala jsem asi 12 hodin, takže už je mi líp :D No, mám pro vás dneska další stillsku z American Ultra... akorát tedy vlastně nevím, jestli je to opravdu stillska, protože některé zdroje tvrdí, že ano a jiné zase, že je to jen kvalitní snímek z obrazovky z traileru :D Já osobně jsem došla k názoru, že je mi to jedno a prostě to zařadím do stillsek, protože se mi tahle fotka prostě neskutečně moc líbí :D Nemůžu si pomoct, ale je skvělá. Doufám, že bude mít tahle scéna ve filmu aspoň o malinkato víc prostoru než v traileru, protože tam to byla scéna asi na čtvrt vteřiny, možná ani to ne, když si Mike vzpomínal na to, co všechno se odehrálo od doby, co ho vycvičili jako zabijáka. Ta fotka je prostě krásná, zamilovala jsem se do ní, a tak ji přidávám. Doufám, že se vám taky líbí :)
* * * * * * * *
Hello once again, how are you? I am quite fine, I just had very busy day. But after few days of very very bad sleep I slept like... 12 hours, so I am better :D Well... I have for you one new stills photo from American Ultra... actually, I am not sure if this is real stills picture or not. Some sources are saying that it is, some sources are saing that it's just a HQ screen capture, but I am in love with this picture, that I just had to publish it as an official still, even if it's not. So. Here it is. I think this photo is really beautiful and I kinda hope that this scene is not going to be just part of the short memory twist in Mike's head, but will have at least few more seconds. It is really beautiful.

imagebam.com

4 komentáře:

  1. Ono je fuk jestli je ta fotka stillska nebo ne, hlavně, že ej kvalitní a dobře udělaná A tady ta je vážně krásná

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tahle fotka vypadá fakt skvěle! Kristen je na ni krásná :) A líbí se mi i to pozadí!

    OdpovědětVymazat
  3. Milujem túto fotku, dokonca som s ňou skúšala robiť layout Každopádne, je to screen, dobrý screen, tiež som ho vytiahla od screenov. Nové stillsky nejaký ten čas neboli. Nič to však nemení na tom, že je to podarená fotka, priam úchvatná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná fotka, hned jsem si ji představovala v nějakém designu nebo jako tapetu

    OdpovědětVymazat