pondělí 22. června 2015

Vyhodnocení kontroly a náběru affiliates.


Ahojte všichni. Vzhledem k tomu, že nejsou nijak žádné novinky, tak jsem se rozhodla, že konečně vyhodnotím kontrolu a náběr affiliates. Pár lidí se zapsalo :D pár lidí se nezapsalo... Tohle je ode dneška platný seznam affiliates. Samozřejmě beru i nová, pokud by měl náhodou někdo zájem, budu jen a jen ráda.

Takže zůstávají samozřejmě sestřičky, které se nemusely zapisovat, ale přesto to většina z nich udělala, takže:

A teď už tedy k těm zápisu povinným.. to zní hrozně :D ale víte, jak to myslím. Zapsali se nakonec všichni, u kterých jsem myslela, že se zapíšou. Ačkoliv na některé konkrétní jsem vyloženě čekala, protože jsem věděla, že se zapíšou :D jen že to možná přehlížejí... tedy takhle, nevěděla jsem, že se zapíšete :D Ale doufala jsem, že ano, tak i proto tu ta kontrola byla tak dlouho, já nesnáším, když musím někoho mazat. Bohužel tedy někoho musím, ale není to nic překvapivého, jsou to blogy, které už nějakou dobu nejsou aktivní... A i moje affs aktivita nebyla zrovna největší, tak už je to se mnou asi nebavilo... :D

Zapsali se, tedy zůstávají:

A ač jsem v to příliš nedoufala, našli se i noví zájemci o spřátelení, za což jsem nesmírně ráda :)

Nová affiliates:

A bohužel se tedy našli i tací, co neměli zájem o to zůstat spřátelení / nevšimli si / nebo jsou pozastavení. Ty symbolicky mažu, ale ve skutečnosti budou stále v tomto článku napsaní, takže pokud se vrátíte na svůj blog, nebo chcete zůstat spřátelení a kontroly jste si nevšmli, tak mi napište, a já vás vrátím zpět. Pokud už nechcete být spřátelení, tak mě to samozřejmě mrzí a vím, že si za to tak trochu aktivitou můžu sama, ale nic s tím nenadělám.

Nezapsali se/pozastaveno, tedy mažu z ofiko seznamu:

Děkuji mnohokráte všem, kteří se zapsali, moc si toho vážím a mám vás všechny ráda!!!! Pozastavené blogy mi moc chybí a byla bych ráda, kdybyste se někdy rozhodli vrátit, ale je to vaše volba, takže vás nemůžu přemlouvat. Kdo by chtěl spřátelit, tak stačí napsat do wanna be a já už to zabalím, protože se mi chce strašně na záchod a začíná mi HIMYM :D

11 komentářů:

  1. Děkuji, že sis mě ponechala jako affs. I když má aktivita je příšerná (za což se už po milionté omlouvám)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem strašně ráda, že můžeme být affs. :) Ty tvoje články o Kristen a různé průpovídky k nim naprosto žeru. :P Náhodou se ti ale zapsalo dost affs, většinou ty kontroly každý přehlídne, já nejsem vyjímka nu.

    OdpovědětVymazat
  3. už to zabalím, protože se mi chce strašně na záchod mě rozsekalo, jako vždycky tvoje vtipné připomínky! Omlouvám se, úplně jsem si té kontroly nevšimla, když jsem skoro rok nebyla na blogu, myslíš, že i tak můžeme být nadále affs?

    OdpovědětVymazat
  4. to mi spadl kámen ze srdce! Už tě mám přidano. jo, taky mě to ve fitku nebaví, hlavně, když všichni čumí, doma je doma!

    OdpovědětVymazat
  5. Mám takový neblahý dojem, že jsem byla jedna z těch, na které jsi čekala Kaju se Ale jsem teda ráda, že se tam vidím, to mi spadl šutr ze srdce...zjistila jsem, že jsem na tyhle kontroly naprosto marná

    OdpovědětVymazat
  6. Taky tě mám moc ráda a jsem ráda, že zůstáváme oficiálně sb! A na sebe jsem hrdá, že jsem se dokázala zapsat A na tebe, že si to vyhodnocení provedla To já jsem dělala kontrolu naposledy na blogu o Anne v jeho začátcích, prostě poprvé a naposled, tohle je pro mě prostě utrpení...ale proboha proč tu zas žvaním o mně Prostě a jasně děkuji a ještě jsem ti myslím nepoděkovala i za tu krásnou ikonku s Emmy, cos mi vytvořila...radost pohledět a to stejné platí o těch designech, co si vykouzlila Líbí se mi a hodně...snad se na mě nebudeš zlobit, že jsem to napsala, ale to jinak nejde!

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem tam! Jsem tam! Jsem tam!
    Ano Angie, opravdu mám velkou radost, že tam jsem! Nedovedu si představit, co bych si udělala, kdybych se nezapsala a nedovedu si představit, co bych udělala tobě, kdybys mě vyřadila. No, popravdě asi nic, spíš bych tu brečela, kurvila a mlátila hlavou do zdi.
    Teď budu znít trochu sobecky, ale vážně mi dělá radost, jak se moje krásná ikonka s Chrisem posouvá pořád výš a výš. Chápu, že to s mým postavení u tebe nijak nesouvisí, ale dělá mi to vážně radost.Se svojí kontrolou si mi jaksi připomněla, že už vůbec nemám ponětí s kým affs jsem a s kým ne. Jo, tobě je to asi úplně ukradené, ale potřebuju to někomu říct, takže tak. Vždycky totiž dělám kontrolu zhruba ve stejnou dobu jako ty, tak se na to možná nachystám. Ty se ovšem nemusíš bát, že by ses nezapsala, ty se ani zapisovat nemusíš. Stejně bych tě smazat nedokázalo, což jsem zmínila už výš.

    OdpovědětVymazat
  8. Ty Angie já se teď dost pobavila u toho, jak ses zamotala u toho odstavce, kde jsem pak i já a já bych se zapsala, i kdybych nemusela

    OdpovědětVymazat
  9. děkuju že sis mě nechala, moc ráda chodím na tvuj blog :)

    OdpovědětVymazat
  10. jsem moc ráda, že jsme pořád affs! ♥

    OdpovědětVymazat