pátek 12. června 2015

Gallery update 43.7: One new and one old portrait from César Awards

Ahoj všichni. Tenhle víkend tady nebudu. Možná v neděli, ale zítra rozhodně ne. Zítra je vlastně už dneska, ale pro mě nastává další den až po alespoň hodince spánku, takže zítra tu určitě nebudu, protože jedu s rodičema na chatu. Nic ultra úžasného, já se tam totiž jedu učit na pondělní, čtvrteční a příšťopondělní zkoušku. Jupí! Moc se na to těším :D Doufám, že se tam alespoň něco naučím, protože já se vůbec nejsem schopná učit doma, jak tu mám internet a televizi a všechno... tam sice není ani splachovací záchod, ale ty dva dny to tam přežiju :D Každopádně před tím, než tam odjedu, mám pro vás dvě fotky. Jedna je stará a jedna se objevila dneska nebo včera někdy už pozdě večer, kdy už jsem nebyla při smyslech. Respektive prostě v pátek se objevila, nejspíš :D Obě dvě fotky jsou ze stejného vrhu, ale ta první se objevila už tehdy v tom únoru nebo březnu nebo kdy to bylo. Jenže já jsem na ní úplně, ale úplně zapomněla, takže jsem tehdy zveřejnila akorát tu, která tu na designu strašila asi dva a půl měsíce, a když se objevila tahle, ani jsem na ní nevzdechla. No a ta druhá je teda nová. Obě fotografie jsou oficiální potréty vítěze, které byly foceny poté, co Kristen získala Césara za svou roli ve filmu Sils Maria. A všechny ty tři portréty jsou neskutečně skvělé. Tyhle dva jsou hrozě cute, ten s tím klučinou je strašně super. To je mimochodem jeden ze studentů fotografie z filmové školy Louise Lumièra. Na předávání cen César bylo přítomných několik těchto studentů, kteří měli tu možnost pořídit oficiální fotografie z této výjimečné události. Tenhle se jmenuje Jehan de Bujadoux a hrozně se mi líbí, jak oba dva hází ksichty :D Kris to samozřejmě neskutečně slušelo, kdo by si to chtěl oživit, tak může tady<<
* * * * * * * *
Hello everybody. I am not going to be here this weekend. Maybe on Sunday, but definitelly not tomorrow, I am not going to be home, I am going out of Prague, to our cottage to study. Yay. It's gonna be amazing weekend, I know, I know. Right now, I have for you two photos. One is old and one is new. The old one... well, I was super excited about it when it was new, but I just never published it, I don't remember why, I probably just forgot about it. And the second one was published today and I totally love it. Both of them are official winner portraits from César Awards 2015 where Kristen won this price for her amazing appearance in role of Valentine in Clouds of Sils Maria. That guy, who's there with her, that is one student of photography, his name is Jehan de Bujadoux and he is one of the students photographers who were taking photos during this event from Louis Lumière film school. I think both of these photos are really cute. And the last one was here like two months, looking at us from this site's layout... I think you remember, but if you don't, you can find it in the gallery.

imagebam.com imagebam.com

10 komentářů:

  1. Kris vypadá úžasně a ten její účes wow ♥
    A hodně štěstí s učením, snad ti to půjde dobře!

    OdpovědětVymazat
  2. mno tak dúfam, že si si to tm pekne užila a aj si sa niečo naučila, jop to všetko internet telka a podobne veľmi rozptiľuje človeka ale ja si viem nájsť niekedy niečo aj bez toho    aby som sa neučila
    fotky sú skvelé a aj mne sa veľmi páči ta druhá fotografia

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle shoot taky zbožňuji! hlavně teda tu první, kterou si měla na layoutu.

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou změny, co?
    Ikonku s Jennifer? Juuu to bude pěkný <3 Ale tu s Ashley nemaž! Mám jí hrozně moc ráda a kdo ví, třeba se ještě bude hodit, až mě za měsíc fansite omrzí (doufám že ne :))...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, jsem zpátky na blogu, ještě jednou se moc omlouvám, jestli chceš být ještě affs, tak se prosím ozvi. :)http://lucyhale-only.blog.cz/1506/znovu-otevreni-blogu-vsechno-nejlepsi-lucy

    OdpovědětVymazat
  6. Ty fotky jsou krásné :) Kristen měla krásné šaty a moc se mi líbí, jak měla upravené vlasy

    OdpovědětVymazat
  7. Doufám, že se teda povedlo učit na chatě a ta zkouška dneska dopadla dobře. :P :) A k těm fotkám, taky kolikrát zapomenu, že se nějaká objevila či že jsem si ji uložila, ale jak si mohla zapomenout zrovna na tyto fotky! Tady je Kristen vážně krásná, takhle na stranu by ty vlasy měla nosit častěji. :) Oproti paparazzi fotkám je toto opravdu nádhera!

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: ježiš, ono to vyznělo, jak by se mi nikdy nelíbila na paparazzi fotkách.. lol..  není tomu tak, jen prostě fotky z různých premiér a předávání cen jsou podle mě více luxusní, ty šaty a obleky :P

    OdpovědětVymazat
  9. tak já doufám, že zkoušku v pondělí máš za sebou a na zítra na tebe myslím a příští týden taky! :) a k fotkám, Kristen prostě při tomhle focení je vždy úžasná

    OdpovědětVymazat