středa 3. června 2015

'American Ultra' will be released in Slovakia! Maybe also in the Czech Republic.


Ahoj všichni. Jsem úplně vyžvejkaná jak žvejkačka :D Ale už mi aspoň neni blbě :D Dneska jsem spala asi 12 hodin, takže je to fajn :D Mám pro vás dobré zprávy. Hlavně teda pro slovenské fanoušky Kristen, protože je to zatím oficiální jen pro Slovensko, ale i s Českou republikou to vypadá nadějně. Zdá se, že distribuční společnost Forum Film SK uvede film American Ultra ve slovenských kinech a jejich česká odnoš se o to zřejmě postará i v České republice, což je naprostá parádička. Na Slovensku už je známé i datum premiéry, alespoň tedy ČSFD to tvrdí, že premiéra proběhne 3. září 2015, takže sice ne úplně hned jak bude i v Americe, ale ne zase o tolik později. No a je pravděpodobné, že pokud tedy skutečně potvrdí i tu Českou republiku, tak to bude ve stejném datu. Nevím, jak vy, ale já jsem z téhle zprávy naprosto nadšená! To máme už druhý film z těch aktuálních Kristeniných projektů, který bude uveden v českých a slovenských kinech. A tenhle bude už za pár měsíců, narozdí od Billyho Lynna :D Toho se dočkáme až v listopadu příštího roku.
* * * * * * * *
Hello everybody. I have for you amazing news. Well, for you who are from Slovakia :D But actually, maybe, just maybe and hopefully for Czech fans too. It's now official, that American Ultra will be released in Slovakian cinemas! Forum Film SK bought the rights for this movie and the premiere is set on September 3, 2015. There is a huge, huge chance that Forum Film SK will distribute American Ultra also in the Czech Republic, but nothing is official yet. But they have it's Czech branch, but we don't know yet, what date will be set for the Czech premiere, but hopefully it's going to be in Czech cinemas too in the same date as in Slovakia.

4 komentáře:

  1. Pokud bude premiéra na Slovensku, tak je celkem i 99%, že premiéra bude i v Česku :)

    OdpovědětVymazat
  2. juuu tak to je skvelá novinka, že to budu dávať aj na Slovensku z toho mám fakt obrovskú radosť a zase to nie je nejak neskoro

    OdpovědětVymazat
  3. Já už viděla na ČSFD, že tam je datum pro ČR na 10.9.! Já na AU určitě zajdu! Tuhle praštěnou akční komedii se nemůžu nechat ujít

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jestli to nebude u nás, tak do někoho ehm.. kopnu

    OdpovědětVymazat