čtvrtek 25. června 2015

Gallery update 44.2: New American Ultra posters and stills

Udělala jsem dva nové designy. Očividně teda ani jeden sem, ačkoliv galerie už by zasloužila :D Jeden pro mou draze milovanou Rosie na její nový blog o Jennifer Morrison, na který určitě koukněte :) A druhý na můj druhý blog o herečce Sophie Turner. Tak kdo by třeba chtěl vidět něco nového z mé grafiky, tak se může kouknout :D Ale vůbec nedělám sama sobě reklamu a vůbec nechci slyšet, že se někomu líbí :D Jo, o té zkoušce, co měla být dneska :D Taková veselá historka z dětství... nakonec ta zkouška nebyla. Včera mi přišla smska někdy kolem půl čtvrté nebo čtvrté odpolední, po té, co jsem nad učením strávila už několik hodin, ale ne zase nijak zvlášť mnoho :D, že se zkouška nakonec nekoná, že profesor psal, že vůbec neví, jak se to stalo, a přesunul ji zpět na září. Měla jsem z toho fakt nervy a pak... vlastně nic z toho. Tak jsem tak napůl naštvaná a napůl jsem ráda, že ta zkouška nebyla, protože bych tam toho asi moc nevyplodila. No... mám pro vás teď, než usnu, nějaké novinky ohledně American Ultra. Jednou z novinek je i úplně první rozhovor o filmu, který ale musím nejdřív přeložit, takže ten čekejte... výhledově :D Teď mám pro vás dva nové plakáty a dvě nové stillsky. Našla jsem vlastně tři stillsky, ale ta poslední je moc velká na to, abych ji kamkoliv uložila, tak ji musím nejdřív upravit a to se mi teď už dělat nechce :D Jeden plakát s Kristen, jeden s Jessem, stejně tak je tomu i u stillsek. Kromě Kristen je na té první ale také jedna z bezpočtu lásek mého života - Topher Grace. Miluju hlavně ty plakáty, jsou prostě perfektní, naprosto dokonalé a zbožňuju je a zároveň z nich umírám :D Jsou naprosto šílené, ale naprosto boží! Nemůžu se toho filmu dočkat! :D
* * * * * * * *
I made two new designs. Not here, obviously. One for my beloved Rosie on her new amazing blog about Jennifer Morrison. And one for my second blog about Sophie Turner. If you like my designs and you want to check them out, I will be very happy. The exam that was supposed to be today... in the end... was not. It was kind of funny, because I was studying and freaking out and then, yesterday, at 4 p.m. or something... the professor wrote, that it is just a terrible mistake, that he doesn't know how it happened and whatever... so I didn't have to lose time with it, but on the other hand, I am glad I am doing it in September. Right now, before I fall asleep, I have for you some new American Ultra stuff. And there is also first AmeUl interview coming, but I have to translate it first. I have for you two new posters and two new stills. Actually three stills, the last one is just too big to be saved on imagebam, so I didn't figure out what to do with that yet :D So maybe tomorrow. One poster with Kristen, one with Jesse, the same with stills, one with KStew and Topher Grace and some... guy... and one with Jesse Eisenberg. I love it, totally. Those posters are crazy, but I fucking love them. So so so much. Jesus, I can't even express how much I love them. I hope you like it too.

imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com

8 komentářů:

  1. Ježiši.. ten plakát s Kristen..! Áááá.. úplně chápu jak umíráš, taky z toho umírám... Je parádní!!! :)
    Jinak dneska mi přišel dopis z Plzně.. ještě jsem to neotevřela.. mám strach.. i když vím, že tam bude nepřijata...

    OdpovědětVymazat
  2. prečo sú dobé a jednoduché mne sa to veľmi páči ja si tiež také robí
    tak to je skvelé, že ta skúška nakoniec nebola hoci si sa na to učila ale budeš mať teraz aspoň viac času a nie taký stres
    jop tie plagáty sú skvelé mne sa veľmi páčia a sú fakt zábavné     

    OdpovědětVymazat
  3. za prvé, ty layouty jsou naprosto božské!!!! Hlavně se mi líbí ten s Jennifer! :) a jsem ráda, že nakonec ti odpadla,ale ten stres je hroznej...a k fotkám, prostě mě ty postery baví

    OdpovědětVymazat
  4. Ty designy jsou úžasné kdo umí ten umí A jsem ráda, že se ta zkouška odložila, protože tohle byl docela velký podraz.
    Ty plakáty jsou úžasné. Ze začátku jsem se na film až tak netěšila, ale po tom traileru už se nemůžu dočkat

    OdpovědětVymazat
  5. Stejně ti řeknu, že jsou ty designy jsou moc pěkné! Protože ony skutečně jsou! A ticho tam! Co se týká těch posterů tak jsem z nich docela odvařená Přijde mi vtipné, jak mají ty čtyři ruky - Jesse a Kristen vypadají jak bůh Ganéša Je to hodně originální a už se připravuju na to, že American Ultra bude hustomegakrutopřísná blbost, která se mi bude děsně líbit :) A jsem ráda i za ty nové stillsky! Ta s Kristen vypadá dost drsně. Ale musím se přiznat, že se mi na téhle fotce hrozně moc líbí ty její legíny ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Z tou zkoužkou je to fakt hrozný... Takový zbytečný stresy!:( Jak já jsem ráda, že už máme ve škole všchno krásně hotový! Desingy se ti oba moc povedly A plakáty jsou úplně suprový! Ten film bude určitě bláznivej, ale těším se na to!

    OdpovědětVymazat
  7. Ty plakáty jsou skvělé! Líbí se mi, jak jsou řešené :)
    A ty layouty co si vytvořila jsou opravdu dokonalé, moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat