úterý 23. prosince 2014

Veselé Vánoce přeju!!! :) Merry Kristmas, ho ho hooo! :D

Nemám žádné dlouhé přání,
inspirace není k mání,
jde to se mnou vážně ke dnu,
fakt nevím, co bude v lednu.
Něco ale chci Vám říci,
úsměv mějte na své líci.
Vánoce jsou tady zase,
počkáme, zda zlaté prase,
vykoukne ze svojí skrýše,
nejspíš slyším, jak tam dýše.
Pro ty, co už nejsou malí,
a Vánoce jinak slaví,
stejně přeju dárků hodně,
našlo by se něco pro mě? :D
Kapr už se hezky smaží,
aspoň se ho smažit snaží.
Už se na něj těším dosti,
snad vás minou všechny kosti!
Nemám pro vás velký proslov,
dovolím si aspoň doslov:

Kost mám v krku, shořel stromek,
hlavně, že furt stojí domek.

Dobře, dobře, dobře...
Já vím, tahle básnička už je stará, ale když mně se líbí, tak jí sem pořád přidávám :D Nebudu to protahovat. Vzhledem k tomu, že moje klasické Vánoce probíhají tak, že většinu času nejsem doma a courám po všech možnejch příbuznejch, tak si nejsem jistá, jak moc tady budu. To jen tak nazačátek. A tak píšu v úterý večer tenhle článek, který zveřejním o půlnoci, protože zítra nejspíš už taky nebudu mít čas. Chci vám všem popřát šťastné a veselé Vánoce a pokud možno klidné prožití vánočních svátků! Budu moc ráda, když se tu sem tam přes vánoční prázdniny objevíte, ale ze zkušenosti vím, že to bývá všelijak. Každopádně si užijte Vánoce, pokud možno :) My máme doma na Vánoce většinou celkem pohodičku, tak doufám, že jí budete mít i vy, žádné hádky, žádná dramata, jen poklidnou štědrovečerní večeři a nějaké ty pěkné dárky pod stromkem. Já Vánoce miluji, nejen kvůli té atmosféře a kvůli volnu, ale hlavně proto, že můžu být s rodinou a je to zkrátka jeden den, který je nějakým způsobem speciální a zvláštní svým průběhem... a i když nadávám na ten vánoční shon a nekončící návštěvy, tak ve skutečnosti to mám vážně ráda a neměnila bych. Mám velkou rodinu a jsem za to šťastná :) Přeju tedy i vám, aby jste si užili rodinnou atmosféru nebo Vánoce prožili podle svých představ, s přáteli, přítely, přítelkyněmi nebo tou již zmiňovanou rodinou :) Od vás jsem já i tenhle blog dostala překrásný dárek v podobě překročení návštěvnosti 22 000, za co vám neskuteně moc děkuju!
Já se určitě v průběhu týdne ještě ozvu, ale zatím se loučím. Ještě jednou nádherné Vánoce!! :)
- Angie.

9 komentářů:

  1. ja teda vanoce nemusim... ale kazdopadne i tobe preju klidne svatky :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty jsi fakt originál! :) i tobě přeji klidné a pohodové prožití svátků a hodně dárků pod stromečkem :) a layout je u mě na blogu tak 2 dny? jsem ho měla hotový už v době, kdy mi Andie udělala ten předchozí ale chtěla jsem na ty Vánoce dát něco zimního

    OdpovědětVymazat
  3. I tobě přeju krásné Vánoce! Snad se ani u vás nic hrozného nestane a svátky prožijete v klidu a pohodě:)

    OdpovědětVymazat
  4. Angie, ty jsi úžasná! Napsat sem básničku byl skvělý nápad, opravdu jsem se u ní pobavila.
    Krásně si popsala tvoje Vánoce, úplně ti je závidím, přestože jsou docela podobné těm mým. A moc děkuji za nádherné, milé a srdečné přání. I já bych ti taky moc ráda popřála ty nejkouzelnější Vánoce, ať jsou přesně takové jaké si je přeješ.  Doufám, že vánoční svátky bude trávit v pohodě. A že nám tu občas ukážeš.
    Angie, ty víš jak moc tě mám ráda, takže věřím a doufám, že tu s námi budeš opět za rok.
    Jinak to sněžení na designu se ti opravdu povedlo, je to skvělá zimní dekorace. To sice není to nejlepší slovo, ale nic jiného mě teď nenapadlo.
    A nakonec musím pogratulovat k tak vysokému číslu na návštěvnosti! Zcela zasloužené.

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji ti krásné a Veselé Vánoce. Užívej svátky ve zdraví :)

    OdpovědětVymazat
  6. Angie, doufám, že jsi měla krásné Vánoce a pod stromečkem jsi našla vše, co sis přála.
    Mě tady rozhodně čekej, protože my příbuzné moc nenavštěvujeme, takže já tu budu pečená vařená :)

    OdpovědětVymazat
  7. I tobě přeji ty nejkrásnější Vánoce a užij si svátky :)).

    OdpovědětVymazat
  8. Angíčku tobě přeju taky nádherné svátky a veselé vánoce, doufám že si vánoce užíváš s rodinou a přáteli♥♥ A doufám že si měla velmi bohatého ježíška :33♥

    OdpovědětVymazat
  9. Po blogovej stránke trošku neskoro, ale prajem ti čo najkrajšie a najoddychovejšie sviatky, moja drahá! ♥♥♥ Mrzí ma, že som nenapísala skôr, no snáď mi odpustíš. Každopádne, básnička je podarená, neskutočne ma potešila, a spravila radosť! ♥ Animácie sú rovnako tak prekrásne :)

    OdpovědětVymazat