čtvrtek 4. prosince 2014

American Ultra trailer was shown at the Film Festival of Sorrento


Pamatujete si pořád ještě na American Ultra? No... jasně, že jo. Všichni si pamatují American Ultra. Ne jen proto, že je to jeden ze tří budoucích filmů s Kristen, které ještě procházejí preprodukcí a víme o nich dost velký kulový, ale i proto, že v tom filmu se Kris znova setkala se svým kolegou z Adventureland, Jessem Eisenbergem. A taky kvůli tomu, že scénář k tomuhle filmu napsal jeden z těch nejšílenějších scénáristů, jaké znám, Max Landis. Miluju toho týpka. Nima Nourizadeh, který režíroval tento film... a který je mimochodem aktuálně uváděn na jednom z filmových serverů jako režisér filmu Cali (další věc, co koluje po netu... ale o tom až jindy :D). No.. mě dost ubíjí, že o filmu víme tak málo, zatím, takže jsem vděčná za každou maličkost, která se na netu objeví. Tuhle novinku jsem našla teda původně u Ajjinky, takže jí za to děkuju. No, každopádně jde o to, že někdo napsal na twitter: "Il trailer piú folle? Per ora quello di American Ultra con Kristen rossa e Jesse Eisenberg..." Což je italsky, takže mě to potěšilo :D V překladu to zamená: "Nejšílenější trailer? Teď zrovna ten na American Ultra s rudovlasou Kristen a Jessem Eisenbergem..." Později jsem si dohledala, že to mohli napsat z toho důvodu, že na filmovém festivalu v Sorrentu byl promítán právě zmiňovaný trailer na American Ultra. Moje reakce? CAZZO! (velmi sprosté italské slovo :D) Proč jsem tam nebyla já?? No, jak jste pochopili, ten trailer neunikl na veřejnost. Ale už je hotový. Což znamená, že by mohl být brzy zveřejněn úplně. Což by bylo super. Každopádně to znamená, že produkce filmu velmi pokročila a Max sliboval, že budou nějaké novinky, sice už je to dýl, ale tak třeba to vyjde :D Každopádně nejšílenější trailer? To zní vážně dobře :D Nemůžu se tohohle filmu dočkat!
* * * * * * * * *
Do you still remember American Ultra? Well, of course you do, everyone remembers American Ultra. Not just for the fact it's an upcoming movie with Kristen, but also because of the fact she plays in it with Jesse Eisenberg. And also because of the fact, she dyed her hair orange and red for this movie. And also thanks to Max Landis, who's probably one of the most insane screenwriters alive, but you can't but love him. I do. Well... he wrote American Ultra and Nima Nourizadeh directed it... and we are waiting for some news, I seriously can't wait to see this movie. Some people had an incredible luck that they could see an official trailer to this movie. It happened during Film Festival of Sorrento, which is in Italia, near to Naples, as you maybe know. It didn't leak, which is actually a good thing, but I would love to see it too!! WHY???!!! Anyway, we have some reviews, not many, actually... the most famous one run around twitter and I kind of love it. It says, that American Ultra trailer is with the red haired Kristen Stewart and Jesse Eisenberg the most insane trailer. That sounds exactly as something I have expected to hear.

3 komentáře:

  1. Tak na ten trailer jsem po téhle informaci hodně zvědavá! Ani si nepamatuju, jestli jsem někdy nějaký šílený trailer viděla

    OdpovědětVymazat
  2. já, když vidím tyto dva znovu spolu, tak jsem natěšená :) a už se tedy těším jako vy!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak doufám, že se tedy co nejdříve objeví!

    OdpovědětVymazat