pátek 12. prosince 2014

DP/30 interview with Kristen, Julianne Moore, Wash Westmorland & Richard Glatzer


Wolverinovy psí známky, co jsem si objednala, mi zrovna přišly. Miluju je, ale pravděpodobně už je nikdy nesundám. Ne proto, že by byly až tak úžasné (jsou super, ale to není ten důvod :D). Důvodem je to, že nemají rozepínání, musí se přetáhnout přes hlavu a já mám prostě velkou hlavu :D Tak nějak jsem to zkoušela, jestli je přes tu hlavu dostanu a nakonec se mi to podařilo, ale nejsem si úplně jistá, jestli to půjde i naopak :D Takže je dost možný, že až je budu chtít sundat, tak mi to nepůjde :D Ale uvidíme :D No nic. Zrovna se chystám kouknout se na rozhovor pro DP/30 s Emmou Stone, na který se už těším dlouho, no než se do toho pustím, tak mám pro vás obdobný rozhovor s naší drahou Kristen, s Julianne Moore, Washem Westmorlandem a Richardem Glatzerem. Ze všeho nejdřív bych chtěla říct, že je to vážně úžasný rozhovor a že doufám, že vás neodradí fakt, že má přes 30 minut a že se na něj skutečně podíváte, protože to rozhodně za to stojí. Pokud tedy umíte anglicky dost na to, abyste rozuměli, o čem mluví, protože na to, abych vám ho celý přeložila, nemám dostatek času a hlavně se mi do toho teda ani zrovna dvakrát nechce :D Jinak tedy musím upozornit, že to obsahuje pár lehkých spoilerů... Samozřejmě vám tedy vypíchnu ty zajímavé pasáže, ale jen tak ve zkratce, nebudu přesně vypisovat, co Kris doslova řekla a tak. Každopádně je to opravdu skvělý rozhovor. Kristen to tam mimochodem ještě k tomu všemu neskutečně sluší :) No, pro ty z vás, kteří to neví, tak Richard Glatzer má Amyotrofickou laterální sklerózu. Je to on, komu Kristen věnovala svou Ice bucket challenge a chtěla jsem to zopakovat, než si pustíte ten rozhovor, abyste nebyli překvapení. Každopádně mluví i o tom, že mohli vložit zkušenosti z jejich situace do tohohle filmu, protože je oba (jak Richarda tak Washe) jeho diagnóza velmi zasáhla, protože zaprvé, to člověku změní život a nedá se s tím nic dělat, no zadruhé jsou manželé, takže je to ovlivnilo opravdu významně. Co se týče dalších témat, no to hlavní je jasné, Still Alice, jak to vzniklo, proč se rozhodli tento film natočit, jak se na tento film připravovala Julianne. Připomínají nám tu, že se film natočil vážně velmi, velmi rychle, prakticky během jednoho týdne a že to skutečně bylo velmi rychlé, že když se něco natočilo, tak nebyl pořádně ani čas přemýšlet nad tím, jestli by se to o pár dní později nedalo udělat jinak. Co zajímavého? No asi všechno, zaměřím se na Kristen. Kristen mluví o pár věcech, nemluví celou dobu, protože tam přeci jen není sama, že ano, ale kdykoliv něco řekla, stálo to za to :) Mluvila třeba o scéně, kdy... kurňa, spoiler :D kdy Alice nepozná Lydii. Kristen tam říká, že v té scéně je vidět ten rozdíl, mezi Lydií a její sestrou Annou, protože Lydie by nikdy neudělala nic, čím by Alice postavila do trapné situace, nechtěla by na to upozorňovat, zatímco Anna řekne: To je tvoje dcera, Lydia. V tu chvíli Kristen říká, že ona, jako Kristen, by jí zastavila před tím, než by něco takového vůbec stihla vyslovit. "Byla bych jako: 'Drž sakra klapačku! Ztrapníš ji! Ona to neví! Ona ví, kdo jsem, jen si to nepamatuje v tuhle chvíli a ty jsi naprosto sobecká a necitlivá!' A chtěla jsem všechno tohle říct v té scéně, kdy mě nepozná. Nevěděla jsem, co říct. Nevěděla jsem, jak si s tím poradit a jak jí bránit." Hrozně se mi líbí, když Julianne mluví o jedné scéně s Kristen, kdy upozorňují na to, že jde o tu zkušenost, o ty pocity, o ten první moment, kdy se to stane a o to, co si z toho vezmou, kvůli tomu jsou na place a natáčení. Mluví o tom, že i za tak krátký čas, co natáčeli, si neskutečně sedli a velmi se sblížili. Richard tam taky mluví o Kristen, o tom, že je (ona sama) tím posledním člověkem, který si uvědomuje, jak úžasná ve skutečnosti je a že v ní vidí génia. Tohle mi přišlo hodně krásné. Kristen potom ještě říká, že se jí moc často nestává, že by byla hrdá na nějakou scénu, kterou natočila nebo tak, ale že na place Still Alice stávalo, že byla prostě úplně hotová z nějaké scény :D nebo že si říkala: "To bylo šílený, to co se zrovna stalo!!" Julianne i Kris potom mluví o tom, že když se na sebe dívají ve filmu, který natočily, tak mají tendence to příliš analyzovat a Kris říká, že obzvlášť má problém s tím, že si třeba pamatuje, že to tehdy vypadalo nějak a cítila se při tom nějak a teď to v ní nevyvolává ty pocity, které si pamatuje, že chtěla vyvolat. Jlianne zase přidává k dobru historku, že viděla Still Alice poprvé s manželem a že v jednu chvíli se ozval takový zvuk, tak se na něj otočila a povídá: "Ty brečíš?" a on skutečně popotahoval... a když odcházeli z kina, tak začala, že chce mluvit o hudbě, o tomhle a tamtom (už přesně nevím) a on se na ní podíval a říká: Neznič to! A že ji to skutečně překvapilo, že to u něj vyvolalo takovouhle reakci, ale zároveň to pro ní bylo skvělé. Všichni se taky shodli na tom, že když to natáčeli, neměli tušení, jestli natočí skvělý film, samozřejmě se snaží, ale co bude dál se odvíjí až od toho, jaký je výsledek a jak na film reaguje publikum. Eeeeee... myslím, že už jsem vás dost vyčerpala svým textem, takže toho nechám, kdyby měl někdo zájem o nějaký konkrétní překlad, tak mi může napsat do komentáře časy od do a já mu to přeložím, ale na celé video čas bohužel nemám. Tak doufám, že se kouknete, aspoň někdo z vás :)
* * * * * * * * *
Wolverine's dog tags I ordered just came. I love it, but I will probably never be able to take them off... not because they are so awesome (they are, but it's not the reason)... the reason is simple. I have too big head! I had pretty huge problem to get them around my neck... you know... pull over the head... but I succeeded in the end... now I am not sure if it's going to work on the way back :D Anyway. I have for you something pretty cool. Right now, I am preparing to watch a DP/30 interview with Emma Stone that I can't wait to see, but before that I have for you the same interview, DP/30, but with our lovely Kristen Stewart, Julianne Moore, Wash Westmorland and Richard Glatzer. First of all, it's an amazing interview and I love it so much. Kristen looks so confident, or I have this feeling that she does. I think that making this movie was such an amazing experience for her and for all of them and you should really save some time and watch this 30 minutes long video, because it's really worth watching. They are talking about the movie, about the shooting, about things that happened to them on the set and it's just incredible and I really enjoyed that. For those who don't know, Richard Glatzer has ALS disease, he's the one, Kristen dedicated her Ice bucket challenge to, so they are also mentioning that Richard and his husband Wash Westmorland gave a lot of their own experience with a life changing and kind of fatal disease into this movie. Well, what else to say, if your are reading this, you probably speak English, so telling you what are they talking about would be quite pointless.

3 komentáře:

  1. Právě jsem na tenhle rozhovor dokoukala a musím říct, že je vážně skvělý. Moc se mi líbilo, že se v něm Kristen tak pěkně rozpovídala. Řekla bych, že normálně je ta tišší, ale tady prostě jela. Taky bylo vidět, že s Julianne mají opravdu moc pěkný vztah - doufám, že spolu v budoucnu opět natočí nějaký ten film!
    Still Alice je opravdu speciální a pevně doufám, že v příštím roce se mu dostane hodně pozornosti a vyhraje plno cen. Taky se mi líbila ta část, kde v článku Kristen i cituješ. Já bych taky nevěděla, co říct na to, že mě moje vlastní máma nepoznává. Asi by ze mě nic nevypadlo. Přesně jako se to stalo Lydii...

    OdpovědětVymazat
  2. ten rozhovor je naprosto super :) libi se mi jak tam mluvi a libi se mi jak ji chvali ten pan na vozíčku az se mi chvilku chtělo brečet :)

    OdpovědětVymazat
  3. teda Angie já tě hrozně obdivuju, že dokážeš psát tááááááááááááák  dlouhý články a ještě dvojjazyčně...jsi úžasná prostě! Chci ti poděkovat za překlad, jelikož taky nerozumím úplně všemu, že? :) takže děkuju!!!

    OdpovědětVymazat