sobota 13. prosince 2014

Gallery update 37.9: BTS photo from making of "9 Kisses" project

Ahoj lidi. Pracuju na novém designu... dělala jsem na něm už nějakou dobu před tím, ale pak jsem zjistila, že je to debilní nápad a že to vypadá blbě, tak jsem ho smazala a začala jsem znovu až včera. Zjistila jsem, že většina lidí, co hlasovala v anketě, už by si přála nový design. Sice těch lidí nehlasovalo moc, ale je to většina :D A zjistila jsem, že i já už bych ten nový design chtěla. Ne, že by se mi ten aktuální už nelíbil, ale je tu zkrátka už dlouho a já bych přivítala zase něco trochu... tmavšího a možná trochu víc zimního. Tenhle je takový letní a moc se nehodí pro tohle období roku. No, každopádně ten design dělám už asi 4 hodiny... no dobře, to možná ne, ale prostě dlouho a nejsem ani v půlce. Bude to na hodně dlouho. Vymyslela jsem si totiž takovou kravinu! Kterou budete muset ocenit, protože mi z toho asi hrábne, jestli to vůbec dodělám :D :D No niiic, niiic. Nevadí... mám pro vás teď jednu fotku a pak se vrátím k photoshopu :D Je to fotka z natáčení projektu '9 Kisses' od The New York Times, do kterého se zapojila Kristen, jejíž video jsem vám sem dávala před pár dny a můžete se na něj kouknout tady. Na fotce je Kristen spolu s Chadwickem Bosemanem a ta fotka je naprosto výborná :) Asi se taky objeví na novém designu, ale uvidíme :)
* * * * * * * * *
Hello guys. I am making new design... and you know what? You will have to appreciate that, because it's fucking riddiculous what I started to do, I am doing it right now like... 4 hours and not even close yet. But I hope it will be pretty cool :D I still like the one which is here now, so I am not in rush, but I feel like I need to change it, it's here for too long. And I am thinking about something more... winter. So expect some blue... maybe a bit purple. I am not sure yet, working on it... and it makes me so fucking crazy, but it will look so fucking great. Or I hope so :D Anyway, I have for you now one Behind the scenes picture... or still picture, I am not sure, how to call it, from '9 Kisses' project by The New York Times with Kristen and Chadwick Boseman (is that Boseman, not sure now...). I love this picture as much as I love whole video, which you can watch here. I've seen it like for billion times... :D

imagebam.com

4 komentáře:

  1. Nového designu se už nemůžu dočkat :), jsem zvědavá co vymyslíš, určitě to bude opět fantastické! To dělání layoutů na vícekrát moc dobře znám, někdy jsou i u toho pěkné nervy ... Taky nemám ráda, když něco vytvořím a když to dám na blog, zjistím, že to vypadá opravdu hrozně . Ale věřím, že se ti to povede, ty vždycky nějak dokážeš překvapit :).Jinak fotka je dokonalá :), akorát nevidím, na čem by Kristen ležela, buď je ten chlap tak silnej že jí celou dobu tak držel, nebo levituje a nebo tam něco je jen se toho nedá všimnout ...

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se aktuální design moc líbí, ale už jsem zvědavá, co nového vytvoříš! Vždycky máš nádherné layouty:))

    OdpovědětVymazat
  3. uz se na ten novej moc tesim, ja furt nemuzu sehnat nikoho kdo by mi ho udelal a uzm e to docela stve, ja to fakt neumim :((

    OdpovědětVymazat
  4. Na nový layout jsem opravdu zvědavá :) A těším se, že bude laděn do tmavších barev a zimních a jsem zvědavá na to, co jsi vymyslela :) A fotka je nádherná, ten projekt mě nadchnul, má to velice zajímavou myšlenku :)

    OdpovědětVymazat