pondělí 8. prosince 2014

Gallery update 37.8: New stills from Still Alice

Jsem zpátky z Bratislavy. Bože nebeskej, to byl vážně zajímavej víkend. Byl by to fakt skvělej víkend... jen s někým jiným. Není to vůči němu tak úplně fér, ale částečně ano. Byla jsem skoro permanentně nasraná kvůli něčemu, co udělal/neudělal/řek... bylo to divný... je to na delší článek, kterej ale nejspíš nenapíšu, takže vám musí stačit tohle. Fajn víkend, ale ne tak, jak mohl bejt. Nechme to tak. Nevadí... Jinak mám pro vás ještě jeden dotaz, anketa teď bude u pár následujících článků, tak bych byla ráda, kdybyste v ní hlasovali. Potom vám ještě hrozně děkuju za spoustu krásných komentářů a přání k narozeninám blogu, moc jste mě potěšili a moc si toho vážím :) A teď k věci. Mám pro vás další hordu stillsek z filmu Still Alice. A většina z nich je s postavou Lydie nebo aspoň část Kristen je tuším na každé z těch fotek :D Hrozně se mi líbí hlavně ta první, ta je prostě krásná. Objevuje se jich teď hrozně moc, no já jsem za to jedině ráda. Tady jen 4, zbylých 10 v galerii, ale určitě na ně koukněte :) Still Alice bude teď týden v kinech v Los Angeles a v New Yorku, aby se mohl film zapojit do hry o Oscary, takže se brzy možná dočkáme dalších recenzí :) Pokud bude čas, tak některé části přeložím do češtině, protože spousta z nich mluví o Kris hrozně hezky (a po právu!) a skvěle se to čte, jsem na Kris hrozně hrdá, že teď získává tolik dobrých ohlasů za své aktuálně poslední herecké výkony :)
* * * * * * * * * *
I am back from Bratislava. Jesus Christ, that was really interesting weekend. It would be fucking great experience... if it was with somebody else. It's not fair a little bit, it wasn't just his fault, but I was constantly pissed because of something he did or said. It was weird... and it is for longer article that I won't probably write, so this has to be enough for you. Fine weekend, but not as good as it could be. Let's leave it like this. Anyway. Thank you so much for so many beautiful comments and wishes. I also have one poll, that I would like you to answer. It will be under some following articles. Anyway, I have for you now bunch of new photos from Still Alice. I love them so much, almost all of them with Kristen, or at least some part of Kristen and they are great. I love especially the first one. Here just for, another 10 in the gallery. Check out. Still Alice opens this week in theaters in Los Angeles and New York, so we will probably have another reviews soon. After that I will maybe translate some of them.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat