úterý 23. prosince 2014

Christmas special 0.1: Kristen Stewart tag

Okej. Tak jdem na to. Jak jsem slíbila v tomto<< článku, hodlám udělat pár speciálních článků o těhle Vánocích. Počínaje dneškem, konče možná taky dneškem, do záleží na tom, jestli napíšu i nějaký jiný než tenhle :D Teď se toho kolem Kristen moc neděje, logicky, protože jsou Vánoce, Kristen je buď s rodinou nebo s přáteli... nelítá po žádných akcích nebo tak něco. Ty články budou zaměřené především na mě a na můj vztah ke Kristen. Tenhle první zvlášť. Přemýšlela jsem už dávno o něčem jako 30 denní výzvě s Kristen Stewart, ale pak jsem si řekla, že mě asi 30 témat nenapadne :D a rozhodla jsem se proto jen pro tenhle třetinový tag. Co to znamená? To, že jsem si vymyslela 10 otázek na téma Kristen a tak kolem a odpovídám tu na ně... budu ráda, když si ten článek přečtete, no je dost dlouhý, takže se nebudu divit, když ne :D A kdybyste ho chtěli náhodou taky vyplnit, tak vám v tom nebráním ;) Naopak budu ráda. Až na otázku číslo 8, ta úplně není pro všechny :D
* * * * * * * *
Okay. Let's do this. Like I promised in this<< article, I will do some special articles this Christmas. I just wanted to do something special during Christmas holidays, because there won't be probably much news around Kristen and I will be visiting my family and family friends, so I prepared some of these articles, which are mostly about me and my relationship to Kristen. So... I was actually thinking about some kind of 30 days Kristen Stewart challenge, but If I do it, I will do it another time. I don't have time for this right now. But I wanted to do something. So, no. 1 of Christmas Special with Angie. & K-S-F is "Kristen Stewart tag". What does it mean? Well, I made up some questions and I will answer them. I hope that you will like this article... and If you want to, you can do this tag on your own and answer these questions too. I made up just 10, but I feel like it's enough for one article.

Chyťte tu holku. Jo, viděla jsem to jednou, když to dávali v televizi a už je to vážně hodně dlouho, byla jsem dost malá, když jsem to viděla :D Respektive ne vyloženě malá, ale už je to poměrně dost dlouho. A tehdy se mi to docela i líbilo, no nevěděla jsem, kdo je ta holčina, která hraje tu hlavní a nějak jsem si to ani nehledala. Ale pamatuju si ten film poměrně dobře a vím, že se mi líbil :D
* * * * * *
Catch that kid. Yeah... I saw it when I was pretty young and I loved it, but I didn't actually search for who's that girl who plays the main character and I actually didn't watch this movie since then, but I remember I kinda liked that.



Rozhodla jsem se otázku na oblíbený film rozdělit nakonec na dvě kategorie... tedy na nejoblíbenější nezávislý film a na nejoblíbenější větší, blockbusterový film. Protože Kristen natočila už docela dost filmů a já jsem potřebovala vyjádřit přízeň i k jinému filmu, než k tomu mému nejoblíbenějšímu :D No... je vlastně docela těžké se rozhodnout, který nezávislý film je pro mě tím nejoblíbenějším. Ale přestože jsem se zamilovala jak do Camp X-Ray, tak do Still Alice, musím říct, že tím nejoblíbenějším i nadále zůstává Welcome to the Rileys. Miluju ten fim.
* * * * * * *
I chose to make two questions about favorite movies, because Kristen makes a lot of independent movies, but she also did some blockbusters, bigger movies and I just don't want to chose just one :D Well, my favorite independent movie with Kristen, this is pretty hard actually, because I love most of her smaller movies... despite the fact I fell in love with Still Alice and Camp X-Ray, my most favorite independent movie Kristen appears in is still Welcome to the Rileys. I love this movie.

[i made these myself]

Tohle na druhou stranu bylo poměrně jednoduché... Přestože miluju Twilight a dalo mi neskutečně moc, tak mým nejoblíbenějším hollywoodským trhákem, který Kris natočila, je Snow White and the Huntsman. Zamilovala jsem se do tohohle snímku na první pohled, už od prvního traileru, který byl zveřejněn. Miluju miluju miluju ten film tak strašně moc a nezáleží mi na tom, co kdo říká, prostě ho miluju. Pustím si ho, když si potřebuju zvednout náladu, pouštím si ho, když mám zrovna náladu :D Prostě jsem ho viděla už asi sto padesátkrát. Kristen je dokonalá Snow White, Chris Hemsworth je dokonalý Huntsman a ten film na mě zkrátka působí tak hrozně magicky. Nemůžu si pomoct, ten film zkrátka zbožňuju.
* * * * * * *
This is pretty easy... I fell in love with Snow White and the Huntsman movie long time ago. I don't care what people say about this movie and about Kristen, because of this movie, I just love it, I love it so so so so much. I've seen this movie like for a billion times, It always makes my mood get better. Kristen is beautiful as Snow White, she's great in this movie and the world made in this movie just feels so magical. I love Chris Hemsworth as The Huntsman... and Sam Claflin appears there... I love everything about this movie, no matter what anyone says.

[a tyhle taky]


Jsem nudná, já vím... ale já mám prostě ráda klasiku... tedy Kristen s hnědými vlasy. S tou hnědou, kterou mívala řed tím, než se nechala okudlat na Joan Jett. Já nevím, jestli je to její přirozená barva, ale nejspíš ano :D Podle toho, jak jí rostou teď. Každopádně je to prostě hnědá. Hnědé vlasy mám u Kristen nejradši. Miluju BlondStew a miluju i černovlasou Stew, tu obzvlášť... a žeru i jak měla ty oranžové vlasy kvůli AmeUl, ale hnědá klasika to u mě prostě válcuje.
* * * * * * * *
I am boring, I know.. but I love Kristen with brown hair... with that brown she... I am not sure if it's her natural color, but probably it is. Or most of the time. Just... brown. I love BlondStew too and I also love when she had black hair in and before Snow White and the Huntsman or that orange hair she had because of American Ultra... but I am fan of the classic brown hair.

"Ou, já udělala mnoho chyb, ale víš... jsem s nima smířená."
+
"You don't need to give reasons for the things you do- you just have to do what you want. And sometimes the thing that seems messed up to everyone else is what's right for you. You have to do it and not be ashamed of it."
___
["Nepotřebuješ zdůvodňovat věci, které děláš - jen musíš dělat to, co chceš. A někdy věc, která na všechny okolo působí naprosto ujetě, je ta pravá pro tebe. Musíš to udělat a ne se za to stydět."]



Je jich tolik... nedokážu jednoznačne odpovědět. Moje oblíbené jsou obecně třeba rozhovory s Joshem Horowitzem nebo s Benem Lyonsem, protože u nich si Kristen připadá asi nejvíc v pohodě. Kristen nemá tyhle věci příliš ráda, kolem propagace, práce s tiskem atd. atd. Není se co divit, už jí nadělali spoustu hnusných věcí... Každopádně pak ještě miluju všechny rozhovory, ve kterých je ona spolu s Chrisem Hemsworthem, protože u těch se vždycky válím smíchy :D A jedno z mých nejoblíbenějších interview je to s Jayem Leno z listopadu roku 2011, z něhož jsou animace nahoře. Tenhle rozhovor mám tak hrozně ráda proto, že mi tam Kris přijde taková uvolněná, kromě toho, že je tam taková veselá a vtipná a otevřená :) Tenle rohovor je vážně rozkošný a miluju ho :) A samozřejmě nemůžu zapomenout ještě na jeden...:
* * * * * * * *
There is so many, actually. My favorites are those with Josh Horowitz or Ben Lyons, because she feels much more confortable around them than around other people in press. Or every single one with her and Chris Hemsworth during Snow White and the Huntsman promotion, because these are always so funny. One of my most favorite interviews is when she was on The Tonight Show with Jay Leno in 2011. It's because she was so funny there and it felt like she's so happy in that time, that she feels really good and comfortable there, she was more open than usually. This interview is really cute and I truly love it. And I can't forget this one, of course I can't...:


Spousta... upřímně vážně spousta. Ale nejoblíbenější? Je to trochu těžké.. ale nakonec asi zvolím přeci jen Chrise Hemswortha. Musí to být Chris. Tolik ho miluju a miluju tyhle dva spolu. Doba propagace Snow White and the Huntsman byla prostě výborná. Jejich rozhovory jsou naprosto perfektní, veškeré okamžiky, kdy jsou spolu, jsou dokonalé, tihle svě jsou spolu prostě úžasní a myslím si, že se z nich díky natáčení SWATH stali skutečně velcí přátelé, alespoň tak působí... a to nejen před kamerami, ale i před skrytými kamerami :D (Dance-off v zákulisí MTV movie award... pamatujete? :D). Moc ráda bych tyhle dva viděla spolu ještě v nějakém dalším filmu :)
* * * * * * * *
So many actually... but the most favorite... it just has to be Chris Hemsworth, I love him so much and I loved these two together. I feel like they got on with each other just so well and they became true friends and I would LOVE to see these two in one movie again. I love them, I love them and I love Chris, because he's an incredible actor.

"Yeah. She punched me in the face. But we are friends now."
"Ano. Praštila mě do obličeje. Ale teď jsme přátelé."

Tahle otázka je ve skutečnosti hrozně snadná. Miluju jí. Myslím si, že je to úžasná herečka a úžasná osoba a jsem tak hrozně ráda, že jsem jednoho dne šla do toho kina na Twilight, zamilovala se do toho, založila si o něm blog, který mě přestal bavit, tak jsem začala přidávat hlavně o Kristen a pak se rozhodla, že už nemá cenu tam setrvávat a začala jsem to tam podvádět s tímhle blogem. Tahle bokovka se nakonec stala mým hlavním blogovým zaměřením už po tři roky a jsem z toho nadšená :) Stala se mou posedlostí... ale víte co? Já jsem s tím naprosto smířená a vážně mi to nevadí :D Je vážně skvělá... je to moje nejoblíbenější herečka a nejspíš bude už napořád.
* * * * * * * * *
This is very simple question to answer. I love her. I think that she's an incredible actress and incredible person and I am so glad I went that one day to see Twilight in cinema, fell in love with it, decided to found a blog about this saga and then, stopped to like blogging about it and started to blog almost just about Kristen... which led to foundation of this blog. She became an obsession. Kind of... but I am totally fine with that. She's amazing and she's my favorite actress. She will probably always be my favorite actress and my favorite celebrity figure in show business.

Nah... ne. Neviděla :D Je čas vyložit karty na stůl :D Ale já jsem vlastně nikdy netvrdila, že jsem je viděla všechny. Neviděla jsem všechny filmy s Kristen. Viděla jsem jen většinu z nich, ale ne všechny. Neviděla jsem Into the Wild. Což mě mrzí, protože vím, že je to dobrý film, jen na něj zkrátka ještě nikdy nedošlo. Pak jsem ještě neviděla Zathuru, což mi zas tak hrozný nepřipadá, protože to prý není příliš dobrý film, takže to mě tolik nemrzí. A pak jsem jetě neviděla Undertow... takže se tomu postavme čelem...:D a smiřme se s tím :D Neviděla jsem pár těch filmů, které natočila, když byla dítě, tuším ještě Fierce People jsem neviděla, nebo ne celý. Ale od roku 2007 jsem viděla úplně všechny její filmy, kromě Into the Wild a On the Road... ano, neviděla jsem On the Road, protože jsem se rozhodla, že si to chci nejdřív přečíst, což se ještě nestalo a možná ani nikdy nestane, ale to předsevzetí trvá :D
* * * * * * * * * * *
Nah... no, I didn't. It's time to tell the truth :D Well, I've never been saying that I did actually. I didn't see all movies with Kristen. I have seen MOST of them, but not all of them. I did not see Into the Wild. Which is something I am truly sorry about, I know, that it's great movie, I just never had an opportunity to see it. And I also didn't see Zathura, not very sorry about this one, according to many people, it is pretty weird... and I didn't see Undertow... let's face is, I've not seen those old movies, where she was a kid... but I've seen all of her movies since 2007 except Into the Wild and except On the Road, because I said to myself that I won't watch it before I read it... and I didn't do it yet, so... Yeah, that's it.

Jo. Je tu jeden. Jmenuje se Jumper. Viděli jste ho někdo? Mně se vážně nelíbil... proč? No... Kristen je tam asi 2 vteřiny, takže se snad ani nedá říkat, že je to film s Kristen :D Ale je hrozej... fakt se mi nelíbil, vážně hodně, hodně divnej film :D Má nějaké světlé momenty, ale není jich mnoho. Vážně tenhle film nemám ráda :D Viděla jsem ho jednou a úplně mi to stačilo... vlastně mám dojem, že i jednou bylo moc :D
* * * * * *
Yeah, there is. It's that Jumper movie. Why? Well... Kristen is there like... 2 seconds, so you can barely call it "a film with Kristen"... But it's terrible, I don't like this movie, it's really, really weird movie. It has some bright moments, but... just some. I really don't like this movie. I've seen it once and once was enough. Maybe even more than enough :D


Tímhle bych to už asi ukončila. Tak se zatím mějte! :)
I would end it right here... see you later, guys! :)

4 komentáře:

  1. pani to je skvely clanek, to ja taky nevidela vsechny filmy, ale ont he road jsem videla, a je to pro me asi ten nejhorsi film s kristen, nejradsi mam samozrejme Twilight a ted Still Alice :)

    OdpovědětVymazat
  2. Angie máš ode mě palec nahoru, že jsi si sama vytvořila něco takového a jak pěkně jsi ten článek zpracovala. Vážně se mi moc líbí a myslím si, že je hodně originální. Pokud by to nevadilo (ale snad ne, když tak si to část nemusíš ) ráda bych tenhle tag vyplnila tady do komentářů. Přece jen, u mě na blogu by tenhle tag neměl moc smysl, ale chci se takhle ke Kristen taky vyjádřit - tak snad to moc nevadí. Ale rozhodně jsi mi dala inspiraci k jednomu článku o Jennifer... Jenom ještě musím dopsat seminárku o karcinogenních látkách
    Nebudu to mít tak absáhlé jako ty, ale ve stručnosti je občas síla 1. Dlouhou dobu jsem si myslela, že je to Twilight, ale pak jsem si uvědomila, že to byla právě Zathura. Zathura opravdu není žádný trhák, ale když nemáš co dělat, tak je to dobrá podívaná. Navíc tam hraje ještě Josh Hutcherson a Dax Shepard :)
    2. Určitě Still Alice, Welcome to the Rileys a The Yellow Handkerchief ♥
    3. Já tady teda řeknu Twilight, protože Sněhurka mě zase tolik neoslovila...
    4. Já mám taky nejradši tu klasicky hnědou. V ní mi přijde Kristen taková přirozená. Ale tu černou jsem taky milovala ♥
    5. Ten jsem vlastně vůbec poprvé viděla u Clove a docela mi dal důvod k zamyšlení: "Nejdivnější na tom, že jste slavní, je, že na nikoho nemusíte dělat první dojem, všichni už ho na vás mají."
    6. Uh, tak to nevím... Ale líbil se mi ten nový pro DP/30 - moc se mi líbilo, jak tam Kristen mluvila a že bylo vidět, že má s Julianne pěkný vztah :)
    7. Julianne Moore ze Still Alice a Eddie Redmayne z The Yellow Handkerchief
    8. Tak, když jsem blogovala o Kristen, můj důvod byl vlastně stejný jako jsi uvedla. Kristen byla hodně dlouho můj idol, ale pak jsem si uvědomila, že o něco bližší je mi zkrátka Jennifer. Ale i tak mám radost z toho, jak se Kristen vyvinula jako herečka a moc ráda si o ní čtu novinky a koukám na její nové filmy :)
    9. Ne Ale stejně jako ty jsem viděla většinu :)
    10. Sice jsem ho nikdy neviděla a asi ani nikdy neuvidím, ale mám k němu zkrátka obrovskou averzi a je to film On The Road

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle já ti s chutí vyplním! 1. Já jako první viděla Zathuru. Jako já ti nevím, ale mě se ten film líbil   Sice jsem ho dlouho neviděla, ale mám ho docela ráda. (asi mi stačí málo? )
    2. Tak z toho, co jsem viděla, to je určitě Welcome to the Rileys. Bože, ten film je tak úžasný! A Speak! To je prostě Kristenin herecký koncert, úžasný film.
    3. Já asi taky řeknu Shěnurka, ta se mi moc líbila. Nebo Panic room, ale to asi není blockbuster
    4. Taky jsem pro hnědou, ale tu černou jsem na ní taky měla moc ráda!
    5. No tak na citáty já jsem úplně blbá, moc si jich nepamatuju. Ale ten gif sio pamatuju, myslím, že jsem ho i párkrát reblogovala na tumblru a to už něco znamená
    6. Sakra, to je taky těžký. Já těch rozhovorů viděly spousty, problém je, že si nepamatuju z jakých talk show a tak byly Vždycky si pamatuju jen šaty Takže díky těm gifům vím, a vím, že u toho jsem se nasmála a pak to video s Robem je taky úžasné! A teď jsem si ještě vzpomněla na jeden z Conanem, jen nevím z jakého roku, myslím, že tam ale měla zrzaté vlasy
    7. Oh, těch je. Taky musím jmenovat Chrise, vždyť je to bůh! Další, pak mám moc ráda Eddieho Redmayna, Julianne Moore samozřejmě, nebo Dakotu Fanning
    8. Haha, na tohle můžu taky odpovědět, protože jsem jí měla na minulém blogu Jako samozřejmě, že za to nejdřív mohlo Twilight, protože po prvním filmu jsem do toho byla zažraná a samozřejmě Kristen jsem si oblíbila nejvíc. Mě se líbí jaká ona je osobnost, a je divná a já mám divný lidi nejradši A vždycky v rozhovorech se s ní úplně zotožňuju, protože já bych tam u nich jen koktala a taky furt klepala nohou
    9. Tak nejdřív..JAKTOŽES NEVIDĚLA INTO THE WILD?!!!!!!!! Jeden z nejkrásnějších filmů, jaké jsem viděla...teda jako Angie...styď se A teď k otázce..tak jsem se musela kouknout na svoje čsfd a neviděla jsem jen Životní jistoty, Undertow, Cold Creek Manor, The Cake Eaters (sakra, na to se chci už dlouho kouknout), What just happened a pak ty letošní filmy, jinak všechno ..to je dobrý
    10. Taky nemám ráda Jumpera. A asi se ani dlouho nepodívám na Twilight sagu. Já u ní mám ráda první díl, ale ty další já nějak nevím...ten scénář je strašnej A ještě On the Road mě moc neoslovil..

    OdpovědětVymazat
  4. Jumper je náhodou dobrý Já mám ráda blonďatou Kris a přece pravou  barvu vlasů můžeš vidět ve zmiňovaném snímku Chyťte tu holku :) PS: Já se z webu nevytratila, mrzí mě, že nejsem v seznamu. Nezlobím se, vracím se, a dokud nenapíšu SBOHEM, stále tam jsem, byť nepřidávám či neobíhám - hold není mi to prvořadé :) Krásné svátky přeji a úspěšný Nový rok

    OdpovědětVymazat