úterý 20. března 2012

Kristen Stewart & Charlize Theron on Today Show on March 19, 2012

Rozhodla jsem se, že musím začít pracovat na struktuře tohohle blogu... prostě je tu děsně moc práce, kterou jsem neudělala hned jak bylo potřeba a raději se na to vykašlala a začala psát články. Což je sice fajn, protože miluju psaní článků, ale ty rubriky je třeba udělat!:D Já to jen furt odkládám, ale teď jsem se rozhodla, že tenhle víkend na to fakt sednu a nějak s tim alespoň trochu pohnu... :D No... ale do tý doby mi zbejvá to psaní článků, takže mám pro vás další video, tentokrát je to rozhovor s Charlize Theron a samozřejmě teda s Kristen z Today Show, ve které byly obě dvě hostem 19. března, no mluví hlavně o SWATH, ale nejen o tom. Třeba Charlize mluví o chlapečkovi, kterého nedávno adoptovala, no to je na konci... Kristen se třeba ptá, jestli si myslí, že si herci z Hunger Games projdou tím samým fanouškovským boomem jako ona díky Twilight a tak no... Kris to tam moc sluší a stojí za to se kouknout:
* * * * * * * *
I decided that I have to work on structure of this site. I just write articles and I actually love it, of course, I hate the fact that I have so much work with categories, so I don't do it, because it's boring... :D but I have to... but... then I'll start, I have for you another video. Charlize Theron and Kristen were guests on Today Show on March 19, 2012. So I have for you this interview, it's mostly about Snow White and the Huntsman but they don't talk just about that, Kristen looks there
gorgeous, and... whatever... check out:

4 komentáře:

  1. tenhle rozhovor se mi moc líbil :) zvláště ta část kdy Charlize mluví o chlapečkovi a pak,jak popisuje,že tato Sněhurka a Sněhurka s Lily Collins jsou jako Coca Cola a Kristen to moc slušelo :) pro to její sáčko bych vraždila!

    OdpovědětVymazat
  2. no ona Kristen v K-11 měla a chtěla hrát,ale její mamka jí řekla,že je čím dál slavnější a proto by měla jít do Sněhurky,která byla vlastně větší projekt,než K-11.ale četla jsem,že je dost možné,že si Kristen v K-11 ani nevšimneme,protože je tam vidět jen na chvíli a ani tam nemluví

    OdpovědětVymazat
  3. Moc jí to tam slušelo, ona je taaak hezká :)

    OdpovědětVymazat