pátek 2. března 2012

Gallery update 0.1: “Snow White And the Huntsman” Movie Promotional Photoshoots


Ahoj všici, jak se vede? Já vím, že tohle rozhodně není první gallery update, ale rozhodla jsem se to tak pojmenovávat... protože to potřebuju nějak odlišovat a tohle mi přijde jako ideální způsob. Jen se mi prostě nechtěj přejmenovávat ty předchozí články, takž asi tak k tomu nadpisu:D Rozhodla jsem se začít přidávat trochu víc, tak nevím, jestli se mi to podaří splnit, ale tak snad bude času dost:) o víkendu většinou bejvá. Zejtra si dodělám nějaký povinnosti a v neděli budu celá vaše:) Mám pro vás nějaký další fotky. Je to promo shoot pro Sněhurku a lovce, jsou to zatím jen hodně malé fotky, ale doufám, že se kvalitnější objeví brzo:) Kris to tam fakt hrozně sluší:) hlavně v těch bílejch šatech... a Chris Hemsworth je tam k sežrání i na malý fotce:D
* * * * * * *
Hi guys, how are ya? I know it's not gallery update number 1, but I decided to write it this way just now, because with all those new stills and everything... I need different name... because of blog.cz... I can't have the same names for articles, so I need to have it different... and that is excactly the small difference which I need. Anyway. I have for you some new photos. I decided to write more, so I hope I will be able to really do it. I have for you Promotional photoshoot for Snow White and the Huntsman movie. It's just MQ, but I believe that the HQs will be soon:) Kristen looks there really awesome:) And Chris Hemsworth too, I love him so much! :D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. tohle "updatování" ti vůbec nezávidím - protože za tento týden se objevilo spoustu nových fotek s Kristen taky doufám,že se tenhle boží photoshoot brzo objeví v lepší kvalitě :) moc ráda bych ho měla na layoutu :)

    OdpovědětVymazat