sobota 10. března 2012

2012 - On the Road: First Official trailer

Ahoj ahoj ahoj ahoj! Já to věděla! Fakt jsem to věděla! Našla jsem nějaký nový postery a taky informace o filmu On the Road a byla jsem si naprosto jistá tím, že co nejdřív se objeví trailer, možná ještě tenhle týden, a měla jsem pravdu. Mám pro vás tedy první oficiální trailer na tento "road movie", který bude mít premiéru snad někdy před prázdninama, ale přesně nevím. Je to už druhý "road movie" co Kristen natočila (road-movie = film, odehrávající se z větší části na nějaké cestě). Tím prvním byl The Yellow Handkerchief, který jsem viděla... no líbilo se mi to, docela, ale ne tolik jako třeba The Cake Eaters nebo Welcome to the Rileys. Tak jsem zvědavá na tenhle. Je to film o mladém spisovateli, který vypráví o tom, jak poznal Deana Moriartyho a změní mu to život. Ale moc nevím, o čem přesně to je:D jen vím, že Krist tam hraje postavu jménem Marylou, kterou si Dean vzal, ačkoliv jí je pouze šestnáct a hlavní hrdina popisuje, jak ho setkání s těma dvěma ovlivnilo. No tak koukněte na ten trailer, vypadá to dobře;)
* * * * * * *
Hi hi hi hi! I knew that! I really knew that! I found new posters and some informations about On the Road movie and I was totally sure that first official trailer will be soon. Probably this week. And I was right! I'm so excited, really:D It's gonna be amazing. It's officially second "road-movie" which Kristen filmed. The first one was The Yellow Handkerchief, which I have seen last year and I quite like that movie, but not as much as Welcome to the Rileys for example.Maybe it's because I've seen that without subtitles and I didn't understand everything. Anyway, I'm really nosy. I wanna see this movie, it will be great, I hope. Kristen plays there young sixteen-year-old wife of Dean, who is friend of the main character. She's name is Marylou. This story is story about young writer - Dean's friend, who writes a book about his life affected by Dean and Marylou. So check out the trailer... it looks interesting:

3 komentáře:

  1. máš super blog! nespřátelíš?

    OdpovědětVymazat
  2. mě to teda vůbec nezaujalo (i tak bych si ten film nechala ujít už jen proto,že by tam Kristen měla mít (aspoň podle knížky) docela dost žhavé erotické scény,které fakt nepotřebuju vidět)...na celém traileru se mi zalíbila jen ta část,kde Kristen trsá - tu si pouštím pořád dokola

    OdpovědětVymazat
  3. no Kristen by tam měla být docela často nahá,četla jsem,že jednou spolu pojedou v autě (ta scéna byla i v tom traileru - jak byli všichni tři nazí) a někde cestou...no prostě budou dělat švýcarskou trojku.a pak jsem četla,že by tam měla být scéna,kdy Marylou a Dean budou provozovat docela divoký sex a ten spisovatel (nevím,jak se jmenuje) je bude poslouchat...no Kristenina role ve filmu by měla být hodně sexystická...

    OdpovědětVymazat