neděle 11. března 2012

Snow White vs. Snow White

Ahoj ahoj ahoj. Jak se máte? Byla jsem nedávno s mamkou v kině a... no seděli jsme tam a pak začli dávat trailery, jako obvykle ostatně. No a dávali trailer na film jménem Mirror Mirror... u nás nejspíš teda Zrcadlo, zrcadlo. A co že to má být? No další Sněhurka. Vlastně první Sněhurka, akorát se o ní mluvilo míň. Tedy já přesně nevím, kdy se začala natáčet, ale do kin jde o něco dřív. Takže tenhle rok, tohle jaro - i když u nás těžko říct - budou hned dvě Sněhurky. Zrcadlo, zrcadlo a Sněhurka a lovec. Zajímavé, co? Nevím, jestli o tom víte, tak mě to docela zaujalo. Já o ní teda věděla, ale až nedávno jsem právě viděla ten trailer. Ačkoliv jsem velká fanynka Kristen, vážně se nemůžu rozhodnout, který z těch filmů bude lepší. Jasný ale je, že oba dva budou úplně jiné. Mirror Mirror je laděný do komedie. Alespoň podle toho traileru. Ale ne, jsem si jistá, že to bude spíš komedie. Julia Roberts hraje "zlou" královnu a vypadá to, že se u toho člověk možná i docela zasměje... což je dobrý. Ale na druhou stranu, Snow White and the Huntsman je něco, na co se těším už fakt hrozně dlouho a podle všech trailerů to bude akčnější, more impressive, jak ráda říkám... Je to spíš thriller. Téma Sněhurčina boje proti zlé královně je vážnější a zlá královna je skutečně hodně velká svině:D Navíc tam hraje Chris Hemsworth, což je z mýho pohledu rozhodně velký plus. Mám ráda akční filmy, ne tolik, jako dramata, ale drama nebude ani jeden z těch filmů. Ano, mám ráda i komedie, ale stejně. Pořád se víc těším na Sněhurku a lovce. Bude to něco novýho, něco neočekávanýho, dyť i trpaslíků je víc jak sedm:D a bude to asi trochu napínavější, možná až děsivý. Takže je tu otázka... co je víc? Dramatickej, napínavej film, nebo dobrá sranda, u který se člověk zasměje?
Co myslíte? Který film bude lepší?
A kdo bude lepší Sněhurka?
Kristen nebo Lily Colins?
Já si myslím, že oba filmy budou skvělý.
Nemůžu se dočkat Sněhurky a lovce, ale...
Zrcadlo zrcadlo chci vidět taky.
Takže já fakt nevím. Co myslíte vy?
* * * * * * * *
Hi hi hi. How are you guys? I was in the cinema with my mom and I... I was sitting there and than... a movie trailer to Mirror Mirror. What is Mirror Mirror? It's another Snow White movie. So this year, this Spring, will be two of them. Mirror Mirror and Snow White and the Huntsman. And I'm not sure, which one will be better actually. Mirror Mirror is more like... a comedy. Julia Roberts plays there the "evil" queen and I think it's gonna be fun. But on the other hand, Snow White and the Huntsman will be more... impressive I think. It's more like a... thriller movie. And I like thrillers actually. Yeah, I also like comedies too but... still... Chris Hemsworth who plays huntsman will be there and Kristen plays there and I am so excited about that because it will be something new, something unexpected and something really dramatic and maybe a little scary...
What do you think? Which one will be better.
And who is better Snow White?
Kristen Stewart or Lily Colins?
I think that both of them will be great.
I can't wait for Snow White and the Huntsman.
But I wanna see this one too.
So I really don't know. I can decide. What do you think?

2 komentáře:

  1. já jsem viděla trailer na Sněhurku s Lily jen jednou a to jsem ho ani nedokoukala...myslím,že tahle verze Sněhurky nebude nic moc.už ten trailer na to,byl na moje poměry hooodně nudný.naopak ke SWATH jsem trailer viděla snad několikrát a nikdy mě nepřestal nudit.líbí se mi,jakým způsobem bude klasický příběh o Sněhurce převyprávěn :) taky si myslím,že Kristen bude lepší Sněhurka,protože nám ukáže druhou stránku Sněhurky - odvážnou bojovnici,ne klasickou Sněhurku,která je ze všeho pos...no prostě tu co se nám chystá ukázat Lily.navíc se děsně moc těším na scény s Kristen při bitvě děsně moc ji chci vidět s mečem a jak s ním bojuje...takže můj názor,je rozhodně SWATH ♥

    OdpovědětVymazat
  2. jé děkuju moc, taky si tě hned přidám:))

    OdpovědětVymazat